Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1000
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som overskriften antyder lurer jeg på netopo det. Da i pilleform som ADHD medisin jeg ikke har resept på. Er det tryggest og pakke den godt ned i koffert, eller i ryggsekk man tar gjennom sikkerhetskontrollen????
Er det kapsler kjøper du melatonin kapsler å bytter ut, er det tabletter kjøper du noe. Er ingen av disse mulig så ikke gjøm det, hiv åpent i koffert så drar du, null stress. Så jævlig mye på sånn grensekontroll/postkontrol tv program når jeg var kid å nesten alltid når de fant noe så var det gjømt. Ingen som legger merke til det(mest sannsynlig) å har du ikke paket med mere en til egetbruk er konsekvensene veldig små ikke så dont worry
Ja det er trygt, legg dem hvor du vil.
Tollen har ingenting med innenlands ei heller myndighet

Politiet har ikke lov til tilfeldig kontroll med eller uten hund

Sikkerhetskontrollen kunne ikke bry seg mindre
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Aldri legg medisiner i kofferten, ta det med i håndbagasjen. Ingen i sikkerhetskontrollen bryr seg om du har medisiner med deg.

Du skal gjennom sikkerhetskontrollen, ikke tollen.