Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 852
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Siden det virker som alle slenger ut sånne teite, dog underholdendes nøtter, så tenkte jeg at jeg kunne slenge ut en enda teitere nøtt bare for morro skyld.. Denne nøtta er forøvrig utrolig enkel!

NB: Det hadde vært fint om dere hadde latt være å skrivt en begrunnelse i også denne nøtten!

Hvis du kjører en buss nedover en gate, tar til høyre, plukker opp en passasjer, og fortsetter nedover veien der bussen stopper for og plukke oppe enda flere passasjerer, og for å slippe av en person som har en uniform på seg.

Hvem er sjåføren på bussen?
han som kjører
Hallo!!! Hvis DU kjører en buss.. Altså deg, altså meg, altså jeg kjører bussen

Uff de er teite di der nøttene.

Hvis du kjører ett helikopter ned til hamarøy og tilbake til tromsø og henter KONGEN, hvem er da faren til prisen?
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
Jeg skrev følgende på øverste post:
NB: Det hadde vært fint om dere hadde latt være å skrivt en begrunnelse i også denne nøtten!
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av eirik
Hallo!!! Hvis DU kjører en buss.. Altså deg, altså meg, altså jeg kjører bussen

Uff de er teite di der nøttene.

Hvis du kjører ett helikopter ned til hamarøy og tilbake til tromsø og henter KONGEN, hvem er da faren til prisen?
Vis hele sitatet...
Du ødela liksom litt av morroa med å legge inn den begrunnelsen der...
DarkStaar; Den der har jeg hørt før, og du skal også spørre om alderen til sjåføren.. :P
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
ok, skal huske på det til neste gang
Hehe, synes sliker er dritkule

-Hvis du løper forbi mannen på sisteplass i et marathonløp, hvilken plass ligger du på da...
-Hvor mange eksemplar av hvert kjønn hadde Moses med seg i arken...

Men blir ikke så tøft når en skriver det, for da kan man gå tilbake og lese.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av STX
Hehe, synes sliker er dritkule

-Hvis du løper forbi mannen på sisteplass i et marathonløp, hvilken plass ligger du på da...
-Hvor mange eksemplar av hvert kjønn hadde Moses med seg i arken...

Men blir ikke så tøft når en skriver det, for da kan man gå tilbake og lese.
Vis hele sitatet...
Hehe, er litt morro ja

- Nest siste plass.
- Ingen, Moses hadde ingenting med Arken å gjøre
Går ikke ann og løpe forbi en som ligger på sisteplass, den andre var riktig DarkStar