Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1194
Hei !
Jeg lurer på hvordan man kan laste inn filmer på ipad ? Har en macbook pro, og vet heller ikke hvordan jeg skal laste ned filmer på den. Jeg har noen dvder som jeg har lyst til å "brenne over" (om det er det man kaller det) - og videre inn på ipaden. Om noen vet dette, vær så snill og gi med en tilbakemelding Takk på forhånd !
Har du filmene på DVD kan jeg anbefale HandBrake. Der kan du bl.a. velge forhåndsinnstillinger for iPad, ta med undertekster osv.
Filene du får ut av HandBrake kan du så importere til iTunes og legge de ut på iPaden.
Trådstarter
2 0
Sitat av doseren Vis innlegg
Har du filmene på DVD kan jeg anbefale HandBrake. Der kan du bl.a. velge forhåndsinnstillinger for iPad, ta med undertekster osv.
Filene du får ut av HandBrake kan du så importere til iTunes og legge de ut på iPaden.
Vis hele sitatet...
Tar det lang tid ?
kan jo alltids gå innom bukta og laste ned filmer som allerede er konverterte til ipad format, eller du kan laste ned hvilken som helst film men da må du konvertere de selv i et program eksmpl: Toltal Video Converter HD

eller som du sier selv Rippe dvdene til pcen og deretter konvertere de til Ipad format.