Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3016
Det er mye om Foxtrot-nettverket i media nå, men det er lenge siden jeg har hørt noe om MC-klubber.

Det Satudarah-opplegget, var det en del av Foxtrot? Var jo haugevis med folk som ikke hadde MC-lapp eller som skulle ta den. Pussig opplegg.

Hva med Bandidos og Hells Angels?
Sitat av Asket Vis innlegg
Det er mye om Foxtrot-nettverket i media nå, men det er lenge siden jeg har hørt noe om MC-klubber.

Det Satudarah-opplegget, var det en del av Foxtrot? Var jo haugevis med folk som ikke hadde MC-lapp eller som skulle ta den. Pussig opplegg.

Hva med Bandidos og Hells Angels?
Vis hele sitatet...
Spør du virkelig? Forventer du veldig utdypende svar her?
Nei, forventer sladder.
Nei. De er egne nettverk.
Var det ikke lederen eller en veldig sentral person i satudarah sverige som ble skutt og drept for litt siden?

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=xWcQ...nInvestigators

Kan for øvrig anbefale den kanalen. Ikke noe sladder da all infoen han/dem bruker er hentet fra krimfup.se
Sist endret av StoreBu; 25. september 2023 kl. 21:25.
The world is my enem
Sitat av Asket Vis innlegg

Det Satudarah-opplegget, var det en del av Foxtrot? Var jo haugevis med folk som ikke hadde MC-lapp eller som skulle ta den. Pussig opplegg.

Hva med Bandidos og Hells Angels?
Vis hele sitatet...
Er litt vanskelig å beholde lappen når livet ditt består av å begå kriminelle aktiviteter.

Men seriøst tror nok gjengene er der og er nok sterkere enn noen gang før siden dem har gått bort fra det litt "umodne" kjøre rundt på motorsykkel og slåss og vise hvem som er the man. Og heller tatt til vett og forstått at om noe slikt skal lykkes så er anonymitet Alfa Omega.
Jeg ser at jeg formulerte meg særs dårlig. Spørsmålet var ikke om MC-gjengene var en del av Foxtrot, men om det fortsatt er aktivitet.

Vil jo tro det er særinteresser fra mange involverte. Særlig de som har holdt på en stund.

Men at man skal frykte umodne 13-åringer som håper å klatre internt i miljøet, er jo forferdelig.
Tipper mange flere hadde kommet med litt ting her hvis det hadde ligget et sted man kan svare anonymt,sikkert ikke mange som kjenner eller er tilknyttet noe her som vil kommentere med synlig nick.
Hva er det å snakke om?

Trodde disse gjengene stort sett holdte sitt sosiale nettverk til andre gjengmedlemmer, og som andre sier, er farlig lett å røpe litt for mye som betyr at man kan bli identifisert av enten sim egen eller andre gjeng.

Skyt meg om jeg tar kjempefeil her, men tror jeg så Bandidos eller en annen mc klubb her om dagen ha sin logo på en garasje i Stavanger sentrum en plass. Men vet ikke hva de driver med for dagen.
Sitat av Asket Vis innlegg
Det er mye om Foxtrot-nettverket i media nå, men det er lenge siden jeg har hørt noe om MC-klubber.

Det Satudarah-opplegget, var det en del av Foxtrot? Var jo haugevis med folk som ikke hadde MC-lapp eller som skulle ta den. Pussig opplegg.

Hva med Bandidos og Hells Angels?
Vis hele sitatet...
Hells angels holder vel til på alnabru?
Sitat av Asket Vis innlegg
Det Satudarah-opplegget, var det en del av Foxtrot?
Var jo haugevis med folk som ikke hadde MC-lapp eller som skulle ta den.
Vis hele sitatet...
Satudarah har forsøkt å etablere seg i Oslo med en tidligere lederskikkelse fra Young Guns (Pakistansk Oslo-Gjeng) i en sentral rolle.
I følge denne VG artikkelen hadde ingen av klubbens medlemmer MC-lappen i 2021.
Gir det egentlig særlig mye kred idag å kjøre en bråkete mc når de fleste andre forsøker å bidra det de kan med å sykle, gå, bruke sl-sykkel eller el-sparkesykkel eller el-bil? Vroom vroom, se på oss, vi er så farlige fordi vi spyr ut co2 og finkornet støv du får inn i kroppen og aldri mer blir kvitt. Ikke er det mange parkeringsplasser igjen i byen heller, så om de må parkere utenfor sentrum og ta tbanen inn så blir det kanskje litt komisk å se feite 40 åringer med tattoo og skinnvester bli tatt i snikekontroll.
Det er vel derfor det fires såpass på kravene.
Lettere å rekruttere fra og samarbeide med lokale gategjenger hvis mc og biker livsstil ikke er påkrevd.
Eksempel: Gategjengen AK81 som er HA supporterklubb i Danmark.
Bandidos i Sverige er fortsatt meget aktive.
Bandidos selv har vært i konflikt med Foxtrot nettverket, grunnen trolig 2 svære narkotika beslagleggelser.
Sist endret av YoungAlkis; 27. september 2023 kl. 00:19.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Bandidos i Sverige er fortsatt meget aktive.
Bandidos selv har vært i konflikt med Foxtrot nettverket, grunnen trolig 2 svære narkotika beslagleggelser.
Vis hele sitatet...
Fortell mer.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Fortell mer.
Vis hele sitatet...
Foxtrot nettverket skøyt mot Bandidos sin lokal klubb og en uskyldig mann ble drept i skuddløsningen. Etter dette gikk en 16 år gammel gutt sendt av foxtrot inn på et treningsenter for å morde et bandidos medlem, der igjen ble en uskyldig drept som prøvde å overstoppe guttungen når han så han hadde en pistol. mye uskyldig blod som har blitt spyllt i denne konflikten.

Denne gjengkonflikten skal antagelig ha brytet opp etter at Bandidos betalte den kurdiske reven og Nettverket hans. Mye tyder på de mistet store mengder narkotika og nektet å betale for det, ettersom konflikten startet etter svensk politi inndro stroe mengder narkotika.
Sist endret av YoungAlkis; 27. september 2023 kl. 00:46.