Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  290 26409
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Her kan dere diskutere og ha det moro.

http://athana.ingdal.net/uploads/afen.jpg
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Er det bare jeg som ikke ennå har kommet inn på siden en gang? Jævlig irreterende... *vil ha bilett*

Hvor fort tror dere det kommer til å bli utsolgt?
så lenge du kommer på køplass mellom 1 og 800, så er du helt safe
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Ok. Men den siden der er treig. "venter på www.parftykicket.no".

Me no like.
Opprinnelig postet av Aciid
Ok. Men den siden der er treig. "venter på www.parftykicket.no".

Me no like.
Vis hele sitatet...
Hvis du venter på den siden kan du vente lenge
http://www.partyticket.net/tg05/checkout
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
dagens stalltips er å bruke https://www.partyticket.net/tg05/checkout

(legg merke til https://
Skal vi ha noe visuell moro på TG? Sånn i typen skilt og slikt? Hadde også vært greit om afen kunne hatt en liste over hvem som kommer og whatnot, jeg skal sitte på en trone siden jeg er crew.
det går uber treigt. jeg skal ha bilett! jeg kom på det akkurat klokka 7
Banner hadde vært noe, kan da ikke være så dyrt...
Vi tenkte faktisk å lage en diger rasterbation med goatse på ene sia og magne på andre
En banner som henger ovenfor der vi sitter. Noen skulle laget en skikkelig stilig logo, som sier nFF - norskFreakForum elns.
nei nei nei. goatse og magne.

med magne mener jeg magne larsen, som i duden på avataren.
Hehe, da sier vi det. Goatse på ene siden, magne på den andre og norskfreakforum i midten
Ble nummer 814 i køen...Så i teorien bør jeg få bilett? 814*5=4070... 4000 biletter lagt ut...Bør gå...Men hvordan fungerer det herfra? Leste en plass at køen startet klokken 07.00 i morgen, stemmer dette? Så jeg får en mail + SMS når jeg må logge meg på å kjøpe biletter? Og jeg har 48 timer på meg til å logge meg på? Korrekt?
Jeg bare sier det, det SKAL bli fyll. NICHOTIN!
Opprinnelig postet av Benson
Jeg bare sier det, det SKAL bli fyll. NICHOTIN!
Vis hele sitatet...
Jess. Da stekker du innom polet/dealern for meg.
Don't drink and hard drive. humm, kanskje ikke så morsomt... uansett...

Går alle billettene i løpet av dagen?
noen som har veldig lyst til og kjøpe 3 biletter for meg jeg må dra nå og det stedet jeg skal til har ikke internett ! Send meg en PM
Lureloffen: Ja.. du har 48 timer på deg fra du får beskjed om at du kan logge inn.. De 400 første slippes inn kl 07:00 i morgen tidlig. Så vil de slippe inn flere etterhvert som de første blir ferdig.


Fikk selv plass nr 25


thomaseh: du vet at du bare trenger å komme inn nå og få et kø nr. Tar ikke mange minuttene det. Bestilling er først i morgen --> mandag osv..
Sist endret av salve; 11. desember 2004 kl. 20:11.
Opprinnelig postet av Nichotin
Jess. Da stekker du innom polet/dealern for meg.
Vis hele sitatet...
Sure thing!
menes det da at når jeg får SMS fra de så har jeg 48 timer på meg til og bestille de ?
Opprinnelig postet av thomaseh
menes det da at når jeg får SMS fra de så har jeg 48 timer på meg til og bestille de ?
Vis hele sitatet...
ja
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Noen som vet om noe kollektiv billig transport til TG fra Rogaland?

Lite lyst å betale 1300 kr for fly eller 1600 for tog.

Evt. hvilke opplegg var det ifjor?

Edit: Her finner du mulig buss til TG fra Egersund.
Sist endret av TurboAciid; 11. desember 2004 kl. 21:29.
Tog dyrere enn fly
Jeg og Cthulhu kommer til å sette oss på rekke med dere.
Jeg er for banner, og blir gjerne med og mekker. Kan ikke bakkus eller noen med bil bare kjøre til sentrum, kjøpe det vi trenger, også deler de som sitter på rekka summen seg i mellom?
Evt noen skaffer trykk osv.

Uansett, jeg og Cthulhu ankommer med fly og fallskjerm. Og vi skal også ha trone, som moyner, for vi snakker nynorsk.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Opprinnelig postet av Rodwelt
Tog dyrere enn fly
Vis hele sitatet...
Ja, det er synd at NSB slutter med minipris nå til nyåret, men vi kan jo ta bussen Rodwelt?

Hvis du får billett da(han er nr 1200 og noe).
Jeg stemmer også for banner :=)

Var dere mange som satt på nFF rekka i fjor?
Jeg har et TG04/03 relatert spørsmål. Er ikke sikker på under hvilket år dette skjedde.

Men en webside som het vg.tk ble laget, og noen som kallte seg "haxx0rz mot krip0z" hadde en stor artikkel om hvordan TG bare var et homse-gathering, og hva slags syke ting som foregikk der. Ved siden av artikkelen var det avbildet en person med downs-syndrom som visstnok skulle være lederen i "haxx0rz mot krip0z". vg.tk ble tatt ned etter en uke *tror* jeg og jeg så aldri noe mer til siden. Har noen peiling på hvor den ligger? Om noen har den fjerneste anelse om hva jeg lurer på, gjerne kom med svar.

Skulle gjerne ha funnet denne, husker jeg grein av latter av hvor vittig den var.
jeg gjør det herved til et personlig mål å få flest mulig cs spillende, gnålete fjortenåringer til å reservere seg plasser rundt denne nff raden når plassreservasjonen blir tilgangjengelig

sørge for å få lit folkelig cs gnist inn i disse ellers så kjedelige nerdene :P
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg håper du dør en smertefull anal død Salve.
Blir noen sure om jeg requester billetter her eller burde vi lage en TG-ticket requesttråd?

