Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 905
Hei. Visste ikke heelt hvilket forum jeg skulle putte denne tråden.

Jeg har prøvd GeoGebra for Windows 8 og jeg synes den er ganske ubrukelig, ettersom det ikke er noen tooltips og jeg er helt nabb. (har jeg gått glipp av noe?)

Uansett, jeg lastet ned GeoGebra for Chrome, som er veldig bra. Eneste problemet er at jeg ikke kan kjøre det offline.

Noen som har fått det til å funke? Det står i informasjon at den skal virke offline, men det går bare hvis jeg laster appen - for så å koble ut av nettet, noe jeg ikke nødvendigvis vil kunne ha muligheten til å gjøre på eksamen.

Hjelp mottas med stor takk
Sist endret av ali88; 16. mars 2014 kl. 18:09.
Hei!

Er det ikke bare å laste ned Geogebra fra deres offisielle hjemmesider? Der kan man laste ned til enten windows eller mac, og kjøre offline uten internettilgang.

Se HER.

- G-Force
Trådstarter
Oi, haha Flaut. Har oversett den totalt.
Last ned 3D geogebra'en, den har store fordeler når man kommer til vektorer, volum, ++
Forige heldagsprøve i R2 mattematikk bare tastet jeg tall inn i geogebra, veldig deilig

den er bare i Beta, var det når jeg lasta ned ihvertfall.