Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1261
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har endel rester på en 200 lapp brukt til snorting for par månder tilbake, tanken var å vaske med vått bomulsdott for å gradhvis trekke inn vannet som går inni bomuldotten for åsså våte den igjen.
Bakterier burde vell være minimalt siden det er flere månder siden den har vært i sirkulasjion?
Tenkte bruke varmt vann åsså blande skuddet med alkohol, burde være safe?
Høres ut som en dårlig idé for meg å skyte, ihvertfall. Hvorfor ikke bruke den 200-lappen til å kjøpe litt mer speed istedet?
Pengeseddler må være det siste jeg skulle skutt rester fra hvertfall tenk hvor mye forskjellig de har gjennomgått hadde helt ærlig heller brukt vann fra doskåla enn å trekke ut alt som er i en seddel off fykj. Ikke pleier det å henge igjen særlig mye heller. Som nevnt kan du vel kjøpe mere speed for de 200? Du bør jo være over halvveis til et helt gram
Selvfølgelig er ikke det bra. Væske som skal settes intravenøst burde selvsagt være sterilt. Det er heller ikke bra å fylle urinrøret med byggskum...
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er en VELDIG dårlig ide.
Veldig lite som har mere bakterier på seg enn penger..
Anonym bruker
"Irritert Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel ikke være nok amf på den seddelen til at det er verdt å risikere helsa for? Kan ikke se for meg at en 200lapp brukt til sniffing har samlet nok amf på seg til at du kan bli rusa på det.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Pengeseddler må være det siste jeg skulle skutt rester fra hvertfall tenk hvor mye forskjellig de har gjennomgått hadde helt ærlig heller brukt vann fra doskåla enn å trekke ut alt som er i en seddel off fykj. Ikke pleier det å henge igjen særlig mye heller. Som nevnt kan du vel kjøpe mere speed for de 200? Du bør jo være over halvveis til et helt gram
Vis hele sitatet...
Man får jo gjerne farta for 200 nå, så det er en langt bedre løsning. Så slipper du også frossan.
Anonym bruker
"Rede Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dummeste ideen jeg har hørt om på flere år,helt tydelig at du har ødelagt hjernen for lenge siden av for mye pepper....
Det er smartere så skrape peppern av seddel og over i en kopp, for så å fukte den - men det er alltids en mulighet for å bli syk - men jeg har gjort mye verre ting enn det du beskriver her i min desperasjon. Men helt ærlig så ser jeg ikke for meg at det samler seg nok pepper på en sånn seddel til at du vil få spesielt effekt av det.
Sist endret av tasmus82; 20. september 2022 kl. 16:16.