Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3664
Jeg og min makker BaileyBeats danner gruppa Evil Betty. Sjekk gjerne ut litt av musikken vår. Kritikk, tilbakemeldinger og delinger settes pris på. Hope you guys like it!

https://soundcloud.com/ollieochoa
DOPE shit!!!!
Beste tekst jeg har hørt I Norsk rap på år, nice beat også.
Trådstarter
4 6
Sitat av Onacloud Vis innlegg
DOPE shit!!!!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Sitat av Cosmos Vis innlegg
Beste tekst jeg har hørt I Norsk rap på år, nice beat også.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for kul tilbakemelding Cosmos, setter pris på det. Mer på vei, skal sørge for å poste det her.
Sist endret av OllieOchoa; 27. april 2017 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan har jeg ikke hørt om dere før??? Dette var bare så utrolig fett!!! Gjør dere beats selv også? Både rap og beats var i hvertfall det beste jeg har hørt på lenge.
kult, er selv litt mer glad i mere musikk i bakgrunnen.. Men kult
DDDDDDAAAAAAAMNN
Jeg er hooked!

Kjør på videre, dere blir store. Snakker Herreløse, Arif og gutta-nivå

Edit:
Hørt på flere tracks nå. Dette er noe av det beste av norsk hip hop jeg har hørt på lenge. Og jeg har hørt mye!
Sist endret av Molekev; 28. april 2017 kl. 05:14.
Ypperlig! Beat
Wsup.
Må si jeg vanligvis er lidenskapelig hater av hip-hop, jeg finner det rett og slett infantilt og litt i enkleste laget, men dette var faktisk jævlig fett! Likte "Lever det" og "Selge ut". Tror det er at beatsa er veldig melodiske og forseggjort som gjør at jeg swayer.
Redd for at dere blir pent nødt til å fortsette med dette, for dere er definitivt inne på noe!
"Lever Det" er HEEEEELT CP!!! Sjukeste jeg har hørt
Trådstarter
4 6
Sitat av Molekev Vis innlegg
DDDDDDAAAAAAAMNN
Jeg er hooked!

Kjør på videre, dere blir store. Snakker Herreløse, Arif og gutta-nivå

Edit:
Hørt på flere tracks nå. Dette er noe av det beste av norsk hip hop jeg har hørt på lenge. Og jeg har hørt mye!
Vis hele sitatet...
Tusen Takk for smigrende kommentar Molekev! Vi kjører på videre, snart finner man musikken vår på Spotify og andre streamingtjenester også.

Igjen, takk for støtten

Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Wsup.
Må si jeg vanligvis er lidenskapelig hater av hip-hop, jeg finner det rett og slett infantilt og litt i enkleste laget, men dette var faktisk jævlig fett! Likte "Lever det" og "Selge ut". Tror det er at beatsa er veldig melodiske og forseggjort som gjør at jeg swayer.
Redd for at dere blir pent nødt til å fortsette med dette, for dere er definitivt inne på noe!
Vis hele sitatet...

Dette er den typen tilbakemeldinger jeg blir aller mest stolt av å få. Rap-sjangeren blir i større å større grad preget at dumhet og mangel på skills så jeg skjønner godt at folk kan ha et dårlig forhold til hip hop i dagens musikk-landskap. At vi klarer å overbevise noen som i utgangspunktet ikke er så "in-to" sjangeren synes jeg er veldig kult.

Tusen takk for kul kommentar!

Sitat av Onacloud Vis innlegg
"Lever Det" er HEEEEELT CP!!! Sjukeste jeg har hørt
Vis hele sitatet...

Fet ikke sant!! Min favoritt også, tusen takk!

Sitat av Hallikfar Vis innlegg
Hvordan har jeg ikke hørt om dere før??? Dette var bare så utrolig fett!!! Gjør dere beats selv også? Både rap og beats var i hvertfall det beste jeg har hørt på lenge.
Vis hele sitatet...
Du skal få høre om oss fremover Hallikfar, det er sikkert! Takk!
Sist endret av OllieOchoa; 30. april 2017 kl. 00:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.