Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1118
Hei,

Prøvd å lete etter lignende tråd, men fant ikke noen som var akkurat samme problemet.

Jeg har internett gjennom Get (Loqal). Jeg har en Get Box II og et modem/router fra Inteno (Inteno FG500-R1), denne hussentralen kommer som standard slik jeg forstår det. (Har nettopp flytta inn i sameiet og tatt over boxen og modemet)

Om jeg er koblet opp via trådløs eller ethernet kabel har jeg like dårlig hastighet. En nettverks test konkluderer med at jeg har nedlasting på 0,18 Mbps og opplasting mellom 18-34 Mbps. Jeg har vært i kontakt med internettleverandør, og de kan ikke finne noen feil fra deres ende. Har prøvd å re-boot modemet, har også satt den tilbake til factory standard setnings uten hell.

Million dollar question er, hva gjør jeg? Foruten om å mase mer på leverandøren...hehe.

Supert om noen har et forslag eller fem.

PS. Data kunnskaper er ca. 3/10
Jobber hos Get, har du 0,18 trådløst/kablet, må du ta kontakt med oss
Trådstarter
3 0
Hehe, okei. Takker for svar. De sa i forrige uke at de skulle se på det. Da satser jeg på at de bare har litt stor pågang med saker.
Sitat av Nezol Vis innlegg
Hehe, okei. Takker for svar. De sa i forrige uke at de skulle se på det. Da satser jeg på at de bare har litt stor pågang med saker.
Vis hele sitatet...
Fullt mulig at dem har eskalert saken videre, og da er det bare å avvente på svar.
Trådstarter
3 0
Skjønner. Takker igjen for respons.