Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1635
I dag morres sprang jeg ut døra for og kjøre en venn i nød til jobb da bilen hans streiket, nå når jeg har kom hjem ca 1 time etter på ser jeg at melkekartongen ligger fint på bordet med melk over hele laptoppen min.

Pc'en vil ikke starte, regner med at den er helt død?


Tror jeg har slik "idiot forsikring" på pc'en. Jeg jeg da få en ny pc tilsvarende samme spesifikasjoner som den jeg har/hadde eller går de ut ifra pris da jeg kjøpte pc'en?

Edit: Ser nå at elkjøp gi tilbake på forsikringen på spesifikasjoner.
Sist endret av Tombøtte; 29. februar 2012 kl. 09:36.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er det ikke en regel om man har sølt på mobil/pc etc, så skal man ikke prøve å skru på for da er alt fuck'd?
der sier du nok noe, men pc'en stod på da jeg forlot hybelen min siden jeg fikk en telefon der noen sa: Du må hente meg bilen har streika, skal være på jobb om 30 minutt!

Sitat av Carmex Vis innlegg
Er det ikke en regel om man har sølt på mobil/pc etc, så skal man ikke prøve å skru på for da er alt fuck'd?
Vis hele sitatet...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg har iallefall også sølt ting og tang (både av å påslåtte ting) skrur av, demonterer og legger på et badegulv i 1-2uker og det fungerer av og til igjen :P
Du skal få en erstatning som står i stil med tapet ditt, så tilsvarende pc eller erstatning på hva det koster å kjøpe en tilsvarende (-egenandel og div.)
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg har iallefall også sølt ting og tang (både av å påslåtte ting) skrur av, demonterer og legger på et badegulv i 1-2uker og det fungerer av og til igjen :P
Vis hele sitatet...
hmm, har ikke så meget lyst å vente i 1-2 uker for og håpe at pc'en kan starte igjen var vel i grunn egentlig bare en dum tråd av meg å lage... alt sier jo seg selv
Jeg sølte vann over laptopen min, og det lå vann over den i omkring 10 minutter. Skrudd den av og la den opp ned i noen dager. Skrudde den på igjen en uke senere, og tastaturet var/er fucka. Den fungerer nå halvveis hvis jeg bruker trådløst tastatur og mus.

Hvis du er heldig er den ikke dø, men den kan jo lukte litt ekkelt..
Harddisken på laptopen til en kompis tok kveld. Siden PCen han hadde var fjorårets modell på det tidspunkt fikk han den nye modellen, med litt bedre spesifikasjoner.
Det var med Elkjøp/Lefdal.
The Nerdrager
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
der sier du nok noe, men pc'en stod på da jeg forlot hybelen min siden jeg fikk en telefon der noen sa: Du må hente meg bilen har streika, skal være på jobb om 30 minutt!
Vis hele sitatet...
Du skal være glad at det ikke tok fyr