Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  268 23896
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av sum_user
minus på tg:
kalde dusjer (ass always)
dårlige soveplasser (ass always)

kommer ikke på noe med i farten, men skriv opp det som mangler
Vis hele sitatet...
Romper alltid? Jeg tror du skal gå over dine english skills.

Det beste er vel å låne dusjen til noen som har hotellrom, eller bare leeche hele rommet (som jeg gjorde :P) for både soving og dusjing.
kalde dusjer?
jeg dusja hver dag, og tenkte aldri over at de var kalde :S
Sitat av Dodecha
Romper alltid? Jeg tror du skal gå over dine english skills.

Det beste er vel å låne dusjen til noen som har hotellrom, eller bare leeche hele rommet (som jeg gjorde :P) for både soving og dusjing.
Vis hele sitatet...
ja, merket det selv nå

edit: as always
fortsatt trøtt etter TG er min unnskyldning
Sitat av Archj

Hotell er tingen sier nå jeg
Vis hele sitatet...
Syns litt av sjarmen er å våkne etter 2 timer med søvn, lys våken.
Jeg glemte sovepose, så jeg sov med hodet ned i bordet. Sov ca 2 timer hver natt. Det var faktisk ikke så jævlig som en skal tro. Når man først er trøtt, sovner man.
Sitat av onTop
Jeg glemte sovepose, så jeg sov med hodet ned i bordet. Sov ca 2 timer hver natt. Det var faktisk ikke så jævlig som en skal tro. Når man først er trøtt, sovner man.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne ikke vært mer enig
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sitat av onTop
Jeg glemte sovepose, så jeg sov med hodet ned i bordet. Sov ca 2 timer hver natt. Det var faktisk ikke så jævlig som en skal tro. Når man først er trøtt, sovner man.
Vis hele sitatet...
I second that. Har vært på TG to ganger og har ikke giddet å dra rævva mi opp til tribuna eller no annet sted, så ender med at jeg pakker meg inn i soveposen, tar frem min gigantiske pute og legger over tastaturet. Er man trøtt nok, sovner man!
da lurer jeg på hvor i alle dager pressen har den info i fra om att det ikke blir tg neste år!

sitter selv i crew og har hørt mye og veit en go del om hva som foregår!
om det blir moms på partyet er det eneste som skjer høyning av inngangsbillett med det mva er, som er 30% vil jeg nå tro.

att det ikke blir noe TG skal mer enn bare moms til!
brenner man ned skipet så kansje men, da flyttes det vel bare til en hangar vil jeg tro!

Som sakt! TG blir det 99% sikkert neste år, uanvhengig om det blir moms eller ikke!
fordi moms betalte deltagere i år! som flere sikkert husker så kostet biletten 200,- mer i år enn i fjor!
Sitat av Galskap
da lurer jeg på hvor i alle dager pressen har den info i fra om att det ikke blir tg neste år!

sitter selv i crew og har hørt mye og veit en go del om hva som foregår!
om det blir moms på partyet er det eneste som skjer høyning av inngangsbillett med det mva er, som er 30% vil jeg nå tro.

att det ikke blir noe TG skal mer enn bare moms til!
brenner man ned skipet så kansje men, da flyttes det vel bare til en hangar vil jeg tro!

Som sakt! TG blir det 99% sikkert neste år, uanvhengig om det blir moms eller ikke!
fordi moms betalte deltagere i år! som flere sikkert husker så kostet biletten 200,- mer i år enn i fjor!
Vis hele sitatet...
Jeg veit ikke hvor strategisk smart det er av dere å allerede nå gå ut offentlig med at det blir TG til neste år, selv med moms. Hvis dere vil stoppe vedtaket bør dere drive mer lobbisme overfor politikerstanden, i stedet for å gi opp kampen.
Sitat av Galskap
da lurer jeg på hvor i alle dager pressen har den info i fra om att det ikke blir tg neste år!
Vis hele sitatet...
De har det fra en uttalelse Simen Valvik kom med til NTB.
- Skattemyndighetene påstår at data- og spillarrangementet ikke er kultur, og krever moms i millionklassen. Hvis de står på sitt, kan det bety at årets TG blir det siste, sier pressetalsmann Simon Valvik (20) til NTB.
Vis hele sitatet...
data og spillarrangemant IKKE KULTUR!?!? neivel, så det spilles ikke og lages ikke musikk der - det er kultur, det mekkes bilder og tegneserier der, det er kultur...

hmm, smett opp noen kunstnerbilder her og der, sett opp en liten 2 watts høytaler fra europris ved dassene som det spilles klassisk musikk på så kan ikke staten si noe ^^,
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke store greiene, men filma bittelitt med isight kameraet mitt:
http://www.youtube.com/watch?v=4cDORlPD_TI
Alkoholisert gamer
Var det noen som filma syrebrille løpet?
Sitat av Galskap
da lurer jeg på hvor i alle dager pressen har den info i fra om att det ikke blir tg neste år!

sitter selv i crew og har hørt mye og veit en go del om hva som foregår!
om det blir moms på partyet er det eneste som skjer høyning av inngangsbillett med det mva er, som er 30% vil jeg nå tro.

att det ikke blir noe TG skal mer enn bare moms til!
brenner man ned skipet så kansje men, da flyttes det vel bare til en hangar vil jeg tro!

Som sakt! TG blir det 99% sikkert neste år, uanvhengig om det blir moms eller ikke!
fordi moms betalte deltagere i år! som flere sikkert husker så kostet biletten 200,- mer i år enn i fjor!
Vis hele sitatet...
Siden du er i Crew burde du strengt tatt kjenne saken bedre, og i alle fall vite bedre enn å uttale deg når du åpenbart ikke har peiling på hvordan ståa er.

Først av alt: Mva er 25%, ikke 30%. For det andre det har vært vurdert å flytte The Gathering til andre arenaer i mange år men dette har blitt forkastet pga dyr leie av hall, dårlige sanitærforhold etc etc etc. Om du ser på budsjettet til TG (tilgjengelig via kandu.no), vil du se at mva-kravet på 2millioner ikke akkurat er en ubetydelig andel av årets budsjett. Dette er penger TG/KANDU ikke har. Worst-Case Scenario er at dersom TG må betale MVA kan organisasjonen fort være konkurs, da vil man enten ikke få noe TG09 eller man vil få et strippet dataparty styrt av en bobestyrer som kun prøver å redde inn mest mulig av verdiene for å sikre kreditor (i dette tilfellet: AS Norge)

Det er langt ifra 99% sikkert at det BLIR noe TG09.
Eller håkons hall.. Ligger 3 kvarter unna med bil og er større, men mindre gulvareal.

Bedre å sove der tipper jeg
Nå har jo Giske gått ut og støtta the gathering i momssaken da, så ingen grunn til bekymring
Sjekk her.
Det jeg tenkte. Giske er en bra fyr når alt kommer til alt.

GISKE FTW!!!11en

Btw: Digger "plakaten" til han fyren på bildet.
Sist endret av Blå Gummitenner; 26. mars 2008 kl. 21:50.
håper serr at det blir TG09 ass... ellers veit jeg ikke hva jeg skal gjøre i påsken :P
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av AudunlS
Det jeg tenkte. Giske er en bra fyr når alt kommer til alt.

GISKE FTW!!!11en

Btw: Digger "plakaten" til han fyren på bildet.
Vis hele sitatet...
Giske er en bra fyr ja, men jeg gleder meg fortsatt til Hans Bauge taler for ungdomen på TV!