Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Skal du røyke hasj på TG?
Ja 186 32,57%
Nei 385 67,43%
Stemmegivere: 571. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  87 22472
Hei!

Jeg skal jobbe på TG i år. Har aldri vært på TG og hadde egentlig aldri dratt til TG dersom det ikke hadde vært at jeg fikk 6000kr gratis hotell og mat. Hehe!

Men ikke døm meg helt bort her. Jeg kan klassifiseres som nerd, ja. Blir spennende å møte på folk der og kommer nok til å ha det gøy!

Jeg tenkte imidlertid å ta med litt marihuana for å kose meg med på kvelden. Leste at det skulle være en del politi på TG, vil det være med narkohunder? Må jeg passe skikkelig på? Må jeg rett og slett droppe det? Hadde vært fint med noen svar Takk

EDIT: Søkte i forumet, men fant ingen lignende tråder. Håper jeg ikke tråkket i salaten nå.
Sist endret av Chronic420; 17. mars 2011 kl. 23:11.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det er narkobikkjer der, ja. Hvis du absolutt vil røyke mens du er der, så ta alt utenfor. Hadde en kompis som gjorde det ifjord, og det gikk fint!
Hvorvidt du bør droppe det eller ei, er jo opp til deg. Det er garantert mange som røyker cannabis på TG, men jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på det. De går rundt med politihunder der har jeg hørt, en annen ting er at det rett og slett er forståelig at det er en del politi på slike stevner. Jeg personlig tror jeg rett og slett ikke hadde tatt sjansen på det, med tanke på at sanksjonene du blir møtt med dersom du blir tatt, er latterlige strenge.
Politiet i Norge er skikkelig strenge og blod-seriøse, så ta ingen sjanser!

Dersom du har et annet sted du kan oppbevare weeden, samt å røyke den, gjør heller det! Du må jo gjerne prøve å ha med weeden inn på tg, men rimelig surt å bli tatt for noe sånt No mercy!
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Tenkte meg det, ja. Jeg ser for meg at jeg forhåpentligvis kommer til hotellrommet først og får lagt fra meg sakene. Og tenker da å ikke ta med noe ulovlig inn til vikingskipet Høres bra ut?
Høres rimelig plausibelt ut! Bare røyk litt smart når du gjør det, med tanke på at lukten fort kan sette seg i klæra dine osv. Rett etter du har tent deg weed og røyken trekker i klæra dine, lukter det leenge weed av klæra! Så vær obs på det også.
din røver
Zeco's Avatar
Hva med å lage seg en god kopp skakkao? Null lukt.
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Hmmmm, godt forslag! Holder denne seg hvis jeg lager på forhånd? Jeg har prøvd brownies én gang, men har ikke nok erfaring med dette (det kicker jo ikke inn før etter en god stund og blir kraftigere.. vil heller ikke risikere "overdose" aka sove 24 timer). Men godt poeng med lukt. Btw, er ikke snakk om å røyke på dagen eller under arbeidstiden. Kun på kvelden. Kunne tenkt meg å ha eget outfit for smokings, og dusjer jo seff før jobb Jeg har imidlertid oppbevart weed i jakkelommen ved flere anledninger. Er hundene så flinke og nøye at de tar dette hvis jeg har med jakken på jobb?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Godt mulig at bikkja markerer på deg hvis du har hatt noe i den lomma før. Men det skal nok gå bra, så lenge du ikke har noe på deg. Så vidt jeg vet vil det ikke få noen konsekvenser, så lenge de ikke finner noe på deg. Correct me if i'm wrong?
Selvfølgelig lukter bikkjene det hvis du har det i jakkelomma....
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Jeg mener: har ingenting på meg, men har hatt ting der før. Slik at lukten kan ha satt seg. Skal imidlertid ikke oppbevare noe i jakken fra nå av og håper det går fint Jeg skal ikke ha noe på meg inne på TG, nei.

