Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1014
Moonflower er det som HBW og morning glory bare hvit eller er
Det datura devils trumpet type?
Tror swim har
Noen sånne men hadde vært veldig skjipt og spist feil plante type
Takker for alle svar
Prøver du å spørre om det er LSA i moonflower?
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Prøver du å spørre om det er LSA i moonflower?
Vis hele sitatet...
Ja om moonflower inneholder LSA eller datura?
Begge deler. Moonflower brukes både om ipomoea alba (LSA kandidat) og datura, så med mindre du er i stand til å identifisere hvilken av disse du har ville jeg lagt prosjektet på hylla.
Flere blomster som kalles "moonflower"; umulig å si hvilken av disse du tenker på uten mer info(bilde feks).

Ipomoea alba (hvit morning glory), inneholder ikke LSA og er ubrukelig som rusmiddel.

I tillegg er det ingenting som "inneholder datura" da dette er navnet på en hel sub-familie av planter.
Ja ok jeg skjønner. Vis den ikke har LSA i seg så holder jeg meg unna
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Begge deler. Moonflower brukes både om ipomoea alba (LSA kandidat) og datura, så med mindre du er i stand til å identifisere hvilken av disse du har ville jeg lagt prosjektet på hylla.
Vis hele sitatet...
Å identifisere disse er jo ikke særlig vanskelig egentlig.
Ipomoea Alba er hvit med hjerteformede lysegrønne i blader.
Datura metel er hvit med lillaskjær, mørkegrønne blader som er større en blomsten.
Datura innoxia Hvit, mørkegrønne blader som er større en blomsten.

De 3 andre typene med blomster som kalles det er ikke verdt å nevne engang da de ikke ser ut som noen av disse i hverken farger eller blomster.