Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 636
Har du "Software-problemer"? Da kan det hende at du finner løsningen i svaret fra Teknisk Brevkasse:

Kjære Tekniske Brevkasse

I år oppgraderte jeg fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0 og merket at det nye programmet straks begynte å legge opp til barn, det tok en masse tid og brukte en masse ressurser. Dette stod det ikke noe om i produktspesifikasjonen for programmet.
Etter kjøpet, innstallerte Kone 1.0 seg selv i alle andre programmer og dukker opp så snart jeg starter PC`en, og det overvåker alle mine aktiviteter.
Gamle programmer som Pokeraften 10.3, Fyllefest 2.5 og Søndagsfotball 5.0 virker ikke mer, men får tvertimot systemet til å gå ned når jeg åpner dem. Det er umulig å holde Kone 1.0 i bakrunnen, mens jeg prøver å bruke noen av mine yndlingsprogrammer.
Jeg overveier å gå tilbake til Kjæreste 7.0, men jeg klarer ikke engang å avinstallere Kone 1.0. Kan dere hjelpe meg?

På forhånd takk!
Forvirret og Frustrert.


Svar:Kjære FF.
Problemet ditt er veldig vanlig, mange klager over det samme, men det skyldes hovedsakelig en misforståelse.
Det er mange menn, som oppgraderer fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror at Kone 1.0 hovedsakelig er et nytte- og underholdningsprogram. Der tar de fleste feil!!!
Kone 1.0 er et styresystem, som er designet for å styre alt. Det er umulig å fjerne Kone 1.0 for å gå tilbake til Kjæreste 7.0, når det først er instalert. Noen har prøvd å instalere Kjæreste 8.0 eller Kone 2.0, men det endte med å få flere problemer, enn de hadde med Kone 1.0. Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det beste ut av situasjonen.

Du kan evt. lese hele kapittel 6 i manualen "Almindelige Program Feil". Systemet vil kjøre perfekt så lenge du tar hele ansvaret for alle Almindelige Program Feil, uansett hva de skyldes.
Det beste du kan gjøre er straks å skrive: \UNNSKYLD før problemløsningen.
I alle tilfeller må du unngå å bruke Escape-tasten, for du vil allikevel være nødt til å bruke kommandoen: \UNNSKYLD, for at styresystemet skal gå tilbake til normal. Kone 1.0 er et flott program som vil gi deg livsglede og interessante stunder, men det krever en høy grad av vedlikehold. Du kan overveie å kjøpe mer software for å forbrede yteevnen.

Vi anbefaler Blomster 2.1, Sjokolade 5.0 eller i ekstreme tilfeller softwarepakken Pels 2000. Men du må under INGEN omstendigheter installere Venninne I Mini Skjørt 3.3. Dette programmet støttes ikke av Kone 1.0 og vil sannsynlighvis få PC`en din til å bli helt død.


Hihi sa Darris
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg tillater meg og si LOL :] Den var litt skøy.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
haha, enig, den var morsom
Hehe, ja, den er tøff
Mener å ha sett den i et PC blad et sted...