Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3644
Hva er din guilty pleasure? Altså Hva syns du er fint men ikke tør å si til noen at du liker? Sanger du ikke tør å sette på når gutta er på besøk (eller jentene).

Må innrømme at Lana Del Rey og Adele har noe fine låter.
BRAND ∞ STRONG
Har heldigvis ikke venner, aldri besøk, kan gjøre og høre hva jeg vil.
Gjorde det da hadde venner også, kanskje det er grunnen til at jeg er alene?
vindaloo sin favoritt musikk tråd
Svensk rap typisk ODZ, Adam, ahdam, Einar etc.

Kombinasjonen med min klestil, bilen jeg kjører så skriker det «jeg leker tøff pga jeg selger 2-3gram hasj i uka»

Også heavy metal som slayer etc,

Egentlig all musikk som ikke går på p4
Jeg vet ikke jeg, a-ha kanskje

men man kan jo ikke ikke like denne heller.. https://www.youtube.com/watch?v=s6Va...t=RDMM&index=9
Sist endret av Gloss; 16. juli 2023 kl. 21:39.
Det kommer an på publikumet. Musikk som ikke er innafor i en sosialgruppe, er helt greit i en annen. Etter min mening, er det kleineste man kan sette på høyt pr dags dato uansett kontekst, Andrew Tate’s kjenningsmelodi, Indila - Tourner Dans Le Vide. Ikke nødvendigvis fordi mange ville reagert negativt på det, men pga stormen av lav panna tenåringer som ville omfavnet meg og snakket om sin drømmelivestil om å bli en psykopat som voldtar kvinner som sin levebrød.
Sett alt av Hotel Cæsar. Så Hotel Cæsar. Savner det.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 17. juli 2023 kl. 00:44.
Hasj og Lady Gaga. Gjerne kombinert.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Scooter!!! Respect to the man in the ice cream van, over and out!

Nei det ekke noe flaut i å like Scootaaah.
morkakespisende
En pumpe med melkehvit løsning.. det er lite som faktisk kan gi meg skyldfølelse, men dette er noe
Sist endret av supranaut; 17. juli 2023 kl. 10:01.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Gilmore Girls.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Scooter!!! Respect to the man in the ice cream van, over and out!

Nei det ekke noe flaut i å like Scootaaah.
Vis hele sitatet...
How much is the fish?!?!?
Sitat av Gloss Vis innlegg
Jeg vet ikke jeg, a-ha kanskje

men man kan jo ikke ikke like denne heller.. https://www.youtube.com/watch?v=s6Va...t=RDMM&index=9
Vis hele sitatet...
Helt enig. Morten Harket for meg er helt magisk, og har etter min mening en av de beste stemmene i verden
Folie à deux
Garantert gammel gammel trance
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
flipturn - Sad Disco
Wallice - Funeral
Wallice - Little League
Egentlig alt fra Wallice, fikk helt dilla.
Cakes Da Killa - Muvaland
Einar var faktisk en guilty pleasure her og. Føler ikke noe skam for å høre på ODZ
Sist endret av Bothrops; 17. juli 2023 kl. 15:15.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Scooter!!! Respect to the man in the ice cream van, over and out!

Nei det ekke noe flaut i å like Scootaaah.
Vis hele sitatet...
Scooter er konge, moro å høre på når jeg er i godt humør

Husk på nå, Its nice to be important but its more important to be nice! Posse unite!
Har alltid vært svak for Lene Marlin…veldig fine sanger (L)
Spiser maten med hendene når ingen ser på
Hørte Taylor Swift så høyt på radioen idag når jeg kjørte bil at jeg måtte sveive opp ruta for å føle meg bekvem.
Hadde du spurt meg for 10 år siden ville jeg blandt annet svart;

Girls Aloud - Here we go (introen til totally spices)
Tata Young - sexy naughty bitchy me (lene alexandra har en cover av denne lol)

Har egentlig ikke hørt på noe "flau" musikk siden.

