Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1065
http://itavisen.no/art/1299921.html

Tror dere ikke det blir litt vanskelig å starte ny nettbutikk nå? Det finnes jo tusener av etablerte nettbutikker rundt forbi...

Konkurranse får de hvertfall!

Edit:
De virket billige, fri frakt hvis du venter 18-30 dager...
Sist endret av CerveZa; 11. november 2002 kl. 15:16.
haha, stakkars folk. sidene var mildt sagt stygge, det tok lang tid å laste de ned, de hadde javascripthandekurv og én html fil for hver vare. striler egner seg nok best i fiskebåt.
Hvis de kan konkurrere på priser har det et marked.
Problemet med amazon er at det blir fryktelig dyrt å få varer inn i Norge hvis 200-kroners grensen brytes.
De kan også være trege når det gjelder leveranser.

Så hvis yeees.com har lave priser og rask levering har de absolutt en sjanse. Synd websiden så så jall ut though.
Og music-avdelingen var den mest rotete jeg har sett på lenge.
hvem bryr seg om en rotete webside så lenge det blir billig?...
Bl.a. jeg.
Rotete webside = useriøs bedrift imo når det gjelder webshop's.

Dessuten fungerte ikke oppdatering av antall varer engang.
Regner med dette blir bedre, da de trolig enda bare er i oppstartsfasen

(men imponerende side var det ikke!)
De burde bli veldig mye bedre spør du meg, for jeg er ikke overbevist..

Welcome to one of the largest entertainment stores in the world.
Vis hele sitatet...
I musikk-katalogen sin har de hele 64 forskjellige cd'er... hæ? Er det en vits eller!?!?
Du kan ikke skryte av at du skal overta for Amason når du har det utvalget å velge i. Dessuten var det ikke så veldig billig der heller. Cd'er lå rundt 140, og da får jeg det billigere så og si hvor som helst.
I DVD seksjonen har de faktisk klart å samle sammen 16 DVD'er... litt av et utvalg!

Gidder ikke se igjennom de andre sidene for å sjekke resten av utvalget....
Sist endret av Drix; 11. november 2002 kl. 15:50.
Det var BattleField 1942 jeg sjekket, ca 360,- (gratis frakt, 18-30 dagers levering...)

får håpe det blir bra på sikt, jo mer konkurranse jo lavere priser
Cerveza: kjenner du de som driver den..?
Jeg kjøpte Battlefield 1942 for 390 kroner, jeg fikk det i posten 2 dager senere.
Opprinnelig postet av frittjaaff
Cerveza: kjenner du de som driver den..?
Vis hele sitatet...
Heh.. nei, gjør ikke det, trodde man måtte ut med ca 450,- for BattleField andre plasser..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hehe, nettbutikken deres er bygget opp med JavaScript.
Lite lurt.
Hele greia virket skikkelig useriøs på meg
Det å bygge en netthandel via javascript tyder jo på at folka ikke vet helt hva de gjør.
hehehe... det minste de kunne gjort var å sette opp en skikkelig webshop. Tjukt av skrivefeil var det også rundtom... jaja. good løkk.
Enkelte ting var jo ganske billig. Som feks xecuter 2 pro xbox chippen, som pleier å koste minst 7-800 kr. På yeees.com koster den 33 euro = ca 270 kr. Kan bli bra, selv om hjemmesida er råtten og ser ut som alt annet enn en nettbutikk.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg har egentlig veldig lite tro på den der. men de mangler ikke optimisme hvertfall, og det er vel litt poitivt...
Ville kanskje styrt unna den. Les mer i BT
Ja, styr langt unna alt som har med Stefan Hilt å gjøre.
faen!! !

379,- kroner for gta vice city! ! !

jeg betalte 544,-...men det kan jo hende at portoen kommer på ett par hundre

anyway.. siden var litt rotete....ikke helt greit å forstå seg på den...
Bak dette nye nettstedet står de samme som bak Multimedia Import.

Både vi og mange andre er blitt svindlet av disse, så pass opp!

Mer info:
Artikkel i ITavisen
Innlegg på hardware.no
Artikkel på nettnyheter

I tillegg finner du mye info om disse svindlerne på www.nrk.no/fbi

Håper alle kan spre dette videre slik at vi får satt en stopper for disse useriøse personene som svekker ryktet til netthandel generelt.

Jeg holdt på og ikke få igjen PS2'n min etter jeg sendte den inn for innlodding av Messiah Chip. gikk 10 uker før jeg fikk den og utallige mail som ikke ble besvart.