Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 609
God dag! Fikk en ny router fra NGT når de oppgraderte linja mi for ett par dager siden. Problemet er at jeg ikke sitter fast med NAT 3 (Strict) på PS3 istedenfor NAT 2 (moderate). Finner ikke DMZ settings når jeg går inn i routeren så NAT 1 (open) bryr jeg meg ikke så mye om. Når jeg spiller med NAT 3 lagger det enormt. Dette er veldig irriterende da jeg fikk NAT 2 automatisk med den forrige routeren.

Har prøvd endel forskjellige guider men ingenting ser ut til å virke. En liste over ting jeg har prøvd:

* Jeg har prøvd å bruke TP kabel direkte inn i PS3.
* Jeg har prøvd å gi PS3 statisk IP uten hell både trådløst og med kabel. Det virker som om at innstillingene i både router og PS3 kræsjer når jeg gjør dette.
* Jeg har fulgt ''guiden'' NextGentel sendte meg på mail hvor det står at jeg må "Assign a game or application to a local network device" for å legge til PS3 med de portene jeg vil åpne. Det har heller ikke hjulpet meg noe stort.
* Kameraten min som ikke er like noob som meg har også prøvd ut endel forskjellige ting over TeamViewer.
* +++ andre ting Google har sagt.

En av grunnene til at jeg har bra linje er jo nettopp på grunn av gaming så det her er mildt sagt irriterende. Jeg har ikke råd til å ringe teknisk support hos NextGentel da det koster 26kr/min. og jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig.

Håper det fins en sjel der ute med kompetanse/ideer som hjelper en sjel som snart klikker i alle mulige vinkler.
Sist endret av Tensor; 3. mars 2012 kl. 14:56.
"Kundeservice er en tjeneste som er inkludert i abonnementet ditt. Du betaler ordinær ringepris for femsifrete numre til din teleleverandør. Her har vi samlet priser for de vanligste abonnementene. "
¨-Nextgentel...
Trådstarter
Kundeservice hjelper ikke til med saker som dette. Har allerede ringt de og fikk ett 800-nummer jeg skulle ringe for å få hjelp til det jeg trenger hjelp til og det koster 26kr/min.
Sist endret av Tensor; 3. mars 2012 kl. 15:34.