Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 559
Hei! Jeg har et veldig stort behov for en liten skolepc som jeg kan programmere på i neste semester. Jeg vil helst ha noe som er under 12". Jeg fant denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=778934

Som ser ganske grei ut, skal også installere en SSD disk, men det jeg lurer på er om det kommer noen lignende laptopper med Haswell snart. Har googlet litt rundt og har ikke funnet noe...
Du kommer til å angre hvis du kjøper Acer, det gjorde jeg. Pc'en blir dritvarm, elendige synsvinkler med en dårlig touchpad. Nå vet jeg ikke hvordan det er med V5 og de litt nyere pc'ene men jeg ville styrt unna.

Og nå vet ikke jeg om du har holdt en pc som er under 12'' men det er ganske lite og tastaturet blir mindre komfortabelt jo mindre pc'en er, ville heller gått for 13.3'' eller 14'' og et merke av kvalitet ala Asus og Lenovo.

Her har du en decent laptop innenfor prisklassen din: http://www.lefdal.com/product/data/b...OMP_PRISJAKTNO
Sist endret av DataFreak96; 6. juni 2013 kl. 17:06.
Trådstarter
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Du kommer til å angre hvis du kjøper Acer, det gjorde jeg. Pc'en blir dritvarm, elendige synsvinkler med en dårlig touchpad. Nå vet jeg ikke hvordan det er med V5 og de litt nyere pc'ene men jeg ville styrt unna.

Og nå vet ikke jeg om du har holdt en pc som er under 12'' men det er ganske lite og tastaturet blir mindre komfortabelt jo mindre pc'en er, ville heller gått for 13.3'' eller 14'' og et merke av kvalitet ala Asus og Lenovo.
Vis hele sitatet...
Jeg planlegger å undervolte cpuen så den blir mindre varm og om nødvendig, underklokke. Jeg er helt enig at det er dritt med varm PC. Jeg liker å ha PCer som ikke veier altfor mye og ikke tar for mye plass som jeg kan skrive noe kjapt hvis jeg kommer på noe å programmere eller hvis jeg vil vise noe til noen kjapt.
Sitat av wareye Vis innlegg
Jeg planlegger å undervolte cpuen så den blir mindre varm og om nødvendig, underklokke. Jeg er helt enig at det er dritt med varm PC. Jeg liker å ha PCer som ikke veier altfor mye og ikke tar for mye plass som jeg kan skrive noe kjapt hvis jeg kommer på noe å programmere eller hvis jeg vil vise noe til noen kjapt.
Vis hele sitatet...
Nå veier ikke den pc'en jeg sendte mer en 1.8 kg heller, så den veier ikke mye er enn den pc'en du linket til. Det kan være litt vrient å underklokke/overklokke en bærbar da de ikke har funksjonaliteten til det integrert i bios.