Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1957
Hei, hvordan sender jeg et digitalt bilde av min ID (pass) til pokerstars via email?
Ta bilde med mobilen.
Trådstarter
16 1
Men hvordan? Skal jeg ta et bilde av bare passet, eller passet og meg? Og så sender jeg det bare til emailen deres? Skal jeg sensurere noe på passet?
Dette kan garantert den aktuelle gamblingsiden forklare deg via kundeservice. Jeg vet ikke hvilken side det gjelder men de aller fleste jeg har vært borti har veldig gode dokumentasjon på dette. Se f.eks pokerstars: https://www.pokerstars.com/help/sub-...unt-Validation
Det er sef ID-siden hvor bildet ditt er.
Sitat av Visla Vis innlegg
Men hvordan? Skal jeg ta et bilde av bare passet, eller passet og meg? Og så sender jeg det bare til emailen deres? Skal jeg sensurere noe på passet?
Vis hele sitatet...
Ta bilde av ID-siden, der med bilde. Du kan eventuelt holde over siste del av personnr, men fødselsnr må vises. Om du ikke vil sende pass, kan du sende strømregning eller skatteregning + en bankutskrift med adresse og navn (hent fra nettbanken).
Noen nettsider er kresne, og vil eventuelt kreve at du tar en "selfie" mens du holder ID, f.eks førerkort.
Har tatt bilde med mobil og sendt til pokerstars før, av bare passet
Trådstarter
16 1
A clear copy of a valid government-issued photo ID or passport (front and back

hva mener de med å ta et bilde av baksiden av passet?
Det er vel begge sider av bank eller førerkort. Passet må du bare få med bildet og info, er ikke noe poeng med baksiden.