Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 779
Noen her som har erfaring med denne torrent klienten?

Tenkte jeg skulle prøve den ut, men vet ikke helt hvordan jeg skal installere den på maskinen.

Har lasta ned klienten, men alle filene er ulesbare i alle programmene jeg har på maskinen.

Noen som vet hvordan dette gjøres?

Unnskyld meg om jeg høres helt fjern ut nå ass... :P
Sitat fra hjemmesiden:

LibTorrent is a BitTorrent library written in C++ for *nix, with a focus on high performance and good code.
Vis hele sitatet...
*nix = Linux/Unix

Så hvis du kjører windows, er det dessverre bare å glemme.

Om du derimot kjører Linux/Unix finnes det instruksjoner her.
Sist endret av CryptoN; 29. februar 2012 kl. 01:44.
Fungerer i Windows også, men da må du kjøre det via Cygwin. Guide til installasjon her.

Har brukt RTorrent de siste årene selv, og kombinert med tmux er det perfekt til mitt bruk. Kan anbefale å fikse deg en watch mappe, så bare dropper du torrent filene i den og RTorrent snapper dem opp. Tungvindt å måtte adde hver eneste torrent manuelt.

Du finner også diverse frontends her om det trengs.
Sist endret av LarVael; 29. februar 2012 kl. 01:45.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Jeg har satt opp en server med disse instruksjonene. Du trenger egentlig ingen GUI frontend så lenge du har Screen: http://forums.debian.net/viewtopic.php?f=16&t=54670
Jeg har også lastet ned utorrent, det var faktisk en kamerat av meg som gjorde det for en tid tilbake, men nå kan jeg ikke huske hva den brukes til, og har sett en del på den uten å blitt klokere på det. Jeg bruker Windows da, kanskje jeg bør laste ned Cygwin ?. Får prøve det.