Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 6834
Hei.

Skal kjøpe 2 (sopper) senere i dag.

Han sa hvor dem kom fra og forklarte hva det var (noe med magic++, husker bare at landet begynte på B. Skulle vist være en veldig heavy tripp, så jeg måtte ikke være alene når jeg tok dem

Noen som har peiling på hva dette "kan" være?

Kan poste bilde av "soppene". Når jeg har fått ordna det.
Jeg venter på bilder før jeg uttaler meg om noe, men du bør uansett være veldig forsiktig med å kjøpe sopper fra andre. Det blir spesielt vanskelig å se om det er en trygg type om de er tørket når du får dem
Sist endret av SoppVandreren; 7. januar 2015 kl. 08:59.
Skal se etter om di er tørket.

Da sender jeg bildet litt senere i dag. Var vist 150kr pr "sopp hvis det sier deg noe?
Sitat av king123 Vis innlegg
Skal se etter om di er tørket.

Da sender jeg bildet litt senere i dag. Var vist 150kr pr "sopp hvis det sier deg noe?
Vis hele sitatet...
Det var dyrt.. Værtfall hvis det er vanlig norsk flein. Du må nesten sende bilde, ja. Og jeg kan nesten garantere at de er tørket
Spørte han om det var flein siden det var såpass dyrt, er fra utlandet.

Dette var vist noe helt annet, om det i det hele tatt var sopp.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kan godt hende det er vanlige meksikansk psilocybe sopp Psilocybe Cubensis. Det er den vanligste psykedeliske soppen som ble solgt internasjonalt sett, lett å dyrke.

I og med at det snakkes om kun to sopper antar jeg at det er Cubensis, de er ganske store, og dosen kan ofte være en stor hatt fra soppen, i motsetning til flein eller noen av de andre psykedeliske soppene der de er så små at du må spise flere.
Sist endret av Dodecha; 7. januar 2015 kl. 09:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Haha ja det hadde vært sykt dyrt med 150,- per fleinsopp ja
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kan godt hende det er vanlige meksikansk psilocybe sopp Psilocybe Cubensis. Det er den vanligste psykedeliske soppen som ble solgt internasjonalt sett, lett å dyrke.

I og med at det snakkes om kun to sopper antar jeg at det er Cubensis, de er ganske store, og dosen kan ofte være en stor hatt fra soppen, i motsetning til flein eller noen av de andre psykedeliske soppene der de er så små at du må spise flere.
Vis hele sitatet...
Kanskje det er det, han mente jeg skulle ta begge 2, men poster bildet etter jeg har fått dem.

Vil ikke overdosere.

Hehe ja soppvandrene, da hdde jeg driti i det
Sitat av king123 Vis innlegg
Kanskje det er det, han mente jeg skulle ta begge 2, men poster bildet etter jeg har fått dem.

Vil ikke overdosere.
Vis hele sitatet...
Antar som Dodecha sier at det er snakk om P. cubensis.
De kan variere veldig i størrelse, og bør absolutt veies før de settes til livs.

Spør selger hva de veier, før du betaler.
Digital nomade
trippy's Avatar
99% sikker på at det er Cubensis ja. B+ Er en type cubensis strain. "B" står for big og "+" står for ekstra stor, så det er altså et strain som er utviklet for å produsere ekstra store sopp. Det at det skal være ekstra heavy er bare sånt folk som selger sier. Selv om det finnes mange ulike cubensis typer så er det nesten ingen forskjell på styrke med unntak av "Penis Envy" som er noe sterkere. "A cube is a cube".
Sist endret av trippy; 7. januar 2015 kl. 13:57.
Det er helt sikkert snakk om Psilocybe Cubensis som andre her er inne på. Enten Brazil eller Burma-strains.
Sitat av trippy Vis innlegg
99% sikker på at det er Cubensis ja. B+ Er en type cubensis strain. "B" står for big og "+" står for ekstra stor, så det er altså et strain som er utviklet for å produsere ekstra store sopp. Det at det skal være ekstra heavy er bare sånt folk som selger sier. Selv om det finnes mange ulike cubensis typer så er det nesten ingen forskjell på styrke med unntak av "Penis Envy" som er noe sterkere. "A cube is a cube".
Vis hele sitatet...
Ot: min dealer sier alltid om det er bra eller dårlig, han har litt selvrespekt i "yrket sitt"
Her er bildet, han kalte det for magic teacher (noe i den duren) var fra Brasil.


http://s23.postimg.org/qh8cuujwb/1420657758791.jpg


Lenge siden jeg har handla ifra han, men han leverte alltid bra saker før.

