Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1874
jeg har intenst spist benzopiller i litt over en måned, pluss litt amfetamin.
jeg har bestemt meg for å slutte imorgen, og vil derfor spise resten av lageret ikveld:
10 25mg sobriler
10 1g grønn avlang rohypnol fra russland
4 doble hyppere
5 fem tsjekkere, angivelig av samme virkestoff som rohypnol

jeg lurer på om dette er farlig på en kveld.....

og om abstinensene imorgen og hvor mange dager de vil være.
hmm er ikke no ekspert på området, men det der høres litt skummelt ut...
Alt det der på en kveld...? Er usikker på om du kan dø av benzo, men kan du det... da dauer du.

Da er det mye bedre at jeg passer på de for deg - henter i Oslo gjør jeg også
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Toleranse utvikles jo over tid, alt avhenger av kroppsvekt, metabolisme o.s.v., men jeg vil si at det der virker som en temmelig heroisk dose! Hva tar du vanligvis på en gang for å få rus?

Du sier du også har spist amfetamin med benzoer, å blande "plussdop" med "minusdop" er ikke noe man bør gjøre med kroppen, du utsetter den for ekstremt press som kan i værste fall ende katastrofisk.
sett en spise 80 grønne på en gang. kan bli nokså innspist på piller...
Tror du revurdere det littegrann. Har en kompis som spiste 60 blåvalium av merke "ardin" i et jafs og etter en halvtime lå han i ambulansen med hjertestans. Deretter et fint sykehusopphold på noen dager.

Edit: Skal forresten sies at han har spist mye tabbiser og er rimelig innkjørt fra før. Men der gikk grensa.
tror ikke det er så farlig jeg. Ikke noe å anbefale da uansett men har sett folk proppe i seg store mengder av de benzoene der uten.... varige men
hvorfor ikke skylle det ned i do? Skal ikke være ekkel å ned talende, men jeg har funnet ut at hvis du vil bli kvitt noe, så kan du gjøre det skikkelig. Hvis en røyker skal slutte, er den typiske "siste sigaretten" bare tull, bare kast den i do.

Vet egentlig at du ikke vil skylle det ned i do, men jeg håper likevel at du leser dette og gjør det...
Sist endret av EagleNest; 17. oktober 2006 kl. 18:35.
Ville brukt de resterende på nedtrappinga jeg, hadde du sluppet unna det verste av abstinensene.
Ikke vær for stolt nå, men ta i mot et godt råd fra de som ber deg la være. Jeg er fullstendig enig med dem.

Ikke noe moralpreken, bare et godt råd.
Enig med busemann, er ikke så lurt å kutte ut cold-turkey på benzo. Du må trappe ned ellers kan du gå på en smell ass...
Trådstarter
50 0
10 sobril
1 tsjekker
to doble hyppere
hasj

formen er fin

det blir fra 1700-2330
Om den mengden benzodiazepiner er farlig eller ikke kommer jo an på flere faktorer, som Dodecha nevner.

Toleransen er veldig viktig å tenke på. Har du høy toleranse må det mer mg av hvert virkestoff for å skape like stor dempende effekt på sentralnervesystemet, jo mindre nevrologisk aktivitet desto farligere.

Tror du helt fint kan spise den mengden du oppga uten noe problemer med den toleransen du har bygd opp.
Sitat av Grauthue
10 sobril
1 tsjekker
to doble hyppere
hasj

formen er fin

det blir fra 1700-2330
Vis hele sitatet...

Hvordan er formen i dag?
som sanitetspersonell i røde kors vil jeg bare si at den dosen virker relativt farlig men vet jo selfølgelig ikke så mye om toleransen din. Rent fysiologiske er jeg redd for hva du gjør med sentralnerve systemet ditt. Er greit om du puster på egenhånd og hjertet slår.
Blir du pumpa blir du ikke tatt på med silkehansker for å si det sånn. Da er det ikke noe stakkars lille deg.
Ville heller brukt det på nedtrapping ja. Isteden for å drepe deg selv på en siste tripp....
det skal en del til for å overdose med benzoer, det er heller vitale organer han bør være bekymret for, å ende opp på dialyse er ikke allverdens festligheter.
Trådstarter
50 0
formen er som vanlig, litt smånervøs. tok alt utenom åtte grønne, så de skal jeg ta nå
Smånervøs.. Etter å ha knasket så mange piller..!
Sitat av Grauthue
formen er som vanlig, litt smånervøs. tok alt utenom åtte grønne, så de skal jeg ta nå
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare bruke resten på nedtrapping? 8mg flunitrazepam kommer ikke til å gi deg noe merkbar rus uansett om du er så jævlig innspist som du sier.