Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1140
Lest i utallige tråder her men hvis noen mener at det står her allerede så link meg opp :-) Tusen takk for svar uansett!

Kjøpte sovepiller i utlandet, oransjt brett med fire i bredden. Det sto diazepam så antar at det var det. Brukte dette under flyturen pgr angst. Jeg tok ish dette:

3.Feb: 15mg diazepam
4.Feb: 150mg diazepam

Tar unrinprøver hos fastlegen, pgr lappen og skal begynne på concerta. Bruker ca 80mg med Ritalin daglig. Trener 4 dager i uken og jobber 8 timer hver dag. Spiser 5 ganger om dagen. Veier ca 70kg og jente.

Det jeg lurer på er hvor lenge det kan spores i urinen?
I blod er det 1-3 døgn. I urinen er det ca 1-4 uker.
Trådstarter
4 1
1-4 uker har jeg klart og lese meg frem til. Men leste noe om halveringstid i forhold til dose osv. Håpet kanskje noen hadde et litt mer nøyaktig svar :-) Tusen takk for svar uansett!
halveringstiden til diazepam er flere dager, og det skal noen runder med halvering før det blir umulig å finne stoffet, så det er riktig, det knarker sier - det blir noen uker
Sist endret av juliaa0512; 8. februar 2019 kl. 05:04.
Bare til info; hvis oppgitt halveringstid er oppgitt på 70 timer, betyr det at etter 70 timer er halvparten gått ut av systemet, etter nye 70 timer har gått, er halvparten av det igjen gått ut, osv osv
Trådstarter
4 1
Tusen takk!!! Rundet opp til 200mg. Så da ender jeg på ca 30 dager, kan det stemme?

Hvis det er sånn at jeg blir da tatt i forhold til lappen/medisin er løpet kjørt da?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam var vell ikke den du burde gå for når du allerede går på urinprøver. Dette er også noe du kunne tatt opp med legen din før reise.
Trådstarter
4 1
Helt korrekt! Men pgr tidligere rushistorie får jeg nada av legen min. Tenkte dessverre ikke over konsekvensene når det ikke var for rusens skyld. Fullstendig klar over at jeg tok en dårlig valg, men spør fordi jeg ønsker en nogenlunde kontroll :-) Går ikke fast, blir bare ringt nå :-)
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har samme problem med klonazepam. Er ikke meningen å stjele tråden men noen som vet hvor lenge det spores i urinen. Tok 8 mg på tre dager etterhverandre altså 8 mg til sammen.
Anonym bruker
"Harm Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Angående halveringstid og når det er ute av systemet. 5-6 halveringser er en tommelfingerregel. Er da halveringstiden 48 timer/2 døgn kan du jo bare multiplisere med 5 eller 6. som blir da nesten 2 uker.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg trodde at klonazepam ble påvist i urin mye kortere enn diazepam
Det kommer jo også ann på kosthold, livsstil og metabolisering også