Enda ett bildet:


http://s15.postimg.org/sgag0lxvf/1420658121803.jpg
Sist endret av king123; 7. januar 2015 kl. 20:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Golden teacher kanskje? Har spist golden teacher ihvertfall. 3gram, den satt for å si det mildt. Kos deg!
Sitat av king123 Vis innlegg
Her er bildet, han kalte det for magic teacher (noe i den duren) var fra Brasil.


http://s23.postimg.org/qh8cuujwb/1420657758791.jpg


Lenge siden jeg har handla ifra han, men han leverte alltid bra saker før.

Enda ett bildet:


http://s15.postimg.org/sgag0lxvf/1420658121803.jpg
Vis hele sitatet...
Golden teacher, har også betalt 150kr g for dette. Ble fortalt at dette skulle være noe helt sjuke saker, men tok noe fleinsopp i september som var mye mye bedre!
Høres bra ut, hvordan reagerte du/dere på dette? Å hvor lenge varer rusen omtrent?

Tenkte og spare det til helga
Sitat av king123 Vis innlegg
Høres bra ut, hvordan reagerte du/dere på dette? Å hvor lenge varer rusen omtrent?

Tenkte og spare det til helga
Vis hele sitatet...

3g svelget med yoghurt, varighet 4-5 timer.
For all del jævli gøy, mye visuals og latter. Dro på med ett par spliffs for og gjøre det enda mer intenst! Men.. jeg foretrekker fleinsoppen jeg prøvde i sopptember(også 3g) Dette fordi det visualsene var hakket drøyere og det varte så lenge at man på en måte ble mett på det.
Sist endret av snickersogtwist; 7. januar 2015 kl. 23:05.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
3g svelget med yoghurt, varighet 4-5 timer.
For all del jævli gøy, mye visuals og latter. Dro på med ett par spliffs for og gjøre det enda mer intenst! Men.. jeg foretrekker fleinsoppen jeg prøvde i sopptember(også 3g) Dette fordi det visualsene var hakket drøyere og det varte så lenge at man på en måte ble mett på det.
Vis hele sitatet...
Høres gøyalt ut

Ta et par trekk før jeg etter det?
Ifølge han ble det mest intens hvis jeg blanda det i en kopp med varmt vann (te) og la det oppi og tygde det godt før jeg svelget det. Eller best og bare tygge og svelge?

flein ja, aldri prøvd, skal se om jeg får skaffa meg noen gram av det, hvis det fortsatt er på markedet
Sitat av king123 Vis innlegg
Høres gøyalt ut

Ta et par trekk før jeg etter det?
Ifølge han ble det mest intens hvis jeg blanda det i en kopp med varmt vann (te) og la det oppi og tygde det godt før jeg svelget det. Eller best og bare tygge og svelge?

flein ja, aldri prøvd, skal se om jeg får skaffa meg noen gram av det, hvis det fortsatt er på markedet
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er noe forskjell på graden av intensitet ved ulike inntaksmetoder på sopp.
Bland det i yoghurt så smaker det ikke så ille. Helst ikke røyk før, og viss du føler for det så kan du prøve og røyke litt og litt når du er påvirket. Pass på og ikke røyk for mye. Du får ha det jævli morro, gå ut og se på ting og tang, nyt musikk og prøv kanskje og tegne feks! Bare ikke bli stuck ved en tv/pc hele turen, det har du nok av tid til ellers! God tur
Sist endret av snickersogtwist; 8. januar 2015 kl. 02:06.
Lag te på det, da blir du ikke kvalm, og effekten kommer raskere.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Jeg tror ikke det er noe forskjell på graden av intensitet ved ulike inntaksmetoder på sopp.
Bland det i yoghurt så smaker det ikke så ille. Helst ikke røyk før, og viss du føler for det så kan du prøve og røyke litt og litt når du er påvirket. Pass på og ikke røyk for mye. Du får ha det jævli morro, gå ut og se på ting og tang, nyt musikk og prøv kanskje og tegne feks! Bare ikke bli stuck ved en tv/pc hele turen, det har du nok av tid til ellers! God tur
Vis hele sitatet...
Takk for det, gleder meg til i morgen for å si det sånn
Men kan skal ikke innta noe benzo når man tar det?