daimeno: mener det kan gi grunn til urinprøve, noe jeg definitivt stryker på !
Hvorfor ta det med til et sted hvor du vet det er kontroller og politi? Og spesielt når du får drømmejobb på den måten der! Tenk å ta sjansen på å spolere det hele.
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
^Nesten alt for godt poeng der, ja. Dessverre ... Skulle vært lovlig.
Mener ikke å være moralpolis her ^^ bare å dra fram den sunne fornuften. Gå heller ut på et par gode restauranter og bestill noe digg mat! Du får jo gratis! Det er bedre rus enn hasjrus, syns ihvertfall jeg.
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Neida. Personlig mener jeg at det ikke finnes bedre rus enn cannabisrus. Kanskje jeg blir rusa på livet en gang, men er ikke det nå hvertfall. Må også understreke at det er kun snakk om røyking på hotellet, men fortsatt littegrann risky. Det er liksom ikke verdt det. Tenkte bare det var fin anledning til å kose seg Får heller finne meg noen jenter å kose meg med på hotellet. Regner med at det finnes brukbare jenter (17-20 år) der?
Heh, ja om du mener det er så enkelt å finne seg ei jente så ^^ De er vel ikke -så- løse på tråden selv om de er gamer-jenter.
Sitat av Marcus92 Vis innlegg
Neida. Personlig mener jeg at det ikke finnes bedre rus enn cannabisrus. Kanskje jeg blir rusa på livet en gang, men er ikke det nå hvertfall. Må også understreke at det er kun snakk om røyking på hotellet, men fortsatt littegrann risky. Det er liksom ikke verdt det. Tenkte bare det var fin anledning til å kose seg Får heller finne meg noen jenter å kose meg med på hotellet. Regner med at det finnes brukbare jenter (17-20 år) der?
Vis hele sitatet...
Hahah, om det finnes noen brukbare jenter der, får du vel bare vente å se !
Sjansen er uansett der
Med 4 års erfaring har jeg bare sett hundene på den første dagen. Nå er jeg ikke røyker så mulig jeg ikke har sett godt nok etter.
brukte meth forige gang jeg var på tg , holdt på a skravle hull i hodet på folkene rundt meg haha. ble tilslutt kasta ut fordi de mistenkte at jeg var rusa, jeg hadde heldigvis ingenting på meg da.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nå aner jeg ikke hvilket crew du blir med i, men du kan være ganske sikker på at det blir _mye_ å gjøre. Å dra med seg slikt for å kose seg med på kvelden ser jeg vitterlig ikke noe poeng i. Når du ikke jobber kan du utforske skipet, bli kjent med folk, spise, eller sove. Mer enn nok å ta seg til med andre ord.
Jeg vil ikke anbefalle å ta med noe slikt på et *kremt* rusfritt arrangement. Da jeg var på TG så var det flere folk som ble tatt av besittelse av cannabis.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Gaynerd Vis innlegg
brukte meth forige gang jeg var på tg , holdt på a skravle hull i hodet på folkene rundt meg haha. ble tilslutt kasta ut fordi de mistenkte at jeg var rusa, jeg hadde heldigvis ingenting på meg da.
Vis hele sitatet...
Ble du kastet ut til du var sober igjen, eller for resten av arrangementet?
Når man ser at det nesten 100 som har vota på pollen så skjønner jeg ikke hvorfor det er så få som har meldt seg på nff rekka:/
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Når man ser at det nesten 100 som har vota på pollen så skjønner jeg ikke hvorfor det er så få som har meldt seg på nff rekka:/
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke alle som vil sitte på nFF rekka da...Jeg vil ikke i sector 5, og sitter derfor i 2
Noen tanker rundt det å være ruset på LSD på tg?
Alle i crewene på TG går gjennom et lite propagandakurs om forskjellige rusmidler før deltagerne kommer rennende, så de lærer noen teknikker for å se mistenkelige personer på vei inn og ut. I tillegg vil det være hunder der flere av dagene. Det er veldig, veldig strengt angående alle typer rusmidler på TG. Det finnes svært unge deltagere der, og da kan de bare ikke tillate alt mulig ræl. For deres skyld, og ikke minst din egen, ikke ta risikoen.

