Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2285
Satt og tenkte her, på om hjernen kan bli så overstimulert at den slutter å funke eller man bare går rett i koma pga. av gigantisk serotonin-utslipp.

La oss si du har bestemt deg for å sprenge grenser og dra dit ingen psykonaut eller menneske noengang har vært.

Du har på forhånd spist en del Cannabis i mat. Først så spiser du 5-10 gram med tørket Psilocybe Cubensis, dropper 150-200 mg med MDMA, 500 mg med Meskalin og 30 mg med 2C-B. I tillegg til dette legger du LSD tilsvarende 350µg under tunga.
Før du spiste dette har du gjort klar bongen med en spennende miks, bestående av den beste ice-o-lator hasjen fra Nederland, samt en spennende miks av de mest potente strainsa(Northern Lights, AK47, OG Kush, Blueberry, etc, etc), du har også lagt oppi rundt 50 mg ren DMT og rundt 1g med tørkede Salvia Divinorum blader.
Denne blandingen trekker du ned mens de forskjellige tryptaminene og fenetylaminene du enten har i magen eller under tunga godgjør seg.

Noen som har noen idé på hva som hadde skjedd? Gleder meg til svar fra proffene våre(Mentalmelt, Afasar, Dodecha, felix_poker, spQ, I'm looking at you)
Med alt du tar samtidig der høres det heller ut som om du får hjerneskade. Tviler på at det du finner et svar på dette.
Om du skaffer meg alt det så melder jeg meg frivillig til testkanin.
Man vil ikke havne i koma av denne miksen, men man vil kunne pådra seg alvorlige, psykiske skadevirkninger. Man kan også risikere å blacke ut som følge av psykisk overbelastning, men det er ikke det samme som at stoffene direkte får hjernen til å "slutte å virke".
Sikker miks for å pådra seg en kraftig HDDP.
Ser for meg heldekkende skurrende snø i synsfeltet for resten av livet.
Det var da enormt mange kombinasjoner! Håper ikke du virkelig har tenkt til dette her, høres ut som en virkelig dårlig ide..
Vel du kan teoretisk dø av et gigantisk serotoninutslipp iallefall Serotonin syndrome
Serotonin syndrome is a potentially life-threatening adverse drug reaction that may occur following therapeutic drug use, inadvertent interactions between drugs, overdose of particular drugs, or the recreational use of certain drugs.
Vis hele sitatet...
Men jeg er ikke noen ekspert på de farmakologiske egenskapene enda, men både mdma, lsd, dmt, mescalin påvirker serotonin utslipp. Det er en mulighet for serotonin syndrome iallefall.

Om du faktisk gjør dette her, noe som jeg håper du ikke gjør.. MÅ du skrive triprapport!

Sitat av Reitaner Vis innlegg
Sikker miks for å pådra seg en kraftig HDDP.
Ser for meg heldekkende skurrende snø i synsfeltet for resten av livet.
Vis hele sitatet...
Høres også veldig sannsynlig ut..
Sist endret av Psytrip; 3. desember 2010 kl. 18:28.
Psytrip: Ingen av de stoffene, foruten MDMA, fører til utslipp av serotonin, så serotonergt toxidrom vil det ikke være noen overhengende fare for. Om MDMA-mengden overskrider den dosen noe særlig, kan det imidlertid bli farlig.

Som mentalmelt sier, vil de største farene være psykiske, da ingen av de stoffene, ikke engang i kombinasjon, er særlig skadelige, hverken farmakologisk eller toksikologisk sett.
Sist endret av exocytose; 3. desember 2010 kl. 18:36.
Sitat av Reitaner Vis innlegg
Sikker miks for å pådra seg en kraftig HDDP.
Ser for meg heldekkende skurrende snø i synsfeltet for resten av livet.
Vis hele sitatet...
Tror ikke HDDP er noe å tenke på, tror det kommer etter lengre tids bruk, ikke etter bare en gang!

