Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Bør !stats fjernes fra #nff?
Ja! 4 28,57%
Nei! 5 35,71%
Noe av de nåværende funksjonene kan fjernes/endres på! 5 35,71%
Stemmegivere: 14. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  14 1916
MINST 12år
tore-'s Avatar
Jeg må bare si rett ut at IRC stats er ræva, jeg har fått nok av at folk cheater i CS og lignende spill for å få en sinsyk stats. Om det noen gang har vært eller kommer til å bli på #nff vet jeg ikke, men jeg synes at den stats shitet bør fjernes, hva er så forbanna fett med det?

Til slutt begynner folk å plage hverandre og seg selv med at folk begynner å flodde bare for å komme høyere opp på den forbanna lame stats listen. Det er kansje ikke slikt nå, men jeg er 90% at en gang i fremtiden vel en eller annen l337 fyr begynne å flodde slik at han er den "kuleste" og "hyppeste" av oss alle.

Og til slutt henger folk seg på, og #nff er blitt en floddekannel.

Sett slikt før, og faen det var forbanna plagsomt....

Er dere enig eller?
er helt enig...

hvorfor skal man ha stats på IRC gir det noen form for status å skrive mest mulig?

man kan si noe når det er en diskusjon eller det er noe som er relevant ikke for å komme opp på en "rating"

men men det er bare min mening
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Må si meg helt enig i det!
IRC stats er en fjortisting!
rekylvinyl.no
tja...du har nok noe riktig i det du sier.
positivt med stats:
-kan jo være noe gøy å sjekke av å til hvem som har vært på #nff og prata i det siste.
-det holder liv i kanalen, kan bidra til at den ikke dør.

negative:
-har sett noen tedenser til flodding, men antifloddescript er lagt inn.
-usikkert om stats er årsaken, men tiltider føler jeg at det blir formye preik om ting som har null verdi.
-14'iss tendenser, dette har det vært en del av i det siste. dette er beklagelig, trekker nivået i nff betraktelig ned, kjiipt for oss som har vokst fra det der å bli flodda med det. greit nok at de vil prate bullshit, men da kan de like godt finne seg en annen kanal å gjøre det i. #nff er som nffs kanal, norsk freak forum, da synes jeg ikke det passer inn at vi hele tiden får høre om hvem som akkurat har vært på do, og hva dem gjorde der. regner med de det gjelder tar hintet?

for å slippe de negativesidene tar jeg gjerne ned staten, men vil det hjelpe så mye?
Better than thou.
det er akkuratt derfor jeg har startet en ny kannal; #nff-uten-metrom-som-stresser .. så hvis dere vil prate bull eller noe kom ditt isteden.. men for all del ikke leave #nff!!
den top20 words greia er bare 14mt... det eneste man ser er hvem som prater mest bull... men de andre greine er helt ålright...

//Phun Q//[b]
rekylvinyl.no
Originally posted by Carlo
det er akkuratt derfor jeg har startet en ny kannal; #nff-uten-metrom-som-stresser .. så hvis dere vil prate bull eller noe kom ditt isteden.. men for all del ikke leave #nff!!
Vis hele sitatet...
flott tiltak!

da slipper vi andre å høre på dine analeopplevelser.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
at han som har ansvar for botene fjerner dette stats shitet, men seen og slike funksjoner er greie, men slike funksjoner som sier hvem som har snakket mest etc., bør fjernes... hvem er enig?
rekylvinyl.no
en løsning jeg synes kan være grei, sånn i førsteomgang er å fjerne de public kommandoene !stat , !top10 ovs. Slik at jeg bare beholder statsene på http://sunchild.zde.cz/
det hjelper mot !stat floddinga, men kanskje ikke så mye mot 14iss pratet.
Better than thou.
Analeopplevelser? Hum.. nå husker jeg jo ikke å fortalt om evt. anale opplevlser da.. Det med #nff-uten-metrom-som-stresser var en kannal jeg bare lagde for du dreiv å stressa fordi jeg sa jeg måte drite! Hvis folk ikke vil komme inn i kannalen fordi jeg sier jeg må drite er greit! Enten blir jeg der og hvis jeg må drite og dassen er opptatt sier jeg det ellers kan du banne meg metrom! Valget er ditt!!
rekylvinyl.no
carlo, ikke ta dette her på den måten. hvorfor har du blitt så hissig i det siste? jeg er ikke ute etter noe drittkasting, jeg håper vi kan slippe mer av det.
tviler på at det noen gang blir nødvendig med ban, men håper du kan respektere det vi andre brukerne av #nff mener. vi ønsker at #nff skal brukes som en undergrunnskanal, det er det #nff er ment som, men vi ønsker heller ikke at kanalen skal bli like public og stiv som forumene, men la oss slippe det som vi har reagert på. bruk gjerne en annen kanal for den slags prat.

metrom
!seen funksjonen kan bli igjen, men statsene kan for all del bli fjernet! de på Sunchild sida kan bli igjen, men fjern dem på IRC!
Better than thou.
metrom: greit da sier vi det sånn
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
men alle andre former for statestikker og slikt blir igjen....
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg henger ikke på #nff, siden jeg er på et annet nettverk, menne min mening er atte man kan feks ha en stats som dette; #Trondheim stat

Oppstår det "fjortis-flooding" går det alltids an og banne folk. Menne public commands, spesielt på stats er jeg ikke noe fan av.