Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 571
Tenker og åpne opp en tiktok-kanal, har hørt av venner og bekjente at jeg burde. Er en relativt artigkar av meg, som gir mye faen i livet. Er 23 år, så kanskje ikke målgruppen her

Men hva slags content vil dere tro slår ann? Husk at barn og yngre(10-18) er en svært stor del av seerne. Jeg har litt lyst og lage sånn Brovold89 content, uten nakenhet, men blir vel hardt.
Kult! Kjør på! Ikke hør på andres negative kommentarer og sånt, følg drømmen !! Fleste som gjør det stort nå startet som du skal gjøre.
Husk mye dårlige kommentarer vil komme fra sjalusi, trolls og bare folk som hater seg selv.

Skal du lage på norsk eller engelsk?
Hva med sex-fakta bare at du forteller det med din egen måte og den artigkar-personligheten du nevner herr?
Eller sex-tips bare at du gjør det på samme måte som nevnt.
Du kan finne millioner av content (fakta eller tips)) fra internett også bare lager du Tiktok ut disse.

Husk du må poste 2-3 ganger daglig for at du skal nås der ute !
Husk få hashtags, max 3, gjerne 1-2. Dette hjelper Tiktok og forstå hvor dine clips skal sendes til. Men de fleste tror det er omvendt. Og bruk sounds som blir brukt hele tiden av alle. Dette hjelper oss som finner dine Tiktoks om å faktisk se og ikke scrolle videre.

Lykke til (Forstår du ikke kan gi oss navn på TikTok her inne da vi er på Freak, men gjerne PM om du vil gi ut likevel)