Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 661
aldri prøvd opioder før, har en kompis med bup. Ut i fra google søk virker d som en veldig sterk opiod. er det noe jeg kan ta som min første opiod experience?
Ikke ta mer en 2-4 mg når du ikke har noen erfaring m opioider.

Men vær klar over at ting eskalerer fort når man begynner å innta opioider. Før du vet ordet av det har du sitti mange år med nåla i armen.
Ehh. Uten toleranse holder det i massevis å starte med 0,5mg. Se an formen etter en time om dere sniffer. 2-2.5 timer om dere legger den under tungen.

Folk jeg kjenner som har lekt med Sub siden jeg brukte det som "selvmedisinering" og delte synes som regel rundt 1mg var mer enn nok.

4mg uten toleranse blir ærlig talt nesten farlig og definitivt jævlig ukomfortabelt. Spying (masse), blir helt blek og kaldsvetter. Får nesten sånn lavt blodtrykk/panikkanfall og kjenner at man har tatt alt for mye. Skjedde med meg om jeg heiv i meg 5-6mg Sub når jeg egentlig gikk på 1,5-2mg.
Det er jævlig kjipt og da må man huske å spise innimellom all spyinga. Yoghurt, sjokolademelk, frukt osv.

Da jeg RUSTE meg på Sub i stedet for å bruke 0,5-1mg fast uten rus, likte jeg uten tvil best å legge det under tungen, ha det der i 15 minutter ish og la følelsen av ro og tilfredshet snike seg sakte og ømt innpå meg i 2-3 timer. Så trenger du ikke en gang å tenke på mer de neste 12-24 timene.

Børst tennene og skyld munnen både først og etter sånn tre kvarter.
Sist endret av krystallkongen; 8. januar 2022 kl. 13:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ehh. Uten toleranse holder det i massevis å starte med 0,5mg. Se an formen etter en time om dere sniffer. 2-2.5 timer om dere legger den under tungen.

Folk jeg kjenner som har lekt med Sub siden jeg brukte det som "selvmedisinering" og delte synes som regel rundt 1mg var mer enn nok.

4mg uten toleranse blir ærlig talt nesten farlig og definitivt jævlig ukomfortabelt. Spying (masse), blir helt blek og kaldsvetter. Får nesten sånn lavt blodtrykk/panikkanfall og kjenner at man har tatt alt for mye. Skjedde med meg om jeg heiv i meg 5-6mg Sub når jeg egentlig gikk på 1,5-2mg.
Det er jævlig kjipt og da må man huske å spise innimellom all spyinga. Yoghurt, sjokolademelk, frukt osv.

Da jeg RUSTE meg på Sub i stedet for å bruke 0,5-1mg fast uten rus, likte jeg uten tvil best å legge det under tungen, ha det der i 15 minutter ish og la følelsen av ro og tilfredshet snike seg sakte og ømt innpå meg i 2-3 timer. Så trenger du ikke en gang å tenke på mer de neste 12-24 timene.
Børst tennene og skyld munnen både først og etter sånn tre kvarter.
Vis hele sitatet...

Tror du at man blir kraftigere avhengig når man bruker subutexen normalt, kontra bare snorte? Jeg har aldri likt subben under tunga, så har alltid tatt neseveien
Nesa gir sånn 48% ish opptak, mens under tungen gir litt mindre. Så i teorien blir samme mengde litt mindre effektivt under tungen. Men det er ikke merkbart spør du meg. Dessuten er nasalt versus sublingualt inntak av Subutex to forskjellige opplevelser. Spør du meg.

Under tungen er for meg en energisk og oppstemt rus som bygger seg opp i et par timer før man cruiser på det nivået i mange timer.
Så rolig nedover, minimalt ukomfortabelt.

Ikke ha lav/sur pH i munnen før du tar Suben under tungen. Ved å f.eks drikke cola og så ta den.
Børst tennene og skyll munnen godt med vann, så er du klar.

Og man ødelegger ikke luktesansen.
Effekten varer lenger, mer stabil og rett og slett mye bedre.
Sniffing ender med å ligge å sløve i halvannen time og føle meg rusa men rar i noen timer. Tett i hodet og nesa.
Blir mye lettere kvalm.

Misforsto spørsmålet - nei, jeg tror ikke man blir mer avhengig av å sniffe det. Sånn er det ikke for min del hvertfall, tvert i mot.

Noen har det derimot sånn at alt som snifffes gir et veldig sug om man har tatt stoffet mange ganger eller allerede har blitt ordentlig avhengig etter lang tids bruk.

Jeg tror svaret på spørsmålet ditt har flere svar, avhengig av hva slags person du er
Sist endret av krystallkongen; 9. januar 2022 kl. 00:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.