Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2053
rekylvinyl.no
sunchild kjører eggdrop med !seen funksjon. Skriv da dette i #nff "seen nick", f.eks. "!seen metrom".

unchien kjører eggdrop med statestikk funksjoner. disse kommandoene brukes:
!top10 lists the top10 users in the channel
!top20 same as !top10, but lists the top20 (surprise!)
!stat shows the statistics for the user
!place shows on which place the user is
!ttop10/!ttop20/!tstat/!tplace same as above, but only uses the statistics of today

hvis det er veldig veldig stor ønske om wordstat så kan jeg fikse det også.
da kommer disse kommandoene i tillegg:
!wordstats lists the most used words of the user
!topwords lists the most used words in the channel
!top10 word <word> lists the top10 people who used <word>
Better than thou.
Keen på siste og ja.. Kjekt å finne ut hvor mange ganger jeg egentlig har sagt faen.. (80% av alle gangene er det meg.. var det ikke det a Sharken?)..

Vil bare minne på at vi har en kannal på efnet! #nff (som kommer tydelig frem i posten til metrom..) kom innom da! Kjedelig å prate med de samme gamle hele tiden
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Til en opplysning.. så... de som skal ha op på #nff skriv meg en mail eller msg på irc..( jeg heter ikke sp3q men aciddica) anyway så kan man også msg sp3q for det er ett screen som er oppe hele tiden... men dette er kun til de som "SKAL" ha op da! jeg vet ikke helt hvem jeg skal sette til å ha ansvar på #nff siden det er mitt(sitesman) sitt botnett.. men jeg tror det blir metrom ..(så lenge vi får gjort noe med firewallen hehe ikke sant metrom =)

men men.. ihvertfall sp3q@hotmail.com eller bare /msg sp3q så leser jeg away logen.. og en ting til.. mitt botnett krypterer passordene selv..så for dere som ikke allerede er adda..så vennligst gi meg emailen deres også..slik at jeg kan gi dere passordet som dere skal bruke...

-sp3q
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
yeah, baby, yeah
rekylvinyl.no
Trådstarter
sp3q: firewallproblemer er straks fixa nå

som kjent så tillater nå upc 3 iper per modem, så nå skal jeg bare kjøpe med et nettverkskort til, så kommer jeg meg på inet utenom den firewallen.

så da får vi fiksa det.
rekylvinyl.no
Trådstarter
for de som ikke ønsker å bry hele #nff med sin nysgjerrighet, går det ann å msg'e botene istedet for å å spørre public i #nff.
"!seen metrom" i #nff blir til: "/msg sunchild seen metrom"
"!stat" og de der, blir til "/msg unchien stat #nff"

det er med wordstat, tar skikkelig på cpu og mem så jeg vet ikke helt ennå, vi kan jo ta en prøve periode.

nå har jeg planer får å fikse #nff statestikken på en web side. slik at vi kan få litt oversikt i html koding.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
artig med den hjemmesiden med statsen på. når alle idler noe jævlig på #nff kommer jeg aldri på noe annet enn å se om dephic fortsatt er på topp med spamminga si, eller å se hvor lenge folk har idla, eller om hvem som har vært innom i dag. kjedelig, ja, men det får i alle fall tiden til å gå.
Spamming? Jeg fører kun seriøse diskusjoner, akkurat som denne posten...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ok ikke spamming.