Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 486
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er helt jævlig, føler alle lyder er for høye, det skjer for mye på tlf og rundt meg. Bare å høre på tiktoks gjør meg kvalm. Alt blir så ekstremt mye dagen etter amfetamin. Er det noen som kjenner seg igjen?
Altså TikTok er jo saltsyre for huet uansett vilken eller hva slags dag det er.

Men ja, ikke unormalt å føle seg litt off etter en dag med rus. Alkohol, weed, amf, alt setter spor dagen derpå
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Altså TikTok er jo saltsyre for huet uansett vilken eller hva slags dag det er.

Men ja, ikke unormalt å føle seg litt off etter en dag med rus. Alkohol, weed, amf, alt setter spor dagen derpå
Vis hele sitatet...
Hehe ja sant nok. Må sies amf har den værste nedturen for meg for hjertet går i 100, føles ut som om jeg har feber og vis noen snakker til meg ender det ikke pent. For alle jævla lyder er så vondt i hodet
Første gangen jeg prøvde speed hadde jeg nedtur i tre uker etterpå. Det var rett før jeg dro til Thailand, ferie har aldri vært så kjipt.
Vær smart hvis du skal være dum, husk på søvn og mat og vann og noe salt så går alt likær
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe ja sant nok. Må sies amf har den værste nedturen for meg for hjertet går i 100, føles ut som om jeg har feber og vis noen snakker til meg ender det ikke pent. For alle jævla lyder er så vondt i hodet
Vis hele sitatet...
Sikker på det ikke er meta? Jeg hadde hjertebank på meta å vær helt jævlig nedtur men på amf må jeg iallfall gå våken 2-3 dager for at jeg skal ha det ubehagelig.
TikTok er mer skadelig for deg enn amfetamin, logg av øyeblikkelig!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er helt jævlig, føler alle lyder er for høye, det skjer for mye på tlf og rundt meg. Bare å høre på tiktoks gjør meg kvalm. Alt blir så ekstremt mye dagen etter amfetamin. Er det noen som kjenner seg igjen?
Vis hele sitatet...
Er amfetamin noe du bruker regelmessig, eller er det bare etter å ha prøvd en gang dette skjer ?

Tenker det uansett kan være lurt å lytte på kroppen sin å heller innta litt sunnere kost en stund!

Lykke til og god bedring!