Derimot bryr de seg nok ikke om du holder alt sånt utenfor deres lokaler. Hva du gjør utenfor er din sak, men om du er ruset i dét du forsøker å gå inn igjen er det plutselig TGs regler som gjelder. Starter du også å plage andre med oppførsel eller lukt (ruset eller ikke) så kommer det strenge reaksjoner uansett.
Sist endret av Dyret; 18. mars 2011 kl. 09:52.
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Jeg føler at dersom man jobber svært tilfredstillende, kommer hjem til hotellet kl 20 og tar seg noen trekk. Og holder dette utenfor TG. Rusen er dermed ferdig og føler at man da er klar for jobb kl 10 dagen etterpå. Mener ikke dette er uetisk, så eneste problemet her er loven og politiet. Så eneste som bekymrer meg da er hundene som kan lukte dette på meg (selv om jeg har nye klær og dusjet). Det er ikke livsnødvendig for meg å røyke hasj, så meget mulig jeg sparer dette til jeg kommer hjem
Du blir utestengt på livstid hvis du blir tatt. just so you know.
Enkelt og greit, du vet hva som står på spill.
Enten så driter du i det, ellers tar du sjangsen på at hundene ikke markerer deg....
Hvis du er helt desperat kan du jo blande inn litt JWH i noe urtblanding eller noe. null lukt ihvertfall.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Noen tanker rundt det å være ruset på LSD på tg?
Vis hele sitatet...
Ja. Dropp det. Hvorfor skal du som er heldig og har fått deg billett tilsløre opplevelsen din av et såpass flott arrangement? Og i tillegg inngå risiko for å bli hivd ut?
Sitat av Marcus92 Vis innlegg
Jeg føler at dersom man jobber svært tilfredstillende, kommer hjem til hotellet kl 20 og tar seg noen trekk. Og holder dette utenfor TG. Rusen er dermed ferdig og føler at man da er klar for jobb kl 10 dagen etterpå. Mener ikke dette er uetisk, så eneste problemet her er loven og politiet. Så eneste som bekymrer meg da er hundene som kan lukte dette på meg (selv om jeg har nye klær og dusjet). Det er ikke livsnødvendig for meg å røyke hasj, så meget mulig jeg sparer dette til jeg kommer hjem
Vis hele sitatet...
Vel, hva om du blir tatt? Meget mulig du blir hivd ut med én gang. (Du får meget mulig hvertfall ikke kommet tilbake igjen). Hva skjer da med resten av crewet ditt? Må de jobbe hardere fordi du ikke er der?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er vel ikke alle som vil sitte på nFF rekka da...Jeg vil ikke i sector 5, og sitter derfor i 2
Vis hele sitatet...
Indeed. Sitter i sector 2 selv

Edit: Kommer nok en tur bortom nFF rekka, gøy å møte folka
Sist endret av olli408; 18. mars 2011 kl. 22:00.
Vil anbefale å droppe hele greia.
En kamerat av meg ble tatt der uten å i det hele tatt ha det med inn på arrangementet. Han satt å rulla seg en joint i bilen til en annen kamerat et godt stykke unna vikingskipet men ble sett av en patruljerende bil.
Det resulterte selvfølgelig i bot og livstidsban fra TG. Så det er en stor risk å ta, samme om du tar det med inn eller ikke egentlig.
Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet det, med tanke på utestengelse for alltid osv. Når det er sagt så kan jeg også si at en hund er en hund, altså det er 1000 forskjellige lukter på TG, og hvis hunden går bort til deg kan den godt lukte feil, og så lenge du ikke har noe på deg går det nok helt fint uansett. Pisseprøve kan du nekte for hvis du ikke vil. Men det vil jo bare skape mistanke, du kan jo også jukse på den, få noen andre til å pisse i en kondom, vet om flere som gjør det. Går også fint. Men igjen, dropp det. Du får jobbe på tg, gratis hotell og mat, NYT DET!
Skulle ønske jeg fikk en sjanse som det.
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Har fått mange gode svar her, takk for det! Håper tråden kan være nyttig for andre også. Og ikke minst unngå at folk blir tatt for dette, det er jo uansett en påkjenning å gå gjennom noe slikt ... Så tenker nok å droppe det, men ser det litt an. Hvordan er det med å røyke på et hotell, veranda eller ut av vinduet? Hvis det også er risikabelt så blir det bare dumt å utsette seg selv for noe sånt, og hele trippen blir jo full av noia uansett. Man kan selvfølgelig klare seg dager uten cannabis, det gjør jeg jo ukentlig uansett

Når det gjelder life time ban, så er det ok for meg. Bruker 14 timer bak skjermen daglig, men har aldri rørt et spill. Det er nok ikke min største interesse (selv om jeg vet at andre ting også skjer på TG).
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Noen tanker rundt det å være ruset på LSD på tg?
Vis hele sitatet...
Meskalin funker bedre til slike arrangementer.
Sørlending
I mine gamle LAN-dager hadde jeg med beis, men all røyking og mekking foregikk langt unna lokalet, og alt ble oppbevart unna LAN`et. Var en kar som ble busta og sendt hjem da hundene gikk og sniffa på deltakerne.

