Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 6078
Glad jeg får stipend jeg. Gratis premium i mnd. <3
Sitat av Crème Fraiche Vis innlegg
Du er en skikkelig horeunge du. Tror du det handler om at jeg ikke har råd til det? At jeg ikke kan betale noen enkle kroner hver måned? Virkelig?
Poenget mitt er at å betale for noe du ikke trenger å betale for, og deretter påstå at det er verdt pengene når det helt klart ikke er det er galt. Du sier jo selv at du laster ned musikk. Så hvorfor kaster du bort penger på spotify? Litt av et program du betaler for kompis.

Og forresten, takk for at du redder musikkverden med de få kronene du betaler i måneden. Tusen takk, hva faen hadde vi gjort uten deg? Naive unge.
Vis hele sitatet...
Her snakker vi mr. saklig. Jeg tror ikke du har råd til det, nei, det er slik du fremstår for alle oss i din forrige post.
Det er noe jeg trenger å betale for, og noe du burde betale for. Jeg har ikke sagt at jeg bidrar utrolig synsykt mye, men jeg bidrar jævlig mye mer enn deg. Setter pris på hva folk gjør for meg, så gå og kos deg nå, vær mer sur fordi du ikke har Spotify.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Wow, virkelig?

Kan lage en kort og enkel oppsumering av hva du må gjøre for de som ikke skjønte VERSJON 2:
1. Windowsknapp+R
2. Skriv følgende: %systemroot%\System32\drivers\etc (edit; og for all del, trykk OK)
3. Høyreklikk på filen som heter "Host"
4. Velg "Åpne i"
5. Finn "Notisblokk" eller "Notepad" i listen.
6. Bla nederst i dokumentet og legg inn følgende tekst:

127.0.0.1 www.verdensfinestestillingledig.no

PS! Dette skal stå uten # foran.

Voilà!
Vis hele sitatet...
Haha, jeg klarte det nå. (: Tusen takk. Jeg forsto hva du mente i sted, men jeg satte # foran. Haha. Uansett, tusen takk!
Sitat av hinsidige Vis innlegg
Har Spotify fått seg Beatles eller Pink Floyd nå, eller? ikke aktuelt for min del å betale før de kommer i hvert fall...
Vis hele sitatet...
De vil nok aldri komme dit.
Spotify blir brukt av de fleste artistene som et springbrett for å bli kjent og populære, de tjener ikke så mye på CD salg, bare konserter og merchandise hvis ikke kontraktene deres er helt urimelige. Pink Floyd og The Beatles er så velletablerte at de virkelig ikke trenger mer. Samme med Led Zeppelin og Metallica. Fanskaren deres øker kraftig hele tiden uansett.
Sist endret av PerPerPerPer; 29. februar 2012 kl. 22:57.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
De vil nok aldri komme dit.
Spotify blir brukt av de fleste artistene som et springbrett for å bli kjent og populære, de tjener ikke så mye på CD salg, bare konserter og merchandise hvis ikke kontraktene deres er helt urimelige. Pink Floyd og The Beatles er så velletablerte at de virkelig ikke trenger mer. Samme med Led Zeppelin og Metallica. Fanskaren deres øker kraftig hele tiden uansett.
Vis hele sitatet...
Ikke si det. Hele Bob Dylan-katalogen ble nylig tilgjengelig på Spotify.
Sitat av Crème Fraiche Vis innlegg
Spotify er for faen i helvete ikke verdt å betale for. Du betaler hver måned kun får å streame musikk du lett kunne gjort fra youtube eller grooveshark. Det mangler massevis av musikk på spotify. Du eier heller ikke en dritt av musikken, så du vinner ingenting på det.
Det er som å lease. FUCK that. Største svindelen jeg har sett.
Vis hele sitatet...
Jeg tør neste vedde for at du en eller flere ganger i ditt liv har kjøpt imsdal/olden i butikk, og det min venn, det er den største svindelen jeg har sett, 20(++) spenn for en flaske med springvann...

