Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7266
Har hørt man kan blande ut kola med litt alkohol og ha det i nesespray-flaske.

Noen som vet om det funker og hvordan man gjør det?
Trådstarter
2 0
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Joda, jeg HADDE googlet og fant masse på engelsk, ville bare høre om noen her hadde testet og hadde erfaringer. Fant feks denne: http://blog.thecoquette.net/post/117061645

Men - har noen erfaringer? Og - ikke minst, hvordan i helvete bytter man innholdet i en nesesprayflaske??
Sitat av funky Vis innlegg
Og - ikke minst, hvordan i helvete bytter man innholdet i en nesesprayflaske??
Vis hele sitatet...
Har aldri klart å åpne en standard nesesprayflaske uten å rive filler av den, så du må nok bestille en på eBay som har standard skrukork.
Helt sikkert et morsomt eksperiment, men sniff colan du. Har du god cola trenger du ikke å tenke lenger enn en feit stripe Kvelden kommer seg gjerne da
Hørt "VilleV" eller "freddy" med "kødde med tønsberg" nå eller? " Denne går til potheads og slitte bitches og gutta med kola i nesesprayen og weed i winnertippen"
Sist endret av A-tillah; 18. juli 2013 kl. 07:51.
Det er ihvertfall ikke nødvendig å løse det opp i sprit. Cola løser seg helt fint i vann. Tenker at sprit sikkert svir litt i nesa?

Kanskje saltvann er det som svir minst? Ikke vet jeg.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Helt sikkert et morsomt eksperiment, men sniff colan du. Har du god cola trenger du ikke å tenke lenger enn en feit stripe Kvelden kommer seg gjerne da
Vis hele sitatet...
Ser for meg TS spør om dette for å finne en mest mulig diskre måte å innta kokainen sin på,å løpe på dass å line opp lar seg ikke alltid gjøre =)
Kunne prøvd og brukt en sprøyte med tykk kanyle? Sprøyte blandingen inn på toppen av flaska, teip med elektrotape over om det lekker litt. Ville dog ikke blandet det med alkohol, skal opp nesa, tror det kan bli litt vondt.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Funker bedre om du heller det i et glass
Sitat av Bemu Vis innlegg
Ser for meg TS spør om dette for å finne en mest mulig diskre måte å innta kokainen sin på,å løpe på dass å line opp lar seg ikke alltid gjøre =)
Vis hele sitatet...
Jeg har en liten dispenser. Funker fint på byen. Du snur den rundt, vrir på knotten og snorter ivei.

Men å løse det opp er sikkert ingen dårlig ide, for en god del går tapt etterhvert som kvelden går sin gang og man kanskje blir ganske tett i nesa osv.

Jeg har en som ligner på den bakerste her:
http://www.varden.no/polopoly_fs/dispensere-slike-beholdere-er-flittig-brukt-i-dopmilj-et-i-grenland-enten-kan-man-f-re-den-lille-s-1.284178!/image/251335529.jpg_gen/derivatives/derivative_article_480/251335529.jpg
Finn en nesesprayflaske i glass, disse er som regel bare å dra av toppen på, og kan enda lettere presses på igjen.
Du kan jo bestille en fra ebay og teste? http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Em...-/221013963381

Usikker på hva blandingsforholdet blir, men har på følelsen at du må spraye endel opp i nesa.

Uansett så tror jeg at du sparer deg for endel stress hvis du kjøper en av de dispenserne Sussana postet bilde av. De selges b.la på Scorpius i Oslo, og sikkert overalt på internett også.
Var i montenegro og kjøpte nesespray. Det var med skrukork og egen flaske med påfyll. er ikke sikker på hva det var i den, men var oppkvikkende greier... Får sikkert kjøpt lignende greier ikke så langt fra norske grensa, i og med at Montenegro er prøve kandidater i EU....
Støtter han lengre opp her.

Søk på snuff bullet på ebay så kan du kjapt ta deg en "stripe" på toalettet
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Susa Vis innlegg
Det er ihvertfall ikke nødvendig å løse det opp i sprit. Cola løser seg helt fint i vann. Tenker at sprit sikkert svir litt i nesa?

Kanskje saltvann er det som svir minst? Ikke vet jeg.
Vis hele sitatet...
Er det sant at colaen vil bli ødelagt om den er oppløst i vann over tid?
Følte at alt vannet bare vasket vekk colaen lenger opp i nesa og ikke lik rush som en linje.
Nesa ble faktisk mindre plugged enn etter 1 linje liksom.
Har sett folk gjøre det. Eneste jeg har prøvd er amfetamin i nesespray. brukte da en helt vanlig otrivin flaske. Helte ut litt av den og fylte med vann og pulver. Funket Hvordan jeg fikk den opp husker jeg ikke. ingenting er vel så vanskelig når man får oppheng på pepper hahaha.
Sitat av Susa Vis innlegg
Det er ihvertfall ikke nødvendig å løse det opp i sprit. Cola løser seg helt fint i vann. Tenker at sprit sikkert svir litt i nesa?

Kanskje saltvann er det som svir minst? Ikke vet jeg.
Vis hele sitatet...
Du har ikke peiling.

Du bør blande ut en dråpe 60% alkohol eller sterkere for å forhindre at utgangen på nesesprayen krystalliseres. Du kan få av korken med å bruke tennene ("knekk" den av, den blir ikke ødelagt), hive oppi ca 1-2g med flake, en dråpe alkohol, skru den på igjen og rist godt. Så har du en fin line hver spray med 100% opptak og ingen sår i nesa. Saltvann er greiest å bruke som nesespray, husker ikke hvorfor, men jeg leste meg opp en gang i tiden.

Men til gjengjeld så kommer du til å merke at det etser som aldri før. Hvis du sliter med konturene av en kommende neseskollaps så blir nok dette av gjørende. Det var det ihvertfall for meg. Har aldri følt en så bra cola high som etter jeg begynte å blande det ut i nesespray, men det ble et helvete.
Sist endret av Detta; 12. juli 2022 kl. 12:19.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bump.
Har igjen 1.2g cola jeg tenkte å hive i nesespray flaska.
Hva burde man blande med? Holder det med vann? Blandingsforhold?��
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bump.
Har igjen 1.2g cola jeg tenkte å hive i nesespray flaska.
Hva burde man blande med? Holder det med vann? Blandingsforhold?��
Vis hele sitatet...
1g blandet med 10ml destillert vann?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Update:
blanda 1g med 8ml destillert vann og noen dråper med sprit.

1g pulver i et shotglass og fylte med vann og vodka, helte detderetter i sprayflaska.

Fungerer utmerket, synes rusen er bedre. Tror det er lettere og bli avhengig da det er så lettvint.

1 spray i hvert nesebor gir en god rus, uten tett nese
Fikk åpna en 10ml Otrivin sprayflaske