Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1113
Har i det siste irritert meg over og få mye mer reklame og reklame på videoer uansett hvor jeg er på nettet.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har prøvd CCleaner men det hjalp ikke.
Bruker forøvrig Chrome som nettleser
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Hadde det fra før men prøvde og re installere det så skal teste litt i kveld Takker

Fungerer så langt på youtoube men noen som vet om det fungerer med twitch.tv ??
Adblock fungerer helt fint på twitch. Verdt å merke at du støtter streameren/youtuberen når du ser reklamen da..
Sist endret av WeeDLY; 23. mars 2013 kl. 21:35.
Når jeg kjører Adblock, så starter ikke videoer på Dagbladet sitt avspillingsystem, noen som vet hvordan man unngår det?
Ahh, Settoz! Det forklarer hvorfor VGTV ikke funker!
Aldri tenkt så langt før..
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
VGTV og DB funker helt fint for meg, men ikke TV2 :/ Klarer rett og slett ikke å bruke noen andre sin Chrome uten å installere adBlock lenger, får helt hetta av YouTube-reklame.
Om dere vil støtte streamersa på twitch etc., men ikke vil se reklame:

Ha et vindu med adblock der du skal se på streamen.
Åpne et annet vindu, med samme stream - UTEN adblock, der du har low quality.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Noen av reklamen får jo ikke streamerne penger for gjør dem vell? Noen er jo fra twitch dem selv?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Noen av reklamen får jo ikke streamerne penger for gjør dem vell? Noen er jo fra twitch dem selv?
Vis hele sitatet...
høh.. ? titegn
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Noen av reklamen får jo ikke streamerne penger for gjør dem vell? Noen er jo fra twitch dem selv?
Vis hele sitatet...
Streamerene får vel en prosent del av reklamen, men det er nok ikke de som velger hva reklame som skal vises selv.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bare lurte siden det er reklame på mine streams der og såvidt jeg vet får ikke jeg noe for det.