Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3572
...da han brøt håndbak med dame!

Brakk armen i håndbak

Nasjonalkomiker Thomas Giertsen (31) brakk armen under sitt komishow i Kristiansand i går kveld — etter å ha møtt sin overkvinne i en håndbak-duell. Nasjonalkomiker Thomas Giertsen (31) brakk armen under sitt komishow i Kristiansand i går kveld — etter å ha møtt sin overkvinne i en håndbak-duell.

Giertsens arm gikk i stykker med et smell ved 23-tiden på Kristiansand Scene - også kjent som Vaskeriet.

Thomas hadde eplekjekt utfordret en kvinne til manndomsprøve, med det resultat at kvinnen viste seg å være mannen totalt overlegen - til tross for at Giertsen er en hyppig gjest på treningsstudioer, avdeling for jernløft.

Showet avlyst

Mens damen kunne feire den rå seiren, ble Giertsen fraktet til Vest-Agder Sykehus med store smerter og brukket arm.

Dermed ble det en prematur avslutning på showet «Thomas Giertsen på klubb».

VG fikk bekreftet armbruddet av en representant for Kristiansand Scene klokken ett i natt.

Etter planen skulle Thomas ha opptrådt i Kristiansand også i kveld.

Men etter at det ble konstatert brudd i armen i natt, er kveldens show avlyst.

Giertsen var selv ikke tilgjengelig for kommentarer i natt.

Komikeren er for tiden på turn'e med klubbshowet sitt, og skulle etter planen ha opptrådt i Lillehammer, Molde, Ålesund, Halden, Ørstad og Hareid i nærmeste fremtid.

Det er uvisst om han vil klare å gjennomføre distriktsturneen.

Giertsen er dessuten booket inn på Holmestrand Fjordhotell 4. desember.
Vis hele sitatet...
Sakset fra VG.

Her kan du lese om saken :P

VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9324582
Fedrelandsvennen: http://www.fedrelandsvennen.no/Nyhet...rticleID=77146
Aftenposten: http://www.aftenposten.no/kul_und/ar...ticleID=424659
Dagbladet: http://www.dagbladet.no/kultur/2002/10/26/352237.html
Nettavisen: http://www.nettavisen.no/servlets/pa...=6&item=238645

Dette må jo være genialt flaut da.
Ganske morsomt i grunn, ettersom Giertens er en av de som har en tendens til å rubbe noe slikt skikkelig inn i trynet på andre.

Hovmod står for fall.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Gleder meg til neste torsdagsklubben =)
neste torsdagsklubb er det nok en jespersen som kommer til å mobbe giertsen noe skikkelig
Og det har han egentlig bare godt av...
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Det som er gøy med Giertsen er at han (av og til iaf) kan klare å se det morsomme i det hele og lage en spøk av det. Når de skal skrive manuscriptet for denne uken, så kan du regne med at de tar med i betraktning på at hele Norges befolkning forventer at Otto disser Thomas gjennom hele showet, så det kommer nok til og med en reportasje om det som skjedde. (Selvfølgelig vinklet Giertsens vei) og kanskje kommer til å med hu som knakk armen hans innom og viser sitt ansikt. Itte vet je
Hehe sikkert ganske flaut ja. Men Giertsen klarer garantert å lage en sak av det, slik at det blir mer morsomt enn flaut for han. Må nå ha vært ei sterk slugge som knekkte armen på han.
Opprinnelig postet av Svonna
[B Må nå ha vært ei sterk slugge som knekkte armen på han. [/b]
Vis hele sitatet...

Tipper den dama han utfordra til håndbakk var en av disse russiske slegge-kasterne eller noe slikt.
Men Gjerdsen slår meg vel egentlig ikke som den mest maskuline gutten i klubben heller dah...

For øvrig aner det meg at det ikke er Gjerdsen som kommer til å få gjennomgå mest kommende torsdag:
Bondevik kaller Otto Jespersen feig (VG).
Sist endret av Psy_Illusion; 26. oktober 2002 kl. 15:24.
Hahaha *glede seg til tk* O.J. kommer til å ha en rå tale, føler jeg på meg
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
http://www.fedrelandsvennen.no/Nyhet...rticleID=77146

Hu ser da ikke akkurat ut som ei slugge på det bildet? Eller?
Hohoho...thomas som eller er så tøff, blir sikkert ikke mobbings neste torsdagsklubb
Håper de tok det opp på film gleder me te torsdag ivertfall ja..
Torsdagsklubben er oppbrukt. Både konseptet og folkene.
Torsdagsklubben er oppbrukt. Både konseptet og folkene.
Vis hele sitatet...
Enig i det, men OJ har nå likevel mye bra å bidra med. De andre er vanligvis bare statister.

Hyggelig at Giertsen fikk seg en nedtur...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg må si at Otto Jespersen gjør en mye bedre jobb enn Nils Ole Oftebro gjorde på Mandagsklubben. Han kom bare med skikkelige bløte vitser som gjorde at folk lo av ham og ikke av vitsene hans.

Og ja, jeg håper Giertsen blir mobbet litt
Det må han vel godta og tåle.
HOHOHO "Irene er ikke spessielt fysisk sterk" Sier jo litt om styrken til thomas da...
Sist endret av sir_anubis; 27. oktober 2002 kl. 11:41.
Thomas Giertsen had it coming...
Men det var utrolig fett da. Noen burde sende damen et takkekort !!! Har aldri likt Giertsen, Otto er den eneste kule der.
Gjertsen er elendig hvis han ikke har noe manus å forholde seg til, men slipper han å improvisere, så har han faktisk et par gode vitser.

Var litt moro at fyren knakk armen, men er det lett å knekke armen i handback, eller kreves det mye styrke fra motpartens side?
Opprinnelig postet av Xtrax
Gjertsen er elendig hvis han ikke har noe manus å forholde seg til, men slipper han å improvisere, så har han faktisk et par gode vitser.

Var litt moro at fyren knakk armen, men er det lett å knekke armen i handback, eller kreves det mye styrke fra motpartens side?
Vis hele sitatet...
Det kreves vel nesten lik styrke fra begge parter, men at den ene har litt svakere beinbyggning. Når armene så kommer i spenn, kan armen knekke.
Thomas fikk jo dama som hadde brekt armen hans til og trøste han og kose med han....

De viste det jo i Torsdagsklubben

Men han var nok litt for høy på pæra...

Men Nytt på Nytt lagde mye moro ut av saken da...
Bondevik VS Thomas kunne bli en morsom kamp.
Thomas er støttet av mørkets Fyrste (OJ)
Bondevik støttet av Gud
Nei hvis noe av dette er sagt fra så er det for de jeg er for latt til og lese alle postene......
Synes ikke Giersten er så forbanna morsom jeg, og det innslaget med hu dama som brakk armen hans var helt latterlig. Vart nesten flau av å se på det. Synes torsdagsklubben må hive ut Giersten og få inn Tommy Steine. Da hadde det blitt kult. Tommy og O.J i et å samme rom, det hadde blitt liv!
Opprinnelig postet av Hofsoe
Synes ikke Giersten er så forbanna morsom jeg, og det innslaget med hu dama som brakk armen hans var helt latterlig. Vart nesten flau av å se på det. Synes torsdagsklubben må hive ut Giersten og få inn Tommy Steine. Da hadde det blitt kult. Tommy og O.J i et å samme rom, det hadde blitt liv!
Vis hele sitatet...
Jeg stemmer for Dagfinn Lyngbø
Han å er tøff ja. Det er mange artie komikere, vet dette blir off topic, men han ene svartingen Ali eller hva han kaller seg for er kul.