Tapper heller vann fra krana og betaler for Spotify jeg
Sist endret av LP88; 29. februar 2012 kl. 23:25.
Enig med Nightrazor, Grooveshark er faktisk genialt, og du slipper reklamen gratis.
DEt som irriterer meg med spotify er at Android appen deres er altfor enkel. Og de driver ikke lenger utvikling av den. Eller patcher de tallrike feilene som er med den. Og ja, jeg har oppdatert til siste versjon av både OS og Spotify. Feilene består:
- Hyppige CTD. Spesielt når jeg skifter sanger.
- Lagret musikk forsvinner
- Musikk garbles
- Musikk jeg sletter slettes kun i spotify-oversikten, men ikke i filsystemet på telefonen, så jeg må inn og slette manuelt.
- grensesnittet er ikke endret på flere år og er altfor enkelt.
- Den forteller meg at den er offline selv om andre programmer er online og er såre fornøyd.

pluss et par andre issues. Og jeg ser på nett at flere klager. Og hvorfor i helvete kan de ikke lage en fullversjon for Ipad og andre nettbrett? - Jeg mener, oppskalert 2X iphone versjon på Ipad'en.. ser jo jævlig bra ut og er ikke minst veeeeeldig brukervennlig.

Men siden å klage er like nyttig og givende som å pisse i motvind, har jeg orget meg en wimp konto nå og er i ferd med å konvertere spillelistene mine as we speak. Det sagt, wimp ser ikke så mye bedre ut den heller.

Jeg skjønner bare ikke at Spotify driver og gir bort kundene sine å denne måten.
Sier bare grooveshark!

Ser ingen grunn til å betale noe som helst for Spotify når det er så ufattelig mye musikk som ikke er der. Den "tvinge folk til å kjøpe" teknikken har jeg også null sans for.
Har brukt Grooveshark i 7-8 mnd. og trives godt med det Kan jeg heller bruke den 100 lappen på en pils
Men jeg aner ikke om Spotify er bedre/dårligere en Grooveshark, så jeg sitter ikke her og sier at folk er teite som bruker 99 kr på spotify. Jeg finner i hvertfall musikken jeg hører på via grooveshark, gratis og uten reklame. Jeg bruker kun PC når jeg hører musikk og ikke telefon osv.
Sitat av Beis Vis innlegg
Sier bare grooveshark!

Ser ingen grunn til å betale noe som helst for Spotify når det er så ufattelig mye musikk som ikke er der. Den "tvinge folk til å kjøpe" teknikken har jeg også null sans for.
Vis hele sitatet...
De tvinger deg da for all del ikke til en drit.
De gir deg faktisk muligheten til å høre gratis.

Om du føler deg tvunget til å betale, er dette din egen feil. At du går på salgstriksene til Spotify.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ja helt klart, en MÅ ut med 3k for et bra headsett for en på 12 år, uten tvil, helt enig.
Vis hele sitatet...
Eller 199,- for et koss headset?
Sist endret av Bombasa; 1. mars 2012 kl. 01:39.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Jeg tør neste vedde for at du en eller flere ganger i ditt liv har kjøpt imsdal/olden i butikk, og det min venn, det er den største svindelen jeg har sett, 20(++) spenn for en flaske med springvann...

Tapper heller vann fra krana og betaler for Spotify jeg
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det samme. Du betaler for tilgjengeligheten. Hvor ofte har du muligheten til å få en flaske springvann gratis når du er ute? Overpriset er det riktig nok.

Jeg er forøvrig Premium-bruker selv, så på den siden er jeg helt enig
Sist endret av Membranplan; 1. mars 2012 kl. 03:06.
Spotify premium er jo billig. 99kr i måneden kan jo ikke være helt uoverkommelig ?
The Nerdrager
100 kroner for en trettenåring er ikke mer enn å ta oppvasken 5 ganger i uka for foreldrene dine.
Sitat av Crème Fraiche Vis innlegg
Spotify er for faen i helvete ikke verdt å betale for. Du betaler hver måned kun får å streame musikk du lett kunne gjort fra youtube eller grooveshark. Det mangler massevis av musikk på spotify. Du eier heller ikke en dritt av musikken, så du vinner ingenting på det.
Det er som å lease. FUCK that. Største svindelen jeg har sett.
Vis hele sitatet...
På f.eks YouTube må du bytte sang og søke mellom hver, med mindre du faktisk gidder å lage en spilleliste, noe som suger imho. Da er det bare lettere å lage en spilleliste på Spotify, sette på shuffle og kose seg i vei.

