Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1424
Digital-foto.no har en fotokonkurrans sponset av canon hvor det er premier for nesten 200,000 kroner fordelt på de fem beste bildene. Temaet er ganske enkelt "Det perfekte øyeblikk" og man kan bruke bilder som er nye eller gamle.
Bare et lite tips til de som også kunne tenke seg å delta i konkurransen.

Selv har jeg to bilder med i denne konkurransen, om noen er interessert i å se mine bidrag er det bilde 1 og bilde 2.

Lykke til om du vil delta!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av OnklD Vis innlegg
Digital-foto.no har en fotokonkurrans sponset av canon hvor det er premier for nesten 200,000 kroner fordelt på de fem beste bildene. Temaet er ganske enkelt "Det perfekte øyeblikk" og man kan bruke bilder som er nye eller gamle.
Bare et lite tips til de som også kunne tenke seg å delta i konkurransen.

Selv har jeg to bilder med i denne konkurransen, om noen er interessert i å se mine bidrag er det bilde 1 og bilde 2.

Lykke til om du vil delta!
Vis hele sitatet...
Fine bilder, og lykke til! Ja kanskje jeg skulle sendt inn ett par bilder, hadde vært kult! Skal sjekke det ut