Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  156 24056
Er ikke godt å si. Røyka hasj hver dag fra jeg var en 15-16 og frem til jeg var 21 og fikk ei dame som likte det dårlig,så jeg kutta det ut på dagen. Etter ett par år ble det slutt med dama,da ble det drekking hver dag i en 4-5 år,også knaska jeg piller som drops. Knips, pepper og kola ble også brukt når det passa seg. Ble sammen med ei med ei ny dame,kutta ut alt utenom drekking ett par ganger i uka. Hu har også brukt forskjellige ting opp i mellom,men hadde ikke rørt noe på ett par år når jeg traff hu. Så skjedde det som ikke skulle skje,dama begynte å surre med pepper igjen,og var vekk ei lita beite,og i mellomtida da så traff jeg på en nabo som jeg visste solgte heroin. Og morroa var i gang,hekta meg. Så når hu kommer tilbake etter 5-6 uker på makkakjøret,så er jeg hekta,og det tar selvfølgelig ikke lange tida før hu er hekta på det satans dopet også! 5 år var vi hekta,stresse hver jævla dag,tigge penger av familien,alle regninger går til innkasso,ja alt går vel egentlig til helvete.

Regna litt på det,tror det var rundt 1 mill vi brukte på det jævla greiene,alt av penger gikk til det.

Nå endelig så er begge nyktre. Hu på avrusning,vært der i over 2 måneder,og jeg tok cold turkey her hjemme. Ikke det mest behagelige for å si det mildt!

Har vært nykter i rundt 2 måneder nå,og aldri om jeg skal hekte meg på heroin igjen,det er i hvert fall helt sikkert. Er så jævlig deilig å slippe å stresse etter penger å dop hver dag.

Har vel prøvd det meste,så jeg sier meg ferdig med tunge dråger.

Har klart å holde meg unna en ting,som jeg forbandt meg på at jeg aldri skulle gjøre,bruke sprøyter (Røyka dopet) Så jeg får si meg fornøyd med det med tanke på alle de surrehuene jeg har flydd med oppigjennom åra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Skal aldri si aldri. Men øyl er godt.
"There's no such thing as quiting, your only on a break till next time.".

Men fra spøk til revolver - helt ærlig så vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å slutte å røyke hasj. Umulig å si - livet har tatt et par vendinger jeg ikke helt hadde sett for meg eller planlagt, og jammen tror jeg ikke det kommer til et å skje et par ganger til i livet. Jeg røyker nå og koser meg, hva som skjer i morgen finner jeg ut i morgen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg er vel den som har hatt kontroll på det.
Bruker amf og vival,som jeg får av legen,så slipper å kjøpe på gata.
Har hatt perioder hvor jeg til tider har brukt mye,men ender opp med pauser.
Nå bruker jeg det vel for en slags flukt og å være oppegående.
Bruker 5g pr mnd,og har aldri skyti.
Men med opplevelser som jeg har fått,så er dette en flukt ja. Men også min måte å være sosial og oppegående på.. Har ikke noe tilhørlighet i noe miljø,kun der jeg henter.
Men begynner å skjønne at rusen overtar nå og ikke motsatt. Så dagen kommer plutselig den.
Såvidt prøvd hasj,men liker ikke rusen,så det er ikke noe for meg.
Prøvd cola i party sammenheng,og kult det,men fikk en utrolig nedtur etterpå,så det er heller ikke noe for meg.
Så har vel funnet stoffet som blei farlig for meg,og det var amfen.
En annen ting jeg lurer på,som ingen kan svare meg på.
Hvorfor kunne jeg drikke alkohol i 1 og 2 dager,og ble lys våken av det. Tar jeg pepper,så blir jeg "sløv" og trøtt,så er den første i seng hver gang,uten speed er jeg motsatt.
Ser noen skriver de har vært våkne 3-4 uker,jeg skjønner det ikke,for har prøvd fem dager,og det holdt for meg.
En natt er nok,får jeg to netter våken,så er jeg helt kjørt.
Men har dette med mengde å gjøre?
Kan og si at for ca et år siden,så brukte jeg 10g pr mnd,så har gått ned,men Føler nå at jeg må ha det. Og da har rusen kontrollen over meg og ikke motsatt.
Håper noen har svar på spørsmålet mitt,og sier takk på forhånd
Hmm...Vanskelig å si på stående fot. Noen rusmidler slutter jeg kanskje med (psykadelika) fordi jeg simpelthen ikke får tak i de lenger (flytte til nye steder f.eks).
Har røyka cannabisprodukter så å si daglig (med unntak av pauser på opptil 2mnd) i et par år, men har nå sluttet tvert siden jeg skal studere. Har ingen planer om å begynne med det første, er litt redd jeg ødelegger skolegangen.
Men alkoholen blir det nok mer av i studietiden, får håpe det ikke tar for stor skade på hjernen så jeg blir nødt til å slutte med det og
Jeg kommer nok til å "slutte" i den forstand at det blir noe som tilhører sjeldenhetene. Men jeg kan aldri se for meg at jeg tar min siste stripe eller røyker mitt siste trekk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kommer til å slutte med ulovlige rusmidler den dagen cannabis blir legalisert i Norge