Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 844
Jeg har satt opp et forum, og trenger nå en del moderators og folk til forumet slik at det kan vokse litt!

Jeg vil ikke offentliggjøre linken til forumet her på nFF fordi jeg ikke ønsker å reklamere for det, men hvis noen er interessert, så send meg en PM
Det kunne jo vært lurt å nevne hvordan forum det er snakk om...
Ministry of Love
sptz's Avatar
Er ikke skryteplassen (showroom) forumet den rette plassen for en slik diskusjon?
det er vel http://www.w00t.no/forum/ som ligner mest på en slags hobbykopi av freakforum (samme slags forumoppsett).

det er liksom litt pussig dette. folk som plutselig skjønner at det tar lang tid, måneder og år før man bli vif eller mod her på dette forumet. da prøver de desp å få egen makt. sette opp eget board er den mest typiske måten de gjør det på, også går de til andre forum og prøver å trekke folk over på grunn av at de ikke kjenner til noen andre måter å trekke folk. (og de setter opp et default board, rett fra installasjonspakke, uten noen form for egen logo eller særtrekk...)

heldigvis så har jeg enda tilgode å se at den måten faktisk funker, og jeg har vært med en stund nå. og på den stunden har jeg rukket å bli mod, admin og andre ting på en hel rekke med forumer spredd over den ganske klode. det er egentlig ikke så vanskelig, men ved å sette opp et eget board, og prøve å konse på det, så kommer man seg ALDRI opp på de andre. w00t saken, med mindre den finner et diskusjonsområde som ikke finnes på minst 10 av de største forumene og som det er bruk for, kommer til å dø pga lite mat, den kommer til å sulte ihjel. så kommer den/de personene som startet det opp til å være sur pga dette, og legge skylden på de forumene de prøvde å hente folk fra, og mene at de saboterte... been there done that...

meitemark
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
meitemark:

Grunnen til at dette forumet fortsatt har default oppsett, er fordi jeg ennå ikke har offentliggjort forumet! Det er foreløpig kun meg og noen bekjente som har brukt det. Jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å tenke noe særlig på den designsmessige utformingen ennå da jeg inntil nylig hadde både jobb og skole og tenke på!

Det er heller ikke min intensjon å reklamere for mitt forum her på nFF, noe som jeg sa klart i fra om på min første post! nFF er og kommer til å forbli det forumet som jeg bruker mest...

Når det kommer til forumets innhold, så har du helt rett! Mange av kategoriene der finner du også på nFF, men dette er også kategorier som interesserer meg og flesteparten av de som faktisk registrerer seg på slike forumer.

w00t.no forumet er kun en liten hobby for meg, og jeg gjentar: Det var ikke min intensjon å offentliggjøre forumets url, det var derfor jeg ba personer som syntes dette kunne virke interresant å PM'e meg. Dette er for å unngå at forumet blir offentliggjort før det er ferdig, og det var også egentlig for å unngå å få svar der noen antydet at jeg forsøkte å stjele nFF sine medlemmer og/eller bruke nFF sitt forum for egen vinning...

NB: Til dere som har sendt PM. Jeg reiser bort i helga, og får ikke svart dere før Søndag!
oki, greit nok, jeg skal gi deg kred for at du ikke postet urlen med font size 72 på showroom, men likevel, du ønsker at brukere fra dette forumet skal begynne på ditt forum. som er mindre, har mindre innhold og har egentlig ikke noe unikt i seg selv der.
du ønsker i korte trekk at brukere herifra skal skape innhold du ikke klarer selv å lage. om du gjør det med url eller ikke er revnende likegyldig.

hum.. så, hva var det egentlig du trodde du mente?

meitemark
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av meitemark
du ønsker i korte trekk at brukere herifra skal skape innhold du ikke klarer selv å lage. om du gjør det med url eller ikke er revnende likegyldig.
Vis hele sitatet...
Det er egentlig helt uinteressant for meg å slepe folk fra nFF over til mitt forum. Derimot så skrev jeg denne "tråden" for å prøve å finne noen som kunne tenke seg å være moderators på forumet, og det fant jeg...

Jeg, som ethvert forum, trenger brukere som kan lage innhold og diskusjoner etc. Dette er jo selvfølgelig noe jeg ikke kunne klart alene, dessuten hadde det vært lite morsomt med et eget lite personlig forum hvor jeg var enehersker, og samtidig eneste bruker.

Forumet er mindre, og har mindre innhold, nettopp fordi at det ennå ikke er offentliggjort, og derfor ikke har noe særlig brukerkartotek å vise frem.

Da oppdraget til denne "tråden" er fullført, så er det ikke til noen videre hensikt for meg at den forblir åpen. Jeg oppfordrer dere derfor til å slette denne "tråden", hvis det er noen som finner den upassende eller negativ.

Takk til dere som sendte meg PM. Dere vil få beskjed når designet er utformet, alle feil er fikset, og når finpussingen er ferdig
du som knabbet w00t.no fra meg! din lassis!
uansett, skal du lage ett forum nå til dags må du nesten være spesiell. Lag f.eks noe om casemods, og publiser noen ultrawacko casemods, slika t folk gidder å komme
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
hehe, var du også ute etter det?

Vel, var jo forsåvidt en god idé du kom med der. Skal taas til ettertankte!
Opprinnelig postet av meitemark
heldigvis så har jeg enda tilgode å se at den måten faktisk funker, og jeg har vært med en stund nå.
Vis hele sitatet...
kjartis klarte det...


Opprinnelig postet av DarkStaar
Grunnen til at dette forumet fortsatt har default oppsett, er fordi jeg ennå ikke har offentliggjort forumet! Det er foreløpig kun meg og noen bekjente som har brukt det. Jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å tenke noe særlig på den designsmessige utformingen ennå da jeg inntil nylig hadde både jobb og skole og tenke på!

Det er heller ikke min intensjon å reklamere for mitt forum her på nFF, noe som jeg sa klart i fra om på min første post! nFF er og kommer til å forbli det forumet som jeg bruker mest...

Vis hele sitatet...
lol
jeg klarte det.. på en måte

eneste problemet er at ingen ser opp til meg.. heheeh
hehe, me too
Vi syntes at HS-boardet bare ble bråk og møkk og piss etterhvert, derfor satte vi opp vårt eget board istedet, og fikk med oss en ganske hyggelig gjeng over fra HS. Nå har vi et fint og aktivt board, og hsboardet er ikke lenger blant oss... hehe... shaite happens... samme med greedy(records)boardet... en stund etter at vi hadde fått opp vårt, så kom greedy med sitt board, som da selvsagt var veeeldig likt vårt, men det ble bare kids og pisspreik der, og det er jo heller ikke med oss lenger.

Skal du få et board til å funke, så må du fylle en nisje, og treffe en annen målgruppe enn andre og større boards. Jeg kan godt nevne plurboardet her - www.plur.no/forum - weee... men vi har så totalt forskjellig målgruppe at det ikke kan sammenliknes i det hele tatt, vi fyller rett og slett hver vår nisje.