Forøvrig så tror jeg det hadde gått greit å tatt så mange stoffer sammtidig, du hadde nok fått en syk trip men jeg tror du hadde overlevd ganske bra.


Men igjen, dette er bare noe jeg tror.
Sitat av zevz Vis innlegg
Tror ikke HDDP er noe å tenke på, tror det kommer etter lengre tids bruk, ikke etter bare en gang!
Vis hele sitatet...
Man kan utvikle HPPD etter én gangs bruk, selv om hyppig, vedvarende bruk øker risikoen. HPPD kommer av sterk binding til reseptoren 5HT2A, og siden de fleste av de stoffene som nevnes binder seg til den, kan HPPD bli en følge. Det er imidlertid ikke gitt, og at det er en kombinasjon vil ikke gjøre faren større, tilsvarende store mengder (med henblikk på reseptorpåvirkning) LSD, kan gjøre samme skade.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Psytrip: Ingen av de stoffene, foruten MDMA, fører til utslipp av serotonin, så serotonergt toxidrom vil det ikke være noen overhengende fare for. Om MDMA-mengden overskrider den dosen noe særlig, kan det imidlertid bli farlig.

Som mentalmelt sier, vil de største farene være psykiske, da ingen av de stoffene, ikke engang i kombinasjon, er særlig skadelige, hverken farmakologisk eller toksikologisk sett.
Vis hele sitatet...
Opps, du har rett.. Jeg har visst misforstått.. My bad, tenkte litt feil når så på at stoffene bandt seg på serotonin reseptorene, men det er ikke det samme som serotonin utslipp. Har fortsatt mye å lære om de farmakologiske egenskapene hehe
Sitat av zevz Vis innlegg
Tror ikke HDDP er noe å tenke på, tror det kommer etter lengre tids bruk, ikke etter bare en gang!
Vis hele sitatet...
jeg vet det kan komme av selv bare et tilfelle av uvettig bruk.
Hjernene vil ikke slutte å funke pga dette. Når det gjelder tryptaminer så refereres det ofte til en maksdose, gjerne 10 gram psilocybe cubensis og 1000ug LSD. Utover denne dosen vil man ikke oppleve særlig forhøyet effekt. Når det gjelder psykedeliske fentylaminer som 2cb og meskalin så vil fysiske ubehag være det mest gjeldene ved for høye doser. Derimot er 30 mg 2cb og 500mg meskalin innenfor normaldoseringen. Salvia Divinorum vil booste dette astronomisk for noen minutter mens det å røyke all den pot'en du nevner vil bare føre til at trippen blir en del uklar og mer uhåndterlig.

Denne coctailen er selvfølgelig ikke til å anbefale, men regner med det er mange som har tatt tilsvarende coctailer uten å fått noen varig følge.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Har ikke tenkt å innta alt dette, nei! Hadde ikke skjedd.
Jeg var bare nysgjerrig på om noen hadde noen formeninger om hva som kunne ha skjedd. F.eks om det ville forstyrret reseptorer såpass at man kunne fått kortvarig schizophreni, psykose, etc.
Og den som eventuelt hadde begitt seg ut på dette, jeg tror ikke han hadde kunnet skrive en tripprapport, hadde vel vært umulig å fått det ned på papir.
Trip-rapport bestselger i bokform. Et prosjekt for framtiden.
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Trip-rapport bestselger i bokform. Et prosjekt for framtiden.
Vis hele sitatet...
Det spørs. Når man bare kombinerer masse dop uten å tenke på at det skal synergere på et vis blir det gjerne en mølje blottet for kvaliteter. At man sitter i god stund og føler seg griserusa er nå så, men man får ikke noe ut av trippen.
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Trip-rapport bestselger i bokform. Et prosjekt for framtiden.
Vis hele sitatet...
Om den eventuelle forsøkskaniinen er istand til å gjenkjenne et keyboard og tegnene på det, så villle det muligens vært aktuelt.