Sitat av Grisefett Vis innlegg
Lag te på det, da blir du ikke kvalm, og effekten kommer raskere.
Vis hele sitatet...
Den kommer fortere, men det blir ikke mer intenst?
Sist endret av king123; 8. januar 2015 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Min erfaring er at benzoer dreper flere typer rus, jeg er ikke sikker på hvordan benzo vil påvirke deg når du er på sopp, men benzoer kan bli brukt sammen med LSD, 2c-b og andre "halusigene" rustyper for å lande.
Sitat av Nordic-Bots Vis innlegg
Min erfaring er at benzoer dreper flere typer rus, jeg er ikke sikker på hvordan benzo vil påvirke deg når du er på sopp, men benzoer kan bli brukt sammen med LSD, 2c-b og andre "halusigene" rustyper for å lande.
Vis hele sitatet...
Har tatt mye benzo den siste tiden, dette er dag 2 uten, tenkte og ta soppen i morgen. Har jo igjen halveringstiden.

Eller kjøpe 1 gram til?
Sitat av king123 Vis innlegg
Høres gøyalt ut

Ta et par trekk før jeg etter det?
Ifølge han ble det mest intens hvis jeg blanda det i en kopp med varmt vann (te) og la det oppi og tygde det godt før jeg svelget det. Eller best og bare tygge og svelge?

flein ja, aldri prøvd, skal se om jeg får skaffa meg noen gram av det, hvis det fortsatt er på markedet
Vis hele sitatet...
Jeg ville IKKE røyka i tillegg hvis det blir første gangen din, det kan du prøve en annen gang. Første gangen jeg toka (tok ett føkkings hit fra en bong, skal sies at jeg hadde jævla lav toleranse da..) og drakk te med ca 1,5g (tror det var cubensis B+ ellernosånt), holdt jeg på å bade. Det var noe av det mest sinnsyke jeg har opplevd, og det har gitt meg stor respekt for psykedelia. Les deg nøye opp om flein før du prøver det, og hva du burde gjøre hvis en evt. bad trip skulle oppstå.
Men for all del, prøv det. Ser bare mange som prøver ditten og datten uten å ha lest en dritt om det..

http://www.badtripguide.com/
http://www.thegooddrugsguide.com/info/bad_trips.htm

Kos deg


EDIT: Ville også anbefalt å blande det med yoghurt, te er kanskje bedre til neste forsøk det også
Sist endret av losji; 8. januar 2015 kl. 21:53.
Om du vil røyke vil jeg foreslå å røyke når rusen begynner å dabbe av. Man kan bli utrolig rastløs og ukomfortabel når man har "landet". personlig foretrekker jeg å røyke 2-3 timer etter peaken. På den tiden jeg drev med den slags ulumskheter, er noen år siden nå.
king123's Avatar
Trådstarter
Var fin rus, men tror jeg skal doble dosen neste gang
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
jeg foretrekker fleinsoppen jeg prøvde i sopptember(også 3g) Dette fordi det visualsene var hakket drøyere og det varte så lenge at man på en måte ble mett på det.
Vis hele sitatet...
Grunnen for at det var hakket drøyere var trolig pga. fleinsopp har høyere innehold av aktive virkestoffer pr. g enn cubensis. Det kan også ha med å gjøre at hver trip er forskjellig. Du kan spise 3g og ha en ekstremt intens trip men du kan også spise samme mengde av samme batch og ha en mye mildere trip. Set og setting betyr fryktelig mye for hvordan det kommer til å bli. Placebo kan også ha en viss virkning. Hvis du blir fortalt at "Denne er mye mere visuell enn det forrige." Ja da kommer du trolig til å ha en mye mere visuell trip også, nettop fordi du forventer det.

