Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 864
Jeg lurer på , hvor lenge er det vanlig for snuten og etterforske / spane om de mistenker salg ? Er det noen tegn og se etter ? 0 hvordqn kan man dømmes om.man får betalt i casy eller krypto samt ikke innrømmer noe ? Kan de samarbeide med avisrne for jeg leste i avisa at Politiet rykker ut på ett hemmelig oppdrag eller er det bare for og skape generell uro ?
Til de har fått bevis for at du endten er skyldig eller ikke.. Hvor langt er ett tau?
Hvis du lurer på om politiet kan samarbeide med aviser i en spaningssak om generelle nyhetssaker så tror jeg du muligens bør se på din egen regelbok og ligge unna det du selger men det er vel for å finansiere sitt eget forbruk som 99% av andre dealere i dette landet.

Politiet er vel eneste offentlig institusjon i dette landet som har fokus på egen tidsbruk og de bruker lang tid på mye men ikke ressurser på småsaker og det meste smått blir henlagt uten tilståelsedommer.

Om du er en stor fisk så kan de bruke flere år med ressurser for å ta deg når de tror de har deg 100% sikkert så smeller det fra de.
Sist endret av Janikverulani; 3 uker siden kl. 11:36.
Hvis man begår mye kriminalitet er det nesten utrolig hvor mye ressurser de vil bruke på deg. Hvis det du driver med ikke er særlig alvorlig og ikke til mye sjenanse for andre kan du i grunnen slappe.helt av. Kanskje lurt å døgne litt mindre også.
Sist endret av FriFugl; 3 uker siden kl. 13:24.
Enemy of the snut
Til TS: er det større saker eller smått det er snakk om? Er det mindreårige involvert?
Spørs på alvorligheten i det du er mistenkt for. Og så spørs det på hvor lite politiet har å gjøre.

I en liten bygd så vil de sannsynligvis henlegge saken nærmest med en gang visst det er snakk om små mengder rusmidler (opptil f.eks. 5g Cannabis) og hvorvidt det er steroider eller annet ulovlig som per definisjon ikke er rusmidler.

Ved mer alvorlig kriminalitet så er det mer sannsynlig at de setter opp et skjult kamera. Det er visst du har bestilt til falsk postkasse.

Det blir som å spørre hvor langt et tau er, som en før meg påprekte, som et godt eksempel.

I en storby vil små mengder med rusmidler bli henlagt med engang. (f.eks. 5-20g Cannabis eller oppril 200 benzoer).
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 01:28.