Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 929
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som vet hvor man kan kjøpe long papes i Sarpsborg??
Den bensinstasjonen/pizzasjappa ved valaskjoldbrua, de har de under disk, bare si du skal ha papir, lange.
Jeg er veldig fornøyd med staybaked
Sitat av eXplode Vis innlegg
Den bensinstasjonen/pizzasjappa ved valaskjoldbrua, de har de under disk, bare si du skal ha papir, lange.
Vis hele sitatet...
Ved shellstasjonen da kanskje?

Jeg var der med en kompis for et par år siden. Da hadde de sluttet å selge. (Men kan selvfølgelig være at de har begynt å selge igjen).

Sist jeg fikk tak i dette i butikk, var en frukt og grønt sjappe i Fredrikstad sentrum.

Ellers kan man bare ta en svipptur innom svinesund. De har papir med filter på godishuset.
Sist endret av Superspurv; 16. september 2022 kl. 18:29.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk kjøpt på en kebabsjappe i sentrum som var i samme bygg som en Coop Xtra
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ved shellstasjonen da kanskje?
.
Vis hele sitatet...
Der: https://ibb.co/0nfBmHD

imgbb.com/0nfBmHD

Var en liten kamp å få inn noe bilde fra en iPhone
Sist endret av eXplode; 18. september 2022 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hawaii pizza kebab eller hva det heter i gågata, ums på borgen, alania på lande og shell som andre her nevner, koster flesk så bedre å ta det på svinesund