Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1356
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har en urin test 28 januar, jeg røyket 1g igår og skal røyke 0,5 idag vil dette være ute av urinen mitt innen da jeg har pissings? Jeg var helt clean før denne helgen. Jeg trener 5-6 ganger i uken, veier 73 kg og er 185 høy med høy forbrenning!

Takk for svar
Jeg tror du er helt safe.

Kompis med høy forbrenning tok seg en jonas ei uke før prøve og det gikk bra.

Helt til sånn 2 år inn i opplegget og det gikk ikke bra. Hvorfor? Det skjer. Du kan være uheldig.

Men det gikk bra helt til den ene gangen da.
Anonym bruker
"Hatsk Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig hadde jeg ikke røyka men
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig hadde jeg ikke røyka men
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke
Du er safe men må du virkelig røyke?

Hva med å bare utvise litt disiplin og vente til du er ferdig med prøver?

Snakk om å kaste stein i glasshus, menmen
Sist endret av krystallkongen; 8. januar 2022 kl. 16:00.
Greia er at du være clean 7-8 dager etter du har røyka, så pisse et par dager etterpå å da kan det gi utslag igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, har en urin test 28 januar, jeg røyket 1g igår og skal røyke 0,5 idag vil dette være ute av urinen mitt innen da jeg har pissings? Jeg var helt clean før denne helgen. Jeg trener 5-6 ganger i uken, veier 73 kg og er 185 høy med høy forbrenning!

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Dette tror jeg er en god kilde til fakta om thc og urinprøver: https://rusinfo.no/fakta-om-rusmidle...er-blodprover/

Jeg har stressa med det samme en stund, siden jeg nylig måtte ta en prøve pga adhd-medisinering og røyka daglig i høst.

Kan anbefale selvtester fra f.eks testhelsen dot no.

Generelt, om du har et lavt eller spradisk forbruk av cannabis kan du regne med at det ikke vies på en urinprøve to uker etter forrige bruk. ved veldig jevnlig og høy bruk kan det i prinsippet vises etter mer enn 6 uker.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lagt merke til at politiet etter desember 2021 begynte med nye urinprøver som skal fungere bedre enn dem de brukte før.

Med tanke på at du allerede røyket 1 gram igår, så kan du nok heller spare den 0,5 til en annen gang. Den beste dagen å røyke er samme dag som du har urinprøve, altså rett etterpå du har pisset, da vet du jo at det blir en stund til neste gang.

Drikk mye vann og røyk 28/29. januar :P
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har lagt merke til at politiet etter desember 2021 begynte med nye urinprøver som skal fungere bedre enn dem de brukte før.

Med tanke på at du allerede røyket 1 gram igår, så kan du nok heller spare den 0,5 til en annen gang. Den beste dagen å røyke er samme dag som du har urinprøve, altså rett etterpå du har pisset, da vet du jo at det blir en stund til neste gang.

Drikk mye vann og røyk 28/29. januar :P
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke politiet som tester?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har lagt merke til at politiet etter desember 2021 begynte med nye urinprøver som skal fungere bedre enn dem de brukte før.

Med tanke på at du allerede røyket 1 gram igår, så kan du nok heller spare den 0,5 til en annen gang. Den beste dagen å røyke er samme dag som du har urinprøve, altså rett etterpå du har pisset, da vet du jo at det blir en stund til neste gang.

Drikk mye vann og røyk 28/29. januar :P
Vis hele sitatet...
Tester meg ikke hos politiet, pissingsen ble flytta til 3 februar også?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tester meg ikke hos politiet, pissingsen ble flytta til 3 februar også?
Vis hele sitatet...
Hvem er det som tester deg da?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvem er det som tester deg da?
Vis hele sitatet...
Tester meg 1 gang i mnd på mitt lokale legesenter