Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2219
Hei.

Jeg har søkt over hele nettet (tror jeg), men klarer ikke å oppdrive settene som NRK mP3/mPetre sendte hver uke i oppstarten (2000-2002?).

Har kontaktet NRK direkte, men de sier de ikke har rettigheter til å publisere settene. Er det noen som vet om de er publisert noe sted eller som tilfeldigvis har dem liggende?
Sitat av Musica Vis innlegg
Hei.

Jeg har søkt over hele nettet (tror jeg), men klarer ikke å oppdrive settene som NRK mP3/mPetre sendte hver uke i oppstarten (2000-2002?).

Har kontaktet NRK direkte, men de sier de ikke har rettigheter til å publisere settene. Er det noen som vet om de er publisert noe sted eller som tilfeldigvis har dem liggende?
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne hatt det samme for DJ friendly! R I P to a legend ass.

Si ifra om finner ut av det, hva var In The Mix forno?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Skulle gjerne hatt det samme for DJ friendly! R I P to a legend ass.

Si ifra om finner ut av det, hva var In The Mix forno?
Vis hele sitatet...
Gjerne jeg tolker deg feil, men Dj Friendly lever i beste velgående og spinner enda plater 1 gang i måneden i Stavanger
Trådstarter
2 0
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
hva var In The Mix forno?
Vis hele sitatet...
Var vel en time eller to hver helg med en DJ mix av ulike DJer. Som regel norske.

Sjangeren var vel stort sett trance.
Joda, men han døde vel i NRK sine øyne. Har prøvd å høre i ettertid men blir ikke det samme når det ikke er live.