Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2422
Hei!

Jeg reiser ut i militæret i morgen, og i dag tenkte jeg bare å bruke tiden på å se på filmer.

Vil gjerne se noe i samme sjangeren som; Jarhead, Generation Kill, men who stare at goats, etc..
Jeg vil ikke en gang høre at noen anbefaler Saving Private Ryan, for 2ww-filmer har jeg sett nok av og er dritt lei.

Noen anbefalinger?
Utifra overskriften så tenkte jeg med en gang at du skulle ut og lage bråk på byen av en eller annen grunn, og trodde du var en dust. Men ok, back to topic. hva med The Hurt Locker?
Ah, skjønner. Tenkte folk forsto at jeg var ute etter film, siden jeg postet det under Film og Tv.
Anyway, The Hurt Locker er i samme sjanger jeg er ute etter. Dog har jeg sett den. Noe annet?
Filmer som Jarhead?

Black Hawk down?
har sett den. Bare peis på med forslag. Sikkert noen som kommer frem med noe jeg ikke har sett etterhvert.
Green Zone? http://www.imdb.com/title/tt0947810/
Sist endret av woff; 10. august 2010 kl. 18:44.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Ah, skjønner. Tenkte folk forsto at jeg var ute etter film, siden jeg postet det under Film og Tv.
Anyway, The Hurt Locker er i samme sjanger jeg er ute etter. Dog har jeg sett den. Noe annet?
Vis hele sitatet...
Ja det var min egen dumhet, da jeg bare så tråden på forsiden og reflekterte ikke over hvilken kategori det lå under
Green Zone er grei underholdning.
Jeg er så jævlig sur så jeg kan godt komme til deg og lage litt action.

Mohaha.
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
Ja det var min egen dumhet, da jeg bare så tråden på forsiden og reflekterte ikke over hvilken kategori det lå under
Vis hele sitatet...
Fort gjort
Sitat av woff Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ah, har hørt om den, men helt glemt å se den. Må jeg sjekke ut!

Sitat av sali Vis innlegg
Jeg er så jævlig sur så jeg kan godt komme til deg og lage litt action.

Mohaha.
Vis hele sitatet...
Lag en story ut av det, få en kompis til å filme deg og send det på DVD, så kanskje jeg blir fornøyd.
Pearl Harbour. uten tvil
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
Pearl Harbour. uten tvil
Vis hele sitatet...
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Hei!

Jeg reiser ut i militæret i morgen, og i dag tenkte jeg bare å bruke tiden på å se på filmer.

Vil gjerne se noe i samme sjangeren som; Jarhead, Generation Kill, men who stare at goats, etc..
Jeg vil ikke en gang høre at noen anbefaler Saving Private Ryan, for 2ww-filmer har jeg sett nok av og er dritt lei.

Noen anbefalinger?
Vis hele sitatet...
det tror jeg betyr at perl harbour er utelukket
Sist endret av pandapat; 10. august 2010 kl. 18:59.
Ser Green Zone akkurat nå jeg.... Matt Damon er en tøff kriger i denne filmen! (Jeg var innom HMV i London (Piccadelly Circus) forrige uke og kjøpte den der..) Anbefales på det varmeste (nok en gang!)
Lykke til som soldat, boblesaft!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Battle for Haditah burde treffe deg ganske bra.
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Battle for Haditah burde treffe deg ganske bra.
Vis hele sitatet...
Ikke dårlig forslag! Har faktisk sett den, men husker så pass lite av den at jeg tror jeg ser den en gang til.

Sitat av woff Vis innlegg
Ser Green Zone akkurat nå jeg.... Matt Damon er en tøff kriger i denne filmen! (Jeg var innom HMV i London (Piccadelly Circus) forrige uke og kjøpte den der..) Anbefales på det varmeste (nok en gang!)
Lykke til som soldat, boblesaft!
Vis hele sitatet...
Ser den nå! Er i utgangspunktet ingen fan av Matt Damon, men kan være han passer bra inn her.
Takk for det!
Ser at du er lei ww2 filmer, men vil anbefale disse 2. Kanskje de faller i smak om du ikke har sett de allerede.

Flags of our fathers http://www.imdb.com/title/tt0418689/
Letters from Iwo Jima http://www.imdb.com/title/tt0498380/
Hva med Saving Private Ryan?

Eller for å være seriøs: From Paris With Love, Lucky Number Slevin, Snatch, RocknRolla og The Boondock Saints-filmene.
Ikke krigsfilmer, men alle er bra. Finnes mye annet også, men dette var noe av det bra jeg kom på da jeg så gjennom film-mappen min.
The Patriot
Litt off topic. Men filmen Saving private Ryan. Er det basert på en sann historie, eller er det kun fiksjon?
Finnes mange historiske, actionfylte og morsomme krigsfilmer. En liten blanding av litt forskjellig:

Black Hawk Down
Pearl Harbour
Der Untergang
Flammen og Citronen
Jarhead
Top Gun
Saving Private Ryan
The Miracle at St. Anna
Sniper
Sitat av lefsaker Vis innlegg
The A-Team
Vis hele sitatet...
skjerp deg a
A team var jo sinnsykt arti.

Overdrevet til de grader, men ingen grunn til å gråte fordet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gone for good
39 9
hva med disse?

Platoon
apocalypse now
deer hunter
Som tidligere nevnt, Black Hawk down. En krigsfilm fra somalia som er basert på en sann historie. Gjorde hvertfall inntrykk på meg når jeg såg den.