Forøvrig har jeg ingenting imot "leasing" av musikk, da jeg får høre på musikken jeg liker, og er dermed fornøyd.
Vil bare si meg enig i alle som betaler for spotify, 100% verdt 100 kroner!

Dere som ikke liker spotify skjønner jeg ikke helt hva gjør i denne tråden. Ingen tvinger dere til å bruke tjenesten, men av en eller annen grunn så hater dere den første gode musikktjenesten på mange år intenst(mener at når det kom var det svært nytt, idag finnes mange alternativer). Er som om jeg skulle bli lei meg for at et fotball lag fra tysk fjerde divisjon rykket ned.
The Nerdrager
Sitat av murloc Vis innlegg
Vil bare si meg enig i alle som betaler for spotify, 100% verdt 100 kroner!

Dere som ikke liker spotify skjønner jeg ikke helt hva gjør i denne tråden. Ingen tvinger dere til å bruke tjenesten, men av en eller annen grunn så hater dere den første gode musikktjenesten på mange år intenst(mener at når det kom var det svært nytt, idag finnes mange alternativer). Er som om jeg skulle bli lei meg for at et fotball lag fra tysk fjerde divisjon rykket ned.
Vis hele sitatet...
Vil si at de hater dette grunnet at "Det er ingen gode gratis/billige tjenester for dette, derfor laster jeg ned ulovlig!" Når da det kommer gode tjenester, så kommer det opp for dem at de faktisk har lastet ned fordi dem ikke gidder å betale for materialet dem skal se / høre på. Det å betale 50-100 kroner i måneden for musikkbiblioteket Spotify tilbyr er ingenting. Venter fremdeles på en god videotjeneste som gir meg en god månedspris og ett stort bibliotek som oppdateres etter hvert ! Da vil det eneste dem kan laste ned med "grunn" spill. Og de driver nå med streaming av spill fra servere nå og, så det er ikke noen grunn å laste ned dem heller

Go streaming (Y)
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Eller 199,- for et koss headset?
Vis hele sitatet...
uh-huh
Ser jeg siterte feil post. Skulle selvfølgelig sitere apedop sin post..
Viss man klarer å sette pris på musikk er det intet problem å avse 99kr/mnd for Spotify. Tenk så jævlig mye man sparer på det? Spotify har 75% av musikken jeg hører på. Viss det er noe jeg savner, så kjøper jeg CDen og legger det inn på spotify-biblioteket. Easy as that.
Blir så lei meg av folk som ikke forstår at ting ikke kommer gratis.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Eller 199,- for et koss headset?
Vis hele sitatet...
Tja..

Han sa at han har anlegg. Derfor tenker jeg at han sikkert ikke vil gi ned i lydkvalitet.. Skal du ha et headset med skikkelig bass må du punge ut. Men ja.
Sitat av kampspurv Vis innlegg
DEt som irriterer meg med spotify er at Android appen deres er altfor enkel. Og de driver ikke lenger utvikling av den. Eller patcher de tallrike feilene som er med den. Og ja, jeg har oppdatert til siste versjon av både OS og Spotify. Feilene består:

- Lagret musikk forsvinner
Vis hele sitatet...
Hvis du slipper spotify ut på nett et par ganger i uka skjer ikke dette.
(Den må autensiere kontoen din, sjekke at du fortsatt har Premium :3)
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Hvis du slipper spotify ut på nett et par ganger i uka skjer ikke dette.
(Den må autensiere kontoen din, sjekke at du fortsatt har Premium :3)
Vis hele sitatet...
Det Spotify gjør er at du kan ha en liste offline i 30 dager før musikken fjernes, så om du har på offline mode og tar på internett i 10 minutter så Spotify får autentisert at du har Premium, så kan du skru på Offline Mode igjen i 30 nye dager om du vil. Selv er jeg konstant pålogget Spotify, og det syncer kun på WiFi.
Til dere som sier "Grooveshark", det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. De gir ingenting tilbake til artistene. Kan like gjerne bare laste ned fra piratebay.