For dette går vel ikke under guilty pleasure vel? "Disembodied tyrant/synestia - I, the devourer"
Sist endret av Superspurv; 20. juli 2023 kl. 15:09.
Alene i bilen med russemusikk på full guffe.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hørte Taylor Swift så høyt på radioen idag når jeg kjørte bil at jeg måtte sveive opp ruta for å føle meg bekvem.
Vis hele sitatet...
Jeg er en Swifties selv jeg, ingen shame i det
Backstreet Boys
morkakespisende
Sitat av Xylocain Vis innlegg
Alene i bilen med russemusikk på full guffe.
Vis hele sitatet...
Jeg var alltid sikker på at folk som deg eksisterte der ute
Soft is m/sjokostrøssel og om ingen ser det kan det skje at jeg har en liten pose med sprøstekte bacon biter som danderes på softisen. Forsøker å få ned en eller to slike i løpet av sommeren. Da er det sommer lliksom. Aner ikke åssen det startet men har gjort det i årevis og det er en så rar ting at jeg aldri har nevnt det for noen og det må jo planlegges og tilrettelegges og ordnes klart før jeg drar ut å kjøper soft is og det gjør det jo bare ennå mer flaut og rart.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Soft is m/sjokostrøssel og om ingen ser det kan det skje at jeg har en liten pose med sprøstekte bacon biter som danderes på softisen. Forsøker å få ned en eller to slike i løpet av sommeren. Da er det sommer lliksom. Aner ikke åssen det startet men har gjort det i årevis og det er en så rar ting at jeg aldri har nevnt det for noen og det må jo planlegges og tilrettelegges og ordnes klart før jeg drar ut å kjøper soft is og det gjør det jo bare ennå mer flaut og rart.
Vis hele sitatet...
Ikke utenkelig for meg
Salt Karamell er jo en god kombo
Metallica, den svarte plata.
Amy Winehouse,var egentlig ikke så fan da det stormet som værst men nå derimot.Hun var forut sin tid.
Jakten på kjærligheten,De syv søstre og Hotel Cæsar er noe jeg ikke nødvendigvis bringer på banen sånn automatisk

Ellers svak for one hit wonders
Sist endret av Bjørneboe; 23. juli 2023 kl. 08:59.
Sitte på do å bæsje i fred.
Tror alle liker det
https://www.youtube.com/watch?v=nfipyFyovfM
Sist endret av Gloss; 24. juli 2023 kl. 21:54.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Soft is m/sjokostrøssel og om ingen ser det kan det skje at jeg har en liten pose med sprøstekte bacon biter som danderes på softisen. Forsøker å få ned en eller to slike i løpet av sommeren. Da er det sommer lliksom. Aner ikke åssen det startet men har gjort det i årevis og det er en så rar ting at jeg aldri har nevnt det for noen og det må jo planlegges og tilrettelegges og ordnes klart før jeg drar ut å kjøper soft is og det gjør det jo bare ennå mer flaut og rart.
Vis hele sitatet...
Dette er da ikke spesielt rart, hvertfall ikke i området her hvor jeg holder til. Flere som selger softis her, tilbyr også sprøstekt bacon som topping, helt normalt, og slettes ikke så verst heller.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hva er din guilty pleasure? Altså Hva syns du er fint men ikke tør å si til noen at du liker? Sanger du ikke tør å sette på når gutta er på besøk (eller jentene).

Må innrømme at Lana Del Rey og Adele har noe fine låter.
Vis hele sitatet...
Det er da ingenting å skjemmes over, begge er fantastiske artister, særlig Lana, hun er rett og slett magisk.

Jeg ville heller kalt det en guilt-free pleasure.


De gangene jeg har kjent på den følelsen her så har det nok kommet av at jeg har følt meg utro mot hiphop ved å ta meg selv i akten der jeg hører på mumble rap og det som verre er.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er da ingenting å skjemmes over, begge er fantastiske artister, særlig Lana, hun er rett og slett magisk.

Jeg ville heller kalt det en guilt-free pleasure.


De gangene jeg har kjent på den følelsen her så har det nok kommet av at jeg har følt meg utro mot hiphop ved å ta meg selv i akten der jeg hører på mumble rap og det som verre er.
Vis hele sitatet...
Tell me about it. Satt på en juice wrld (Eller hva han heter) sang og likte det. Syns også den Island boy sangen der de satt i det boblebadet var fengende fml

*Setter på noe gammel wu for å rense meg*
Møte kompisene mine, dra til et fint sted (vi har noen faste vi rullerer på), rulle en joint hver og bare ta det 100% chillern. Få ting som slår det. Personlig synes jeg ikke det er noe galt i det, men overraskende mange som gjør det..
Digger også å dra frem saksofonen etter en J ellerto��������
Barnefilmer.
Sitat av Revklo Vis innlegg
Barnefilmer.
Vis hele sitatet...
Æsj.

Å Pelle meg i nesa, så se på hva som kommer ut. Jo større jo mer pleasure. Hvis jeg blir sett, very guillty
Denne tråden er postet under musikk men likevel gøy å se hva dere sier. Kanskje mod kan flytte den til generell diskusjon?
Amfetamin.

Men flytta til en plass hvor jeg ikke finner det, utrolig nok...
Danse til Emma Steinbakken