Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1275
hei!
har vert hos legen og ska få ritalin, men legen spurte om eg røykte hasj , og eg sa nei,men han var veldig på det der å maste mye om eg va heeelt ikker osv... er det pg det er farlig og ta ritalin vis en røyker eler har røyk den siste mnd?? håper ikke det! røyker nemli sånn av og til
er fordi du må ta pisseprøve for å få ritalin...
Trådstarter
79 0
det har ikke eg gjort,eneste eg måtte va og ta en hjerte test,eg får ritalin imorgen!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Skal ikke påberope meg noen phd. innen drugs. Men leste litt på Erowid om dette.. http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=1599

For denne stakkaren funket det ikke så bra og ta dette samtidig. Men om du ikke tar ritalin for og bli høy for morroskyld, så kan du sikkert ta deg en blås innimellom.
Trådstarter
79 0
ok,men har ikke røykt etter at legen spurte meg ,det er vel 3uker sidn ca. kansje like grett å dropp det bare for og være sikker. men var redd eg kunne bli dø syk ellr noe pga eg måtte ta hjertetest..
Slapp av du, og røyk reven din med god samvittighet. Kjenner mange som får ritalin på resept uten å ha endret røykemønstret sitt. Det eneste, som nevnt over, er at noen av de måtte være uten en periode for å tisse reint. Uansett, THC i blodet er mye debatert. Som regel kommer man frem til at det blir i blodet ca. 4-8 uker etter siste gang. Vel og merke kan dette påvirkes med å drikke mye vann. DET er ikke et rykte.
Hvis det er tre uker siden du røyka sist, så skal vel alt som kan påvirke deg være ute av kroppen for lengst?

Edit: Der tok jeg visst feil. : )
Sist endret av patches; 3. januar 2007 kl. 20:59.
Turamann, det stemmer ikke.

Thc finnes i blodet i 2-3 dager max, men i urinen derimot kan det påvises i alt fra 1 uke til 6-7 uker, etter hvor ofte du har røyka. (1 gang i uka sitter det ca. 1 uke hver gang.)
Hasj er ikke farligt sammen med ritalin/concerta.
Har iallefall ikke merket en ting selv, og har gått på concerta for ADHD nærmere 2år tror jeg.