Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 8487
Er blitt temmelig alene, og det er vanskelig å bli kjent med nye mennesker her jeg er nå. Litt om meg:

- kvinne, 32 år. Psykiske lidelser
- nylig uføretrygdet, forhåpentligvis kortvarig
- på flyttefot, aner ikke hvor
- liker å skrive og tegne
- no kids

Send meg en PM?
Sist endret av Lama_del_hey; 26. april 2020 kl. 19:36.
Det er vanskelig for alle å bli kjent med nye personer nå pga virus-krisen og avstandsregelen.
Ivar oslo - king of the bleeding obvious; )
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det er vanskelig for alle å bli kjent med nye personer nå pga virus-krisen og avstandsregelen.
Vis hele sitatet...
Internett er ett fint sted å bli kjent på, avstandsregelen har nemlig ikke en dritt å si
R.i.p 23.04.2021
Lol på flyttefot aner ikke hvor, som og finne en gubbe og bo gratis oss? Sorry men første jeg tenkte.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Lol på flyttefot aner ikke hvor, som og finne en gubbe og bo gratis oss? Sorry men første jeg tenkte.
Vis hele sitatet...
Deg om det. Spesielt å tro at kvinnfolk bare er ute etter menn for å bo gratis, men kanskje det er sånn du pleier å være selv siden det er det første du tenkte. Det naturlige å tenke er at vedkommende venter til rette stedet dukker opp for utleie, kanskje et småbruk for eksempel. Digg å kunne velge etter viben man får fra stedet og ikke måtte ta til takke med en kjip leilighet fordi den ligger i byen man er tvunget til å bo i!

Lykke til ts, venner finner du helt sikkert på den ene eller andre måten - men det kan være lurt å skrive litt mer om personligheten, og interessene dine og hva du ønsker å gjøre sammen med andre også.
Sist endret av celtseus; 27. april 2020 kl. 01:27.
Tenker du på forslag til steder å bo, eller møte folk?
Tarm, nei. Jeg er ikke spesielt smart, men jævla dum er jeg ikke. Da hadde jeg ikke skrevet slik jeg gjorde.

Jeg leter etter nye venner ja
Sist endret av Lama_del_hey; 27. april 2020 kl. 09:28.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Lol på flyttefot aner ikke hvor, som og finne en gubbe og bo gratis oss? Sorry men første jeg tenkte.
Vis hele sitatet...

Nå var det jo ikke det det ble spurt om, så kan like greit være at ts ser etter feks et ok kollektiv eller er ute etter tips om hva som gjør din by til en bra by.

Men hovedinnlegget var noe noe tynt, så vankelig blir det. Og da skjønner jeg åssen ditt forslag kan virke riktig. Men siden nå ts var så vag så åpner det jo døra for at feks en som er ensom kan tilby ts å dele leilighet.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nå var det jo ikke det det ble spurt om, så kan like greit være at ts ser etter feks et ok kollektiv eller er ute etter tips om hva som gjør din by til en bra by.

Men hovedinnlegget var noe noe tynt, så vankelig blir det. Og da skjønner jeg åssen ditt forslag kan virke riktig. Men siden nå ts var så vag så åpner det jo døra for at feks en som er ensom kan tilby ts å dele leilighet.
Vis hele sitatet...
På grunn av div. omstendigheter skal jeg flytte nærmere familie og jeg flytter alene. Les mitt tidligere innlegg om søsken på kjøret. Jeg er i en livssituasjon som er uvant og skremmende, jeg er redd, har mistet jobb og andre ting i livet som jeg trengte for å funke, derfor prøver jeg å stifte bekjentskap med folk som allerede bor i området, for jeg kommer ikke til å kjenne noen dit jeg skal.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nå var det jo ikke det det ble spurt om, så kan like greit være at ts ser etter feks et ok kollektiv eller er ute etter tips om hva som gjør din by til en bra by.

Men hovedinnlegget var noe noe tynt, så vankelig blir det. Og da skjønner jeg åssen ditt forslag kan virke riktig. Men siden nå ts var så vag så åpner det jo døra for at feks en som er ensom kan tilby ts å dele leilighet.
Vis hele sitatet...
Tenkte den tanken for i kretsen der jeg kommer fra er det mange som gjør sånt og det synes jeg er veldig dårlig gjort. Jeg sa ikke at TS nødvendigvis skulle gjøre det. Men av tidligere snakerier i kretsen så var det den tanken som falt meg in først.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beundringsverdig styrke som kreves for å snakke rett fra levra om ømfintlig tematikk som dette!

All ære og respekt til TS og håper det ordner seg på en god måte for deg!
Var nok ikke vondt ment fra Tarm sin side Har også vært i et ganske drøyt miljø hvor kvinner har "byttet til seg" et sted å bo for andre ting enn penger.

Det tror jeg overhodet ikke er Lama del hey sin plan!
Veldig beundringsverdig at du er åpen om en vanskelig livssituasjon, en lesser person ville kanskje holdt det for seg selv av frykt for å bli sett ned på. Helt bak mål spør du meg. Alle havner i tøffe situasjoner i løpet av livet, men det ser ut til at du gjør det beste ut av det Stift noen bekjentskaper og få et nettverk som kan hjelpe og støtte deg om ting skulle bli som verst.

Kan jeg spørre hva slags psykiske lidelser du strever med?

Lykke til!
Sist endret av krystallkongen; 8. mai 2020 kl. 08:51.
Jeg holder også til på østlandet. Send gjerne en PM om du vil snakke litt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
16 6
Sitat av Dawkins Vis innlegg
Jeg holder også til på østlandet. Send gjerne en PM om du vil snakke litt.
Vis hele sitatet...

Du tar meg i hånden og viser meg verden
Holder tett inntil, du ser jeg er redd
Du viser meg månen, natten og frosten
Forsikrer meg om at her finnes kun fred
~hanne