Sitat av king123 Vis innlegg
Den kommer fortere, men det blir ikke mer intenst?
Vis hele sitatet...
Det kommer fortere, varer kortere og blir mer intenst fra egen erfaring.

Sitat av king123 Vis innlegg
Var fin rus, men tror jeg skal doble dosen neste gang
Vis hele sitatet...
Kan ikke helt se om du har skrevet hvor mye du tok sist, men men jeg kommer med en aldri så liten advarsel/tips uansett: 4g føles IKKE ut som det dobbelte av 2g, men myyye mer intenst. Trå varsomt.

Til sånn generell info som jeg nevnte tidligere: Cubensis er cubensis mer eller mindre uansett. Ja du kan selvfølgelig komme over ræva sopp med dårlig potens men ingen av "strainsa" av cubensis er noe fryktelig sterkere enn andre med unntak av PE.
Sist endret av trippy; 11. januar 2015 kl. 04:07.
Sitat av trippy Vis innlegg
Grunnen for at det var hakket drøyere var trolig pga. fleinsopp har høyere innehold av aktive virkestoffer pr. g enn cubensis. Det kan også ha med å gjøre at hver trip er forskjellig. Du kan spise 3g og ha en ekstremt intens trip men du kan også spise samme mengde av samme batch og ha en mye mildere trip. Set og setting betyr fryktelig mye for hvordan det kommer til å bli. Placebo kan også ha en viss virkning. Hvis du blir fortalt at "Denne er mye mere visuell enn det forrige." Ja da kommer du trolig til å ha en mye mere visuell trip også, nettop fordi du forventer det.
Vis hele sitatet...
Skriver under på dette. Sykeste,vakreste opplevelsen eller trippen jeg har hatt var på 1g flein. Spinnville greier, nærmest religiøs opplevelse

Edit: I skogen alene på vinteren. Hehe.
Sist endret av Duun; 11. januar 2015 kl. 15:46.
king123's Avatar
Trådstarter
Sitat av trippy Vis innlegg
Grunnen for at det var hakket drøyere var trolig pga. fleinsopp har høyere innehold av aktive virkestoffer pr. g enn cubensis. Det kan også ha med å gjøre at hver trip er forskjellig. Du kan spise 3g og ha en ekstremt intens trip men du kan også spise samme mengde av samme batch og ha en mye mildere trip. Set og setting betyr fryktelig mye for hvordan det kommer til å bli. Placebo kan også ha en viss virkning. Hvis du blir fortalt at "Denne er mye mere visuell enn det forrige." Ja da kommer du trolig til å ha en mye mere visuell trip også, nettop fordi du forventer det.



Det kommer fortere, varer kortere og blir mer intenst fra egen erfaring.


Kan ikke helt se om du har skrevet hvor mye du tok sist, men men jeg kommer med en aldri så liten advarsel/tips uansett: 4g føles IKKE ut som det dobbelte av 2g, men myyye mer intenst. Trå varsomt.

Til sånn generell info som jeg nevnte tidligere: Cubensis er cubensis mer eller mindre uansett. Ja du kan selvfølgelig komme over ræva sopp med dårlig potens men ingen av "strainsa" av cubensis er noe fryktelig sterkere enn andre med unntak av PE.
Vis hele sitatet...
Blir en stund til neste gang, men syns ikke trippen var såpass intens som jeg hadde trodd selv med røykings + mdma.

Mulig mdma'n ødela litt?

Tok soppen i varmt vann (like før kokepunktet) tygde soppen som bare det.

Vet ikke om det var noe jeg gjorde feil?
Kan jo prøve på 3G neste gang.

Sitat av Duun Vis innlegg
Skriver under på dette. Sykeste,vakreste opplevelsen eller trippen jeg har hatt var på 1g flein. Spinnville greier, nærmest religiøs opplevelse

Edit: I skogen alene på vinteren. Hehe.
Vis hele sitatet...
Skal prøve flein neste gang, det er sikkert
Sist endret av king123; 12. januar 2015 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.