Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5816
Finner ikke ut hvordan jeg kan dele en kalenderoppføring med andre mobiler/telefoner.
Selv på min eldgamle Nokia-ettellerannet kunne jeg sende en kalenderoppføring (som sms tror jeg) til andre mobiler, som da, når de mottok denne kunne velge om de ville legge denne inn i sin egen kalender.

Noen som veit noe om dette?

Terje
Vet ikke om det vil hjelpe deg noe særlig at all, men om du vil dele kalender med noen, så kan du jo gjøre dette via Google Docs, mener jeg å huske? Bare legge dem til i en felles "gruppe", så skal dere kunne dele kalender, mener jeg å huske.

Ellers finnes det sikkert apps for dette, men det er jeg usikker på, beklager.
Du legger dem til som deltakere på hendelsen i kalenderen din.
Trådstarter
16 0
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Du legger dem til som deltakere på hendelsen i kalenderen din.
Vis hele sitatet...
Finner ikke noe sted jeg kan legge til noen som deltakere.
Kan du forklare nærmere?

Terje
Åpne kalender, finn avtale, trykk på den, "rediger", "inviterte"
Trådstarter
16 0
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Åpne kalender, finn avtale, trykk på den, "rediger", "inviterte"
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe valg som heter "Inviterte".
Jeg har iPhone 5, og ver. 6.1.3.

Min kone har en iPhone 4S, og ver. 6.0.1. Og hun har det valget ?!?!?!

Forsøkte å legge inn meg som invitert på én av min kones kalenderoppføringer.
Fikk gjort det, men hvordan får jeg den inn på min kalender ?

Terje
det letteste her er hvis dere begge oppretter en konto på gmail.com også lager du en kalender og inviterer da kona til den kalenderen, så med en gang du legger til en event så vil den også dukke opp hos madamen. jeg har dette med kjærringa og det fungerer sømløst!
Oppskrift: http://www.mobili.no/guider/slik-kan...dagen-enklere/
Hvor er kalenderen din lagret? Høres ut som den er lagt inn via en read-only løsning.
Trådstarter
16 0
21 apr 2013 17:20
Har funnet "feilen"
Tror det var det at jeg ikke hadde "skrudd" på Kalenderen i iCloud-innstillingene.
NÅ har jeg den "inviter"-funksjonen. Kona og jeg deler nå én av kalenderne, og nå fungerer det helt sånn som jeg ville.

Takk for all hjelp.

Terje