Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2669
Hei! Har sett en del etter sånn "hidden bluetooth earpiece"
som er ment til å ha når en jukser på prøver. Så litt på noen nettsider der de skriver noe om å ha en mic på deg å ha en 3rd party pers som gir deg svarene, er på utkikk etter bare en som du kankoble til mobilen trødløs som lærerene ikke kan se (har kort hår). Er det noen som vet om noen jeg burde kjøpe eller eventuelt om det er noen norske nettsider som selger slike? takk
Men har denne tredjepersonen spørsmålene da? Det må jo være noen utenfor klasserommet? Eller skal h*n bare ramse opp random informasjon i øret på deg mens du prøver å svare på oppgaver?
Det blir vanskelig å få til..

For det første må du som entropi sier, ha en person utenfor klasserommet.
Denne personen må ha en kopi av prøven dere tar for å kunne gi deg svar.
Om du har kort hår, slik at det ikke dekker ørene så er det også veldig vanskelig å få skult noe såpass at det ikke synes.
Hvis du får en kompis til å melde seg opp til samme eksamen, så kan han gå etter en minstetid og ta med seg prøven ut for å finne svarene og gi de til deg.

Det høres ut som mer stress enn å bare lære seg stoffet, men meg om det.

Edit: Det er vel noe sånt du ser etter?
https://www.amazon.com/Earpiece-Blue.../dp/B00KKN81EO

Husk at du må ha telefon på deg også, hvilket gjør det mer risikabelt.

Edit 2: Det er mikrofon på den delen som skal henge rundt halsen. Den henger du på innsiden av genseren, så får dere bare utvikle koder hvor du tapper x antall ganger på halsenheten for å få svar på oppgave x eller noe?
Sist endret av Pope; 26. januar 2017 kl. 16:22.
Takk for svar hadde skrevet det rotetet men jeg er ikke interesert i å ha en 3dje person! Ser etter bare en du kan koble bluetooth på moben slik at jeg kan spille av en voice recording
Jeg har et annet spørsmål: Hva svarer du når sjefen din spør hvorfor du ikke kan det du skulle ha kunnet?
Da svarer man: Det har jeg glemt. Ærlig talt, hvem husker noe særlig mer enn 10% av det de lærte på skolen? Dessuten er det en veldig god sjanse for at faget han jukser i er totalt irrelevant i den jobben han ender opp i.
Hadde vært bra om folk jukset på teoriprøven til bil også, hvem trenger vel å kunne forstå høyreregelen og vikeplikt når man sitter bak rattet?

Mange vil jo også godtatt at en veterinær tok på seg avansert hjertekirurgi, enn en ekte kirurg med 2-sifret års erfaring.

Hadde sikkert gjort det bra på prøven, om en hadde brukt like mye tid og ressurser på juks, som å faktisk lese..
Går bare i 10ende klasse atm så den blir nokk bare brukt på små matteprøver/gloseprøver
Du vil ikke ha noen som helst nytte av det opplegget der på en matteprøve. Muligens på en liten gloseprøve der du vet akkurat hva du blir spurt om, men da er det ærlig talt ikke så mye jobb å pugge heller. Men se for deg å prøve å konsentrere deg om å regne mens en stemme messer tilfeldige formler i hodet ditt samtidig?
https://spygadgets.no/skjult-kommuni...ugger-sim-kort

Kan dette være noe for deg? Dette er et lite kort som ser ut som et Master card, som går ut på at du putter inn ditt sim kort inni dette "master cardet", så kan personen som ringer til nummeret lytte og snakke til deg.

Dette kan f.eks funke bra hvis dere har muntlig eksamen.
Skal han sitte og prate høyt til bankkortet da mener du....
En kamerat av meg satt ofte på ungdomskolen med vanlige musikkørepropper fordi vi fikk høre på musikk under mange av prøvene. Han hadde spilt inn seg selv si alle svara og hørte dem på repeat under hele prøven Funka fjell det