Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1066
Hei

En venn av meg har overført ca. 3000kr til min konto fra hans idag ca. kl 10:30. Men vi har 2 forskjellige banker og det ser ut til at pengene ikke kom inn med det første. Så er det noen her som har peiling på hvor lenge det tar før jeg får pengene? Kan jeg regne med å ha dem i morgen tidlig? Eller senere idag? Skulle gjerne ha spurt banken selv, men har ikke tilgang til telefon akkurat idag.

Dette er viktig for meg, så takk for svar
Tar 1-2 dager mellom forskjellig banker
Har opplevd det kan ta opptil 3 dager før pengene er inne på konto selv.
Du kan regne med å ha dem rundt ettermiddag i morgen
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis du får dem idag, så får du dem før bankene stenger, men de kommer nok i morgen
Jeg har opplevd at med DNB får man penger ca 12:00 dagen etter, hvis pengene ble overført etter 12 dagen før.
Dette gjelder såklart ikke helger, da er pengene på konto ved ukestart.
Som oftest tar det en dag, hvis du vill vite tid, så varierer det på hvilken bank du har.
Mellom postbanken -> sparebank 1 Nord Norge så fungerer det slik at hvis man overfører før 11 på morgenen så for man dem i 5 tiden på ettermiddagen. Men det varierer jo fra mellom hvilken banker det er snakk om.