PM meg om noen har billetter til overs ivertfall!
Har lyst å joine denne gangen også (har vært 01, 02 og 03)!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av salve
jeg gjør det herved til et personlig mål å få flest mulig cs spillende, gnålete fjortenåringer til å reservere seg plasser rundt denne nff raden når plassreservasjonen blir tilgangjengelig

sørge for å få lit folkelig cs gnist inn i disse ellers så kjedelige nerdene :P
Vis hele sitatet...
Det tar jeg ikke så tungt. Kom en eller annen idiot bort til meg på TG04. Han skulle ha meg til å skru ned musikken fordi han skulle spille cs ellerhvadetnåvar. Jeg nekta å skru ned. "Øyh, enten skrur du ned ellers går jeg til vakta." Jeg sa han bare kunne gå dit, og han gikk. Han kom ikke igjen
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Uansett, noen som blir med på peppes på fredag? Pils og pizza.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Pils og pizza er bænkers
skal du ikke dra cola-trikset ditt igjen da? Jeg drekker ikke, men jeg er jo selvsagt med
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Tror nok vi skal klare å skjenke deg Moyner
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Banner er allerede skrevet ned et sted her, men kan jo ta det igjen:

Jeg og Nichotin har planer om å lage en diiiiiiger rasterbation med goatse på ene sida, og Magne Larsen-avataren til Nicho. "#nFF" evt "www.freakforum.nu" eller noe slikt kan da f eks fylle hølet i goatse.
Noen fra kristiansand som har plass til en ekstra person opp og ned? er selfølgelig med på å betale bensin, send en PM....
Ski for your life
kosepaa's Avatar
ett spørsmål: Alle billetter utsolgt?
offtopic, men fyren på første posten == afen? nei?
Jo.

Grunnen til at han "styrer" tråden er vel det at han seater TG-rekka, noe jeg tror han har gjort for nff de siste åra.

bakkus, nichotin: Hvordan skal dere lage banneret egentlig?
Jaok, tenkte mer på om det var ham på bildet enn på hvorfor han startet tråden.

Har en følelse av at goatse banners muligens vil bli fjernet
Tg blir litt for mye for me..
Men dere får kose dere, husk å oppdater forumet med bilder og slikt. heh..
Noen som vet om det kommer til å være wlan? Har en laptop som jeg gjerne skulle hatt på nett også. Men de begrenser det vel til 1 ip per person?
Opprinnelig postet av q_Werty
Noen som vet om det kommer til å være wlan? Har en laptop som jeg gjerne skulle hatt på nett også. Men de begrenser det vel til 1 ip per person?
Vis hele sitatet...
De har ikke 1 ip per. deltager. Men de har 1 port pr. deltager.

Foreslår at vi tar med egne GBIT switcher. Slik at vi kan vårt eget interne supernett
(hadde i fjor)
De har i utgangspunktet en ip per deltaker og i teorien er det ikke lov til å route/svitsje videre. Men i praksis går det selvfølgelig fint helt til strømmen skulle gå og securityapene kommer for å sjekke.

I fjor hadde jeg og noen kamerater gbit lan og egen inet access (routa min mobil ) mens nettet var nede.


edit: fryktelig orddeling på meg
Sist endret av salve; 13. desember 2004 kl. 10:24.
Hvis folk er Keen på det så kan jeg fikse gode t-skjorter med nFF trykk på til en billig penge.

?
▼ ... over en måned senere ... ▼
klumpen: hvor mye kan du skaffe 50 eller 100 tskjorter med http://goat.cx/hello.jpg for? Godt trykk?

http://dump.doomtech.net/hamze-small.jpg

[size=12]L33T HYLLE OG BANNER![/size]

Morn. Vi har bestemt oss for at vi vil ha hylle. Og banner. Helst en hyllebanner.

Idéen er som følger:
Banner - to stk rasterbation på 10x10 a4-ark hver. Med andre ord, den blir tosidig og vil måle ca 3x2 meter Ene skal være av Magne Larsen, den andre skal være av goatse. Disse skal festes i en treramme.

Treramma blir en bit av hylla, som minst må være 3 meter bred (pga banner), dvs. den spanner over ca. 5 plasser. hylla vil være 40cm dyp, og vil ha plass til noen av deres stasj (høhø).
Hylla vil stå en halv meter opp fra bordplata, og så vil det være ytterligere en meter til før bannern kommer. Banneren vil altså være godt synlig, spesielt siden vi kommer til å belyse den.

Jeg og bakkus skal sørge for at dette skjer, og vi vil ha med alt stasj opp på tg så tidlig som mulig slik at vi kan montere ting der oppe.
Man må ikke være med på hylla, men da kan man heller ikke sitte under den. Så derfor, vennligst avse 200 kr. Disse vil dekke bordbein, plater og annet materiale.
Forresten, vi kommer muligens til å skisse åssen den skal se ut, sånn at dem som vil hjelpe til kan være med å skru.

Et bittelite ønske er også at de som kan setter maskinene under bordet, så kan vi kose oss med mye plass også.
Sist endret av Nichotin; 24. januar 2005 kl. 22:24.
GOD IDÉ MOHAMMED!
Liten oppdatering: Jeg og bakkus stiller med hylle som spenner fra meg til teedast (samt spetznaz og benson hvis de vil). Grunnen til dette er at vi plutselig ble langt fler på rekka enn antatt, og at vi derfor må oppfordre folk til å slå seg sammen med de rundt og lage sine egne hyllemoduler.