Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2555
Jeg hadde en pc fra multicom for et par år siden... Den tok fyr, og det var på et normalt hjemme bruk, de fant nesten ingen feil med pcen.

Nå har jeg lyst på pc fra multicom igjen http://www.multicom.no/Xishan-W370S-...-p/c/p10624653

Det jeg lurer på er om multicom er troverdigt og trykt, og om denne pcene er bra til gaming

På forhånd takk for svar
Multicom er til å stole på (du sier jo at du selv har kjøpt pc fra de tidligere). Jeg husker at det tok litt tid å sette sammen laptopen jeg kjøpte (siden alle delene ikke var tilgjengelig på lager), men ellers gikk det smertefritt.
Sitat av Sandertn Vis innlegg
og om denne pcene er bra til gaming
Vis hele sitatet...
Det er en laptop.. Om du har lyst på en skikkelig gaming PC så vil jeg anbefale at du bygger din egen stasjonære data.
Sist endret av Vittigper; 4. juni 2013 kl. 07:52.
Det er sikkert en grunn til at TS ser etter bærbar fremfor stasjonær.
Men on topic... Jeg er strålende fornøyd med min maskin fra multicom. Jeg har selv W370E modellen (som er en svakere modell) og den drar de fleste spill helt greit. Den klarer nok ikke de siste og heftigste spillene på max, men til prisen så synes jeg det er mye maskin for pengene. Viften bråker når den blåser i gang og jeg fikk en maskin med en død pixel på skjermen. Men det driter jeg i. Jeg bruker øretelefoner og ser bare den manglende pixelen på svarte motiver.
Sist endret av MasterCorruptor; 4. juni 2013 kl. 08:31.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hvis du lurte på om Multicom er en trygg forhandler, altså med høy legitimitet, så er de det. Jeg vet dessverre ikke hvor mye trykk de har.
Multicom er absolutt og anbefale. Har bare gode erfaringer med dem, og har vel handlet 4-5 laptoper der. Eneste er at de kan ha litt leveringstid på pc'er. Men dette er vel hvis du setter opp din egen pc der. Om du kjøper en "forhåndsbygd" er det helt normal leveringstid. Og servicen der er kjempemessig om noe skulle være feil med det du kjøper.
De er troverdige og trygge, men å kjøpe bærbar gaming pc derfra er noe jeg fraråder deg, de har en tendens til å ha alt for dårlig kjøling, som gjør at du vil få hardware feil etterhvert.
Sitat av Vittigper Vis innlegg
Det er en laptop.. Om du har lyst på en skikkelig gaming PC så vil jeg anbefale at du bygger din egen stasjonære data.
Vis hele sitatet...
Skal ha til LAN, men hvis det hadde finnes en billig resk liten gaming stasjonær ville jeg valgt det