Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1450
Hallo! jeg har et stort problem her! jeg har ødelagt knappen må min iphone 4s.. og problemet er at jeg har jailbraket denne og nå begynner jailbraken og klikke... så jeg må få gjennoprettet telefonen, men for og få den gjennoprettet må jeg ha låseknappen slik at jeg kan sette den i dfu modus ? må jeg ikke ? har hørt at det går ann og lage en fil på en måte som setter telefonen i dfu ? noen som har noen tips ? er plagsomt når telefonen slår seg av og på heletiden
Det funker ikke med nyeste jailbreak (6.1.2). Det beste er vel å fikse knappen. Du får ikke gjennopprettet til 6.1.2 da 6.1.3 er nyeste firmware fra Apple. Så hvis du skal gjennopprette mister du jailbreaken. Du trenger ikke være i dfu for å gjøre dette, bare koble til å trykke restore/gjennopprett i iTunes.
Sist endret av TheWaveable; 17. april 2013 kl. 17:57.