Hvorfor skal ikke hunden klare å lukte skakkao både utenfor og i magen? Hunder kan lukte seg fram til kreft.
Jeg var der i 07 og 08, så tette snut begge gangene, de gikk til og med gjennom seteradene og fikk bikkjene til å snorte på hva som helst. Jeg vil påstå at det er større sjans for å bli tatt, enn å ikke bli tatt. I tillegg blir det laget latterlige avisartikler, senest ifjor.
Tre tatt med narko på The Gathering
Sitat av Markus92
Jeg tenkte imidlertid å ta med litt marihuana for å kose meg med på kvelden. Leste at det skulle være en del politi på TG, vil det være med narkohunder? Må jeg passe skikkelig på? Må jeg rett og slett droppe det? Hadde vært fint med noen svar Takk
Vis hele sitatet...
Du burde droppe det, selv om det sikkert hadde vært jævlig chill.
Jeg gir egentlig langt faen i hva andre velger å gjøre på fritiden, men det skader ikke å vise litt respekt. Ønsker dere å benytte dere av ulovlige stoffer, syntes jeg dere bør lage minst mulig oppstyr rundt det; og både innta og oppbevare dette utenfor skipet. Det ødelegger både ryktet og erfaringen til mange på TG - samt arrangementet som en helhet. Husk at det er mange unge mennesker der, som ikke nødvendigvis er like opplyste.

Det være sagt, ifjor patruljerte politimenn raden våres ca. to ganger i løpet av oppholdet.
Hadde en kamerat som ble kastet ut i fjor, med noen milligram i jakkelommen. Vet ikke om det er en slik kvote for hva som er minimalt lov å eventuellt bære, men det lå da noe igjen fra en tidligere gang.
Greit kjipt å ryke på den smellen der! Ville anbefalt å ha på ordentlige klær som ikke er blirr røyket i!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare vær OBS på hvor du opp bevarer det, og hvor du røyker det, og det med antrekk, ikke gå i det samme, så tror jeg ikke det skal være noe problem med det Har bare sett Politi Hundene første dagen jeg å..
Sist endret av bonaaQuaa; 5. april 2011 kl. 10:46.
Hehehehehe jeg hadde 5rn min festa i snora til en heliumsbalong 15 meter opp i lufta i 2010. Narkobikkjene gikk forbi hutt og trutt uten å markere noe som helst. De selger heliumsbalonger der så det er ikke noe prob
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Hehehehehe jeg hadde 5rn min festa i snora til en heliumsbalong 15 meter opp i lufta i 2010. Narkobikkjene gikk forbi hutt og trutt uten å markere noe som helst. De selger heliumsbalonger der så det er ikke noe prob
Vis hele sitatet...
Dette var faktisk helt genialt!
Hvor mange Marcus ft. 1992 kan det være i crewet.

Vær forsiktig med hva du deler, selv her inne.

Just sayin'
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Dette var faktisk helt genialt!
Vis hele sitatet...
Haha! Ser du rundt vikingskipet så er hele shaiten spammet med heliumsballonger
Sist endret av bonaaQuaa; 5. april 2011 kl. 11:26.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av waf Vis innlegg
Hvor mange Marcus ft. 1992 kan det være i crewet.

Vær forsiktig med hva du deler, selv her inne.
Vis hele sitatet...
Nope. Tenkt på for lenge siden. Ingen treff. The nick is a lie!
Jeg selv har sett politi med hunder der alle dagene, pluss at de sto ute siste dagen og luktet på folk på vei ut.. Så jeg tror de er veldig nøye der oppe.. Ville ikke tatt sjangsen på noe som har med rus og gjøre der oppe.. Men folk får bestemme hva de selv vil, mulig en ikke blir tatt, men hvordan har oppholdet ditt vært? Hvor mye husker du?
Sitat av zlinkey Vis innlegg
Jeg selv har sett politi med hunder der alle dagene, pluss at de sto ute siste dagen og luktet på folk på vei ut.. Så jeg tror de er veldig nøye der oppe.. Ville ikke tatt sjangsen på noe som har med rus og gjøre der oppe.. Men folk får bestemme hva de selv vil, mulig en ikke blir tatt, men hvordan har oppholdet ditt vært? Hvor mye husker du?
Vis hele sitatet...
Du får jo ikke blackout av weed. Og regner med at oppholdet har vært helt knall.
siste gang jeg var der tokk en hund og snuste oppå tastaturet til en som satt helt intenst og gamet mens han hysterisk prøvde og bare få den vekk ifra tastaturet :P hadde en god latterkrampe da hahaha
Sitat av Lhem Vis innlegg
siste gang jeg var der tokk en hund og snuste oppå tastaturet til en som satt helt intenst og gamet mens han hysterisk prøvde og bare få den vekk ifra tastaturet :P hadde en god latterkrampe da hahaha
Vis hele sitatet...
Ble'n tatt, eller...?
Ser at det hadde vært svært gøy, men tar ikke sjansen. Også har jeg for stor respekt for reglene på TG. Det er gøy nok på TG uten likevel.