Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7230
For mange år siden opprettet jeg en @hotmail.com adresse som jeg har glemt passordet til.
Jeg har forsøkt å gjenopprette den mange ganger ved å fylle ut skjemaet til microsoft, men får avslag hver gang.
Litt av problemet er at den gangen jeg opprettet epostadressen ønsket jeg å være anonym og skrev inn bare tull når det gjelder navn, adresse, tlf, sikkerhetsspørsmål osv.

Jeg har ringt microsoft og de kan ikke hjelpe meg med å åpne adressen. I følge de ble adressen opprettet for 25 år siden og passordet ble endret for 18 år siden. Dette kan umulig stemme da jeg var alt for ung til å vite hva epost var i 1995. Jeg antar at eposten ble opprettet ca. i år 2000.

Finnes det noen mulighet for meg å komme inn på denne adressen igjen eller er alle minner tapt?
Det er absolutt ingenting du kan gjøre nå. Det finnes ingen måter å verifisere at du er eier av konto når all informasjon på den er falsk. Det er også derfor Microsoft heller ikke får hjulpet deg.
Trådstarter
7 0
Jeg har et gammelt vissitkort med epostadressen og min ordentlige kontaktinfo på, men det hjelper heller ingen ting i følge microsoft.
Finnes det en måte å bryte seg inn på kontoen?
Er den gamle adressen så viktig å ha?
Hvorfor ikke bare opprette en ny epost-adresse?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvorfor ikke bare opprette en ny epost-adresse?
Vis hele sitatet...
Ja det er vel det mest rasjonelle.

Men det kan jo tenkes at det ligger noe viktig der?

Jeg kan ikke svare for TS`s motiver, men for min del blir sånne ting også et "oppheng"
Har et par adresser som er umulig å få gjort noe med og egentlig er fullstendig uviktige, men jeg klarer ikke å få ut av hodet at det ikke er avslutta.

"I Need Closure"
Trådstarter
7 0
Jeg har selvfølgelig ny epost som er i daglig bruk. Det hadde vært morsomt å gå gjennom gamle eposter.
Jeg tror jeg har mine første jobbsøknader der, gamle msn logger osv.
Hvis du ikke har vært inne på kontoen på svært lenge, så kan det tenkes at denne har blitt slettet, og at noen andre har registrert adressen på nytt. I så fall er alt det gamle slettet unna.
Hotmail låser kontoen etter 6 måneder uten innlogging og sletter innholdet på kontoen etter 6 nye måneder. Så tar det 12 nye måneder, så slettes kontoen helt, og brukernavnet blir tilgjengelig igjen for registrering. Slik var det sist jeg skulle hjelpe noen å gjenopprette en hotmail-konto for ~5-6 år siden.