Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3962
Jeg har allerede sett Skam, The inbetweeners og my mad fat diary.
Kanskje du vil like shameless
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vet ikke om du er klar over det, men det er en amerikansk utgave av Skins også
Tipper Fresh Meat på Netflix vil være din greie da!
Anbefaler deg virkelig Shameless.
https://www.imdb.com/title/tt1586680/

En av mine favorittserier. Familiedrama, komedie, action, sex, dop og rusmidler, her får du alt i ett.
Shameless er virkelig genialt - og grunnen til at jeg tenkte på den når jeg så "Skins" er de yngre Gallagherne og oppveksten dems iløpet av sesongene.

I motsetning til Skins som tar for seg "kull" med shitkids, 2 sesonger pr. gjeng - får vi se mer av utviklinga hos folka i Shameless.

Nå har jeg ikke sett den originale utgaven av Shameless fra England - så jeg kan bare uttale meg om "den vanlige" Shameless.

Skins fikk meg til å mimre tilbake til undomsåra - og samtidig fylle meg med takknemlighet for at jeg overlevde de...

På samme måte som at Shameless gjør meg glad over å vokst opp som "fattig" i Norge. (Mora mi var virkelig den trønderske utgaven av Frank Gallagher.